Gå til innhold

verdens styggeste hund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men det er kanskje ikke så rart når han lider av store helseproblemer. Han er blind, har hjertefeil og lunge- og nyreproblemer. :tristbla:

Skrevet

Det er det verste jeg noen gang har sett! Huff.. Greide ikke se ordentlig på den engang jeg.. Den så ikke spesiellt frisk ut nei! :tristbla:

Skrevet
men det er kanskje ikke så rart når han lider av store helseproblemer. Han er blind, har hjertefeil og lunge- og nyreproblemer. :tristbla:

Ja han var vel godt oppe i årene etter det jeg så. 14 år, var det ikke?

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg har litt problemer med å le av slikt jeg. Han blir jo stilt ut som en raritet, og det synes jeg er direkte stygt når man har et dyr man skal være glad i.

Skrevet

Stakkars hund, blir sikkert ikke kosa så mye med. :roll:

Skrevet
Stakkars hund, blir sikkert ikke kosa så mye med. :roll:

Hvorfor si noe slikt? :roll: Skal den liksom bli kost mindre med, fordi den ikke er så pen?

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg har litt problemer med å le av slikt jeg. Han blir jo stilt ut som en raritet, og det synes jeg er direkte stygt når man har et dyr man skal være glad i.

Han blir nok behandlet bedre enn de fleste husdyr.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Ja han var vel godt oppe i årene etter det jeg så. 14 år, var det ikke?

Han er altså 98 hundeår.

En naken, sint mann på 98 er vel sjeldent særlig vakkert det heller.

Skrevet

Nei, pen var han vel ikke, men så er vel chinese crested hårløs en rase for spesielt interesserte sånn i utgangspunktet? De har et herlig gemytt, men pene er de, i mine øyne, ikke...!

Skrevet

Stakkers, med alle de helseproblemene er jeg ikke sikker på om jeg er enig i at stakkeren burde være i livet....

Gjest seroxata
Skrevet

han var vel ikke akkurat nydelig... men er jo nesten litt slemt å måtte innrømme det :(

Gjest Violetta
Skrevet
Han blir nok behandlet bedre enn de fleste husdyr.

Ved å bli ledd av og stilt ut? Nei det tviler jeg veldig sterkt på at han blir.

Skrevet

Uff da , stakkars liten. Tror ikke jeg hadde hatt noe imot å kose med den. En hund er jo en hund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...