AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Skal selge en mobil. Skulle egentlig legge den ut på finn.no. Men moren min var hos meg. Jeg sa det uten å tenke meg om. Hun ville se på den. Fikk ikke lov til å legge den ut på finn først. Hun tok den med seg hjem, dumt jeg sa det var greit. Hun sier hun skal få noen til å se på den og hjelpe henne med å få den i gang en gang, det kunne jeg gjort, men hun ville heller vente. Dette kan ta flere måneder, for hun har god tid, er ikke av de raskeste. Så kan nok vente lenge før jeg vet om hun skal ha den. Hadde vært så mye lettere å bare legge den ut nå... Hun bestemmer over min tid på andre ting også, veldig irriterende. Men vanskelug å si nei til moren sin. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 54830...8a1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Du må lære deg å sette grenser. Anonymkode: 42f5e...ee7 4
Mezzosoprena Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal selge en mobil. Skulle egentlig legge den ut på finn.no. Men moren min var hos meg. Jeg sa det uten å tenke meg om. Hun ville se på den. Fikk ikke lov til å legge den ut på finn først. Hun tok den med seg hjem, dumt jeg sa det var greit. Hun sier hun skal få noen til å se på den og hjelpe henne med å få den i gang en gang, det kunne jeg gjort, men hun ville heller vente. Dette kan ta flere måneder, for hun har god tid, er ikke av de raskeste. Så kan nok vente lenge før jeg vet om hun skal ha den. Hadde vært så mye lettere å bare legge den ut nå... Hun bestemmer over min tid på andre ting også, veldig irriterende. Men vanskelug å si nei til moren sin. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 54830...8a1 Jeg hadde lært meg til å si fra til moren min!
_popcorn_ Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, mod
Anbefalte innlegg