Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett år siden var jeg utdannet barnehagelærer. Jeg har jobbet i samme barnehage siden da, men merker mer og mer hvor lite jeg trives. Barna er verdens søteste, og jeg koser meg med de. Men ledelsen er det verre med. 

Eksempel får man aldri velge hva man ønsker at barna skal gjøre, ped leder gir ingen rom for ideer og bare overkjører med det hun ønsker. Hun bruker plantiden sin på avdeling, slik at vi andre må være ute når hun egentlig har betalt plantid hjemme. I tillegg gir hun meg vanskelige oppgaver uten å vise meg hvordan man gjør dette. Har ikke fått noen som helst veiledning, kurs eller lignende og aldri tilbakemelding på om jeg gjør en god jobb eller ikke. 

Om jeg eksempel prøver å ordne noe på avdeling, tar hun det ned igjen slik hun vil det skal være. Hun kan ta opp når jeg gjør feil foran mange andre, og være krass og frekk. Jeg vurderer å bare drite i hele yrket og jobbe i butikk eller noe. Er alle barnehager slik? Ligger ingen stillinger ute i nærheten av der jeg bor heller

Anonymkode: ecb0a...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, alle barnehager er IKKE sånn. Ville snakket med henne om hvordan du har det, blir det ikke bedre - søk deg vekk når noe annet dukker opp.

Anonymkode: fcbb8...e33

• Liker 1
Gjest tranedatter
Skrevet

^^ det ab over skriver. Søk deg bort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...