AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Var litt vanskelig å forklare i tittelen, men jeg lurer på om noen har opplevd det samme. Jeg har fikk meg brevvenn i USA og når hun sendte meg det første brevet så tok det over en måned å komme frem. Når det endelig kom så var det festet på en gul klistrelapp fra posten med adressen min på, slik som de setter på om brev er feiladressert. Greia er at brevet hadde helt korrekt adresse, skrevet med tydelige blokkbokstaver. Siden det nå likevel kom frem så tenkte jeg ikke noe mer over det. Jeg sendte svar og hun skrev nytt brev til meg som hun (via nettet) sier er sendt for nå snart tre(!) måneder siden. Da lurer jeg jo på hva i all verden som kan ha skjedd? Noen som har noen idé? Anonymkode: 359f3...18e
Zzyzx Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Kan du ikke spørre Posten om det? Hvis det er de som har satt på lappen så har de sikkert hatt en grunn til det?
Million Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Har du riktig adresse registrert i Folkeregisteret? Og er postkassen din godt merket med husnummer og navn? Det er dessverre svært mange som slurver med akkurat den biten, og forventer at ethvert postbud skal gjette riktig postkasse på alt.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Posten går vel ikke akkurat som den skal i USA nå og har ikke gjort det på lenge. Mine bekjente får ikke engang levert inn post adressert internasjonalt nå. Anonymkode: 929d4...afc
Fru Uperfekt Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Posten går vel ikke akkurat som den skal i USA nå og har ikke gjort det på lenge. Mine bekjente får ikke engang levert inn post adressert internasjonalt nå. Anonymkode: 929d4...afc Mine får, har akkurat hentet en pakke fra en i familien. Så kan være regionale forskjeller. TS ta kontakt med posten, om din postkasse er korrekt merket så ligger feilen hos dem. Hadde det problemet for ca 15 år siden når jeg hadde et års tid med mye post rot.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Har du sjekket at du har registrert rett adresse på posten.no? Vi har brukt lang tid på å få fjernet en som var feilregistrert hos oss. Anonymkode: f227f...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå