AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Er det noen som er synske og kan spå meg eller legge tarot kort? Jeg lurer på de typiske spørsmålene om helse, kjærlighet, barn og karriere. Akkurat nå er vel kanskje kjærlighet og barn det jeg er mest interessert i. Hvem er Mr. Right og når møter jeg han? Får du eller dere opp navn eller en bokstav på hvem det kan være? Alder? Er det han jeg tror kan være min Mr. Right? Får vi barn? Hilsen singel, barnløs kvinne på 30. Væren. Anonymkode: 34638...724
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 Får opp en som er noe eldre enn deg. Ordinært navn som Geir eller noe i den gate. Ikke nymotens fancy navn, men et navn som har blitt brukt i alle år. Får opp flere barn. Lykkelig familie. Anonymkode: f7c62...0d2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Får opp en som er noe eldre enn deg. Ordinært navn som Geir eller noe i den gate. Ikke nymotens fancy navn, men et navn som har blitt brukt i alle år. Får opp flere barn. Lykkelig familie. Anonymkode: f7c62...0d2 Tusen takk for respons! Dette trengte jeg nå. Får du opp når vi får barn og når jeg møter Mr. Right? Eller noe annet? Anonymkode: 34638...724
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Jobbsammenheng, bli der du er. Problemer med å bli gravid med første, men får ett til ganske tett. Får opp mann med navn på M. Dere må jobbe for å holde forholdet i gang. Det løsner når det eldste når skolealder. Du må nok vente tre år før du treffer den rette M'n. Anonymkode: 030a4...4e5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jobbsammenheng, bli der du er. Problemer med å bli gravid med første, men får ett til ganske tett. Får opp mann med navn på M. Dere må jobbe for å holde forholdet i gang. Det løsner når det eldste når skolealder. Du må nok vente tre år før du treffer den rette M'n. Anonymkode: 030a4...4e5 Tusen takk for din respons også! Hvor lenge skal jeg bli hvor jeg er? Får du opp noe om det? Får du opp når vi prøver og hvor lenge? Og hva som er årsaken for at det kan bli et utfordrende forhold? Spennende med M'n. Den jeg tror kan være min Mr. Right har ikke M i navnet sitt! 😮 Anonymkode: 34638...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå