AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Hei kvinneguiden! Jeg er en 25 år gammel jente med sivilstatus som singel. I høst 2020 møtte jeg en bekjent som jeg ikke hadde møtt på mange år. La oss kalle han Henrik. Henrik er på samme alder som meg, går i samme kirke og vi deler samme verdigrunnlag. Han er en kjekk, sosial og attraktiv person og han har mange damer for sine føtter. Han viste interesse, noe som førte til at vi møttes en dag og dro på shopping. Etter shoppingen inviterte han meg på middag, men jeg hadde ikke mulighet. Vi møttes en gang etterpå og det var god stemning. Vi spilte kort med felles venner og det ble utvekslet noen hyggelige blikk. Vi lo mye sammen. Utover høsten kom det strengere restriksjoner og vi sluttet å møtes. Jeg har tenkt på han ofte siden jeg møtte han i høst og klarer ikke å få han ut av hodet. Jeg har lyst til å spørre om han vil møtes, men tørr ikke. Jeg føler han er alt for bra for meg og tenker ting som «han er ikke interessert på den måten, det kan umulig stemme» eller «han er utrolig ekstrovert og jeg er for introvert for at han kan syntes jeg er interessant». Kvinneguiden, burde jeg følge hodet mitt eller hjertet mitt i dette tilfellet? Og når samfunnet åpner opp igjen, burde jeg spørre om han vil møtes? Hilsen Ida Anonymkode: 04ef0...a57
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Følg hjertet og inviter han på date. Høres jo ut som dere har hatt det koselig sammen tidligere. Det verste du kan få er jo nei. Lykke til ❤️ Anonymkode: 8eb74...57f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Følg hjerte. Legg fra deg tanker om at du ikke er god nok. Anonymkode: 5701f...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå