AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 I dag har jeg pirka på stedatteren 3 ganger. For helt dusteting... Samboeren irriterer livet av meg, og eneste som gjør meg glad er minstemann.. Da jeg kjørte henne til bussen fordi hun skulle til kjæresten ga hun meg en god klem å sa hun var veldig glad i meg.. Har sagt at jeg virkelig prøver å ikke være sur, men nå med permitteringer, absolutt ingen venner eller familie som bor rundt og fullstendig monotont som sikkert mange kjenner seg igjen i. Jeg er så glad i dem. De er ekstremt rotete, legger fra seg ting overalt uten å plukke det opp før jeg har sagt ifra flere ganger... Så det er helt klart ting som ellers i en normal hverdag ville drevet folk fra vettet. Men nå kjenner jeg at jeg virkelig ikke orker å bruke energi på å være blid.. Det har vært veldig kaldt her og minsten kan ikke gå, så å gå ut blir mer jobb enn kos. Jeg er så utslitt av absolutt ingen inntrykk eller nyanser iløpet av dagene. Alt går i det samme.. Vet at mange er i samme situasjon som meg. Hva gjør dere for å få dagene til å se lysere ut? Anonymkode: 68c8d...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå