AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 For litt siden fikk jeg meg ny kjæreste, og han bruker samme parfyme som pappa.. I starten sa jeg ingenting da jeg syntes det var tidlig å kommentere noe slikt, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Han lukter jo ikke vondt på noen som helst slags måte, men det er litt rart å skulle kose med en på den måten når de lukter likt de gangene han har parfyme på. Føler at det er for sent å si noe nå, er redd han skal tenke at jeg har tenkt på faren min hver gang vi har vært intime. Samtidig blir det vanskeligere for hver dag som går å skulle ta det opp.. Er det litt creepy at de har samme parfyme og jeg ikke sier noe om det? Tror dere han tar det ille opp? Er det bedre å si at det er samme parfyme som eksen brukte, at jeg reagerer allergisk på den eller finne på en annen unnskyldning? Anonymkode: a3988...e8c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Hva med å kjøpe han en ny parfyme i gave? 😄 Anonymkode: dc253...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: For litt siden fikk jeg meg ny kjæreste, og han bruker samme parfyme som pappa.. I starten sa jeg ingenting da jeg syntes det var tidlig å kommentere noe slikt, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Han lukter jo ikke vondt på noen som helst slags måte, men det er litt rart å skulle kose med en på den måten når de lukter likt de gangene han har parfyme på. Føler at det er for sent å si noe nå, er redd han skal tenke at jeg har tenkt på faren min hver gang vi har vært intime. Samtidig blir det vanskeligere for hver dag som går å skulle ta det opp.. Er det litt creepy at de har samme parfyme og jeg ikke sier noe om det? Tror dere han tar det ille opp? Er det bedre å si at det er samme parfyme som eksen brukte, at jeg reagerer allergisk på den eller finne på en annen unnskyldning? Anonymkode: a3988...e8c Kjøp han en ny parfyme i gave.... Anonymkode: f89ed...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Synes det er risky å kjøpe han en ny, for hva om han ikke liker den? I tillegg er det ganske dyrt.. Så vil helst ha andre råd TS Anonymkode: a3988...e8c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Forklar ham hvorfor. Jeg Hadde en kollega som brukte samme parfyme som kjæresten min. Det er en sånn nisjeparfyme, jeg forklarte henne det, og hun lot meg kjøpe flaska. Nå bruker hun en annen. For meg ble det rett og slett for sensuelt. Ditt problem er jo annerledes. Anonymkode: fb459...d01
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er risky å kjøpe han en ny, for hva om han ikke liker den? I tillegg er det ganske dyrt.. Så vil helst ha andre råd TS Anonymkode: a3988...e8c Vær ærlig og si det som det er, jo lenger du venter jo verre blir det. Hadde du likt å finne ut at du lukter det samme som moren hans om et år......? Anonymkode: 4437b...88b
OlsenHansen Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Bare si det som det er. Han har neppe noen problemer med å bytte type.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 Kan du ikke bare si at faren din nettopp har begynt å bruke parfymen da, og du synst det blir kleint å si noe til faren din? Så kan du foreslå at kjæresten finner seg en ny duft 😆 Anonymkode: c4002...57e
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare si at faren din nettopp har begynt å bruke parfymen da, og du synst det blir kleint å si noe til faren din? Så kan du foreslå at kjæresten finner seg en ny duft 😆 Anonymkode: c4002...57e Eller, enda bedre, du har sagt det til faren din, men han bryr seg ikke, derfor må typen bytte parfyme. Anonymkode: c4002...57e
Hannah80 Skrevet 25. januar 2021 #10 Skrevet 25. januar 2021 Dette er en bagatell, som burde være lett å si i fra om. For mange år siden datet jeg en dame. Hun sa ganske kjapt at jeg luktet som moren hennes, og spurte om jeg kunne bytte ut parfymen min. Selvfølgelig gjorde jeg det 😂
Ryzorman Skrevet 25. januar 2021 #11 Skrevet 25. januar 2021 "Hei kjære, du pappa bruker samme parfyme som deg, og det e litt rart og kjenne lukten av pappa av kjæresten min, kunne du ha prøvd en annen parfyme og så flir litt".. Er ikke værre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå