Gå til innhold

Hvilken kattemat har høyest % kjøtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter Kattemat med mye kjøtt.

Har to katter, der den ene på ett år snart spiser meg ut av huset. Tenker at hvis Kattematen inneholder mer substans vil han kanskje ikke trenge like mye. 

Anonymkode: a8820...13d

Skrevet

Eukanuba,  Royal Canin, Hill's Science Plan og Orijen.

Anonymkode: a5576...8d2

• Liker 1
Skrevet

Kjøp FirstPrice  seifile på butikken ☺️
Tunfisk på boks, lag kylling til han.

billigere det☺️ 

Anonymkode: 8190b...a06

Skrevet

E18AA556-DFA6-46B4-81A8-4EED5FE5E1EB.thumb.jpeg.faf710ddad8d71e9fedd167fcae46977.jpeg

Butikkfor, royal og hills har faktisk ikke skikkelig kjøtt i sine for, masse karbohydrater  og noen mye salt. Royal var et bra merke før men så byttet de eiere. Sjekk det som står først i innholdsfortegnelsen, det er det det se mest av. Og det bør stå ferskt «kjøtt.»

Anonymkode: 45e52...4d4

• Liker 2
Skrevet

Bruk vom for katt :) Må vel være så og si 100% kjøtt.

Anonymkode: 9f3ce...9f1

• Liker 2
Skrevet

Vom og hundemat til katt er 100% animalske produkter. Ellers er Orijen oppe på 85% så det er vel høyest av tørrfôr. 

• Liker 1
Skrevet

Vom og hundemat katteforet, ellers så anbefaler jeg Natural Greatness sine tørrfôr, over 80% kjøtt i alle fortypene og opp til 86%.

Skrevet

Jeg brukte Orijen og Vigor&Sage da jeg ville gi dem "det beste". Men opplevde forstoppelser og tarmproblemer hos kattene. Byttet til Royal Kanin som de riktignok spiser mye mer av, men tarmene fungerer utmerket da det er mer korn og grønnsaker. Og i lengden (for egen del) betyr det mye lavere dyrlegeutgifter, men først og fremst selvfølgelig at kattene har det best mulig. 

I stedet for dyrt våtfor kjøper jeg sei i blokk, og damper. Serveres med litt av vannet det er dampet i. 

Anonymkode: 71051...45b

• Liker 1
Skrevet

Ser mange skriver vom, og det er kjempe bra. Så kan man også prøve fullfor våtfor fra wild freedom, det er veldig bra også...  Men om katten er vandt med karbo «mcdonalds» mat så kan det bli litt vanskelig... Min ene brakk seg av vom og prøvde å grave ned wild freedom, den andre er ikke så fornøyd han heller.... Så good luck😂 

• Liker 1
Skrevet

Orijen, Acana og wild freedom

er gode alternativer til tørrfor om du ikke får i de våtfor/vom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...