AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Eksempel. Jeg la ut noe på noen kjøp og salg sider på facebook. En veninne så tilfeldigvis dette, fikk mange og lange meldinger om at jeg burde slette annonsen og at jeg fikk ikke solgt til den prisen osv og at hun var skuffet over at jeg ikke sa fra til henne at jeg hadde kjøpt tingen og solgte den nå. Jeg har jo ikke opplysningsplikt til henne om sånne ting. Skrev at noen ville kjøpe til prisen jeg hadde satt, og kommer i morgen. Da skrev hun at den personen kom sikkert til å ombestemme seg. Hva er greia? Missunelse for at jeg tjener litt ekstra penger? Kontrollbehov osv?... Også sånn at hvis jeg kjøper meg en ny mobil foreksempel så blir hun kjempesur hvis jeg ikke sa fra til henne om det først. Hvorfor? Anonymkode: 42e2d...ed1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eksempel. Jeg la ut noe på noen kjøp og salg sider på facebook. En veninne så tilfeldigvis dette, fikk mange og lange meldinger om at jeg burde slette annonsen og at jeg fikk ikke solgt til den prisen osv og at hun var skuffet over at jeg ikke sa fra til henne at jeg hadde kjøpt tingen og solgte den nå. Jeg har jo ikke opplysningsplikt til henne om sånne ting. Skrev at noen ville kjøpe til prisen jeg hadde satt, og kommer i morgen. Da skrev hun at den personen kom sikkert til å ombestemme seg. Hva er greia? Missunelse for at jeg tjener litt ekstra penger? Kontrollbehov osv?... Også sånn at hvis jeg kjøper meg en ny mobil foreksempel så blir hun kjempesur hvis jeg ikke sa fra til henne om det først. Hvorfor? Anonymkode: 42e2d...ed1 Herregud.. hun vil være så nær deg som overhode mulig, helst under huden din. Når du foretar deg noe uten at hun er informert, blir hun dypt såret og føler at dere kanskje ikke er så nærme likevel. Mister kontrollen rett og slett. fortsett som du gjør, ikke si alt til henne for å tilfredstille hennes kontrollbehov. dette er hennes problem - ikke ditt! har du spurt henne hvorfor hun holder på slik? Anonymkode: a808c...9c8 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud.. hun vil være så nær deg som overhode mulig, helst under huden din. Når du foretar deg noe uten at hun er informert, blir hun dypt såret og føler at dere kanskje ikke er så nærme likevel. Mister kontrollen rett og slett. fortsett som du gjør, ikke si alt til henne for å tilfredstille hennes kontrollbehov. dette er hennes problem - ikke ditt! har du spurt henne hvorfor hun holder på slik? Anonymkode: a808c...9c8 Ja, mulig det er sånn hun er. Ja er jo bare hennes problem! Pleier ikke å si så mye, men noen ganger finner hun ut ting ved en tilfeldighet. Har ikke spurt, er litt redd for hvordan hun reagerer. Men går nok bra så kan jo spørre. Anonymkode: 42e2d...ed1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Narsisisme kansje. Om hun mener hun har rett på slik info fra deg. Anonymkode: 2d609...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå