AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Vi er fra ei relativt lita bygd, og fant nettopp ut at jeg har ligget med noen av kompisene hans. Jeg er livredd for at de skal fortelle det til han. Vil en mann dumpe deg for slikt? Møtte disse kompisene på Tinder flere år før jeg møtte nåværende kjæreste. Gikk aldri videre med dem. Men likevel. Kan dette ødelegge forholdet? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: cac65...a82
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Tror kanskje ikke kompisene bare: HEHE jeg har ligget med dama di!! Er han en oppegående og voksen person, regner jeg med at både han og du er innforstått med at begge to har en fortid fra før, som vil si at dere mest sannsynlig har hatt samleie med andre. Anonymkode: 5bd11...c03 8
Pinto2013 Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Hvs slags relasjon har dere, og hvor langt inn i forholdet er dere? Jeg tror ikke det er alle som syns det har noe å si, og i alle fall ikke om det er mange år siden. Kanskje han vet det også, kan jo hende at de har sagt det til han. Det kommer sikkert an på hvor nære kompiser det er, hvor mange av dem, og generelt hvor mye sånt betyr for han. Jeg tror ikke jeg hadde sagt noe, men heller ikke prøvd å lyve om det. Hvis det mot formodning faller seg naturlig, så kan du jo si det. Hvis han skal introdusere dere, så blir det for dumt å late som du aldri har sett dem før. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Snakker vi bekjente han møter et par ganger i året, eller kompiser han henger med annenhver uke? Anonymkode: 57e89...7ba 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Buksvogere må man tåle i disse dager! Anonymkode: c30b3...f0c 5
Gjest Alterego666 Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Er det ikke bare å fortelle det? Du har jo ikke gjort noe galt.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vi er fra ei relativt lita bygd, og fant nettopp ut at jeg har ligget med noen av kompisene hans. Jeg er livredd for at de skal fortelle det til han. Vil en mann dumpe deg for slikt? Møtte disse kompisene på Tinder flere år før jeg møtte nåværende kjæreste. Gikk aldri videre med dem. Men likevel. Kan dette ødelegge forholdet? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: cac65...a82 Alder på disse fra bygda? Mest sannsynlig forteller de han det. Anonymkode: d5931...21c 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tror kanskje ikke kompisene bare: HEHE jeg har ligget med dama di!! Er han en oppegående og voksen person, regner jeg med at både han og du er innforstått med at begge to har en fortid fra før, som vil si at dere mest sannsynlig har hatt samleie med andre. Anonymkode: 5bd11...c03 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Alder på disse fra bygda? Mest sannsynlig forteller de han det. Anonymkode: d5931...21c Så han kommer til å dumpe meg? TS Anonymkode: cac65...a82
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Snakker vi bekjente han møter et par ganger i året, eller kompiser han henger med annenhver uke? Anonymkode: 57e89...7ba Det er vel mer bekjente, men de har hverandre på sosiale medier så det er et tidsspørsmål før de får vite om oss... TS Anonymkode: cac65...a82
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 Eg ville sagt det.. Betee det, enn at du må forklare korleis du kjenner kompisene når han presenterer deg for dei Eg er ei slik som hadde ønska å få vite.. Vil ikkje vere den einaste som ikkje veit. Anonymkode: 3ab45...00c 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 Fortell det. Bedre at han har det fra deg, enn fra de. Anonymkode: 65182...9e1 8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 Du får det til å høres ut som det er flere enn to? Hadde slitt med det personlig om ny kjæreste hadde hatt -mange- seksuelle eventyr i samme sosiale krets, hadde det vært 1-2 pluss eventuelle andre fra faste forhold eller folk jeg ikke kjente så shit au, men det er jo forskjellig og jeg er fullt klar over at jeg er over gjennomsnittlig prippen. Er 30+ og har bare ligget med 3 stk så jeg skjønner jo at det er jeg som er unormal her, men om jeg var deg ville jeg ikke tatt det opp som et tema i hvertfall. Dukker det opp noe så ikke lyv, men her ville jeg sittet stille i båten. Anonymkode: cead0...510 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du får det til å høres ut som det er flere enn to? Hadde slitt med det personlig om ny kjæreste hadde hatt -mange- seksuelle eventyr i samme sosiale krets, hadde det vært 1-2 pluss eventuelle andre fra faste forhold eller folk jeg ikke kjente så shit au, men det er jo forskjellig og jeg er fullt klar over at jeg er over gjennomsnittlig prippen. Er 30+ og har bare ligget med 3 stk så jeg skjønner jo at det er jeg som er unormal her, men om jeg var deg ville jeg ikke tatt det opp som et tema i hvertfall. Dukker det opp noe så ikke lyv, men her ville jeg sittet stille i båten. Anonymkode: cead0...510 Jeg overdrev nok litt, var nok bare en ja. Det var et godt råd, takk. Føles unaturlig å bare plutselig ta det opp ut av intet, men skal ikke lyve hvis jeg får spørsmålet. Ts Anonymkode: cac65...a82 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 Du har ikke gjort noe galt herreminhatt. Men jeg hadde ikke vært komfortabel med det og ville brutt av med deg. Anonymkode: 7669e...40f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #15 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har ikke gjort noe galt herreminhatt. Men jeg hadde ikke vært komfortabel med det og ville brutt av med deg. Anonymkode: 7669e...40f Hadde du det? Da tror jeg at jeg bare skal lyve, han har jo uansett ikke noe bevis. Ts Anonymkode: cac65...a82
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #16 Skrevet 24. januar 2021 Hva hadde du synes du om at noen av dine venninner evnt kunne beskrive i detalj hvordan han er i senga.....? Anonymkode: 1ef8d...603
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #17 Skrevet 24. januar 2021 Jeg tror at menn fra små steder er ganske vant til å ha hatt sex, med de samme som noen de kjenner har. Kommer fra et lite sted og hadde omtrent samme problem som deg. Jeg luftet det for min beste venninne og mannen hennes, fordi disse to typene jobbet på samme sted som ham, - et sted der det bare jobbet mange menn og ver mye «mannesnakk» i pausene. Til vår store forbauselse lo han litt og sa: Haha... du skjønner vi menn er litt rare... det der er sånt som vi bare ler av, - det er bare litt morsomt at det er noen som har hatt seg med samme dama, eller at man har blitt sammen med en dame som har hatt noe på gang med en av arbeidskompisene. Venninna minkar faktisk hatt en affære med min eks ( lenge før vi ble sammen) en felles venninne av oss, hadde et kort eventyr med hennes mann, jeg har vært til sengs med en av de beste vennene til min samboer gjennom mer enn 10 år,met halvt år før vi ble sammen ( selv om det foregikk på et større sted) osv.. - alle visste om hverandre hele tiden. Intet problem, bare vær normalt ærlig. Du trenger ikke å legge ut im alt, men ikke lyv om det, dersom det blir spørsmål om hvor dere kjenner hverandre fra. - Tåler han ikke det, er han ikke verdt det. Anonymkode: 771bf...681 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #18 Skrevet 24. januar 2021 Si som sant er at dere har datet og hvis dere ikke har gjort det engang så har dere rotet. Da er du ærlig uten å gå i detalj. Ingen trenger detaljer om slikt. Anonymkode: 33bc9...32c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #19 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva hadde du synes du om at noen av dine venninner evnt kunne beskrive i detalj hvordan han er i senga.....? Anonymkode: 1ef8d...603 Hadde tenkt det var noe riv ruskende galt med venninna mi som mangler grunnleggende sosiale antenner. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg tror at menn fra små steder er ganske vant til å ha hatt sex, med de samme som noen de kjenner har. Kommer fra et lite sted og hadde omtrent samme problem som deg. Jeg luftet det for min beste venninne og mannen hennes, fordi disse to typene jobbet på samme sted som ham, - et sted der det bare jobbet mange menn og ver mye «mannesnakk» i pausene. Til vår store forbauselse lo han litt og sa: Haha... du skjønner vi menn er litt rare... det der er sånt som vi bare ler av, - det er bare litt morsomt at det er noen som har hatt seg med samme dama, eller at man har blitt sammen med en dame som har hatt noe på gang med en av arbeidskompisene. Venninna minkar faktisk hatt en affære med min eks ( lenge før vi ble sammen) en felles venninne av oss, hadde et kort eventyr med hennes mann, jeg har vært til sengs med en av de beste vennene til min samboer gjennom mer enn 10 år,met halvt år før vi ble sammen ( selv om det foregikk på et større sted) osv.. - alle visste om hverandre hele tiden. Intet problem, bare vær normalt ærlig. Du trenger ikke å legge ut im alt, men ikke lyv om det, dersom det blir spørsmål om hvor dere kjenner hverandre fra. - Tåler han ikke det, er han ikke verdt det. Anonymkode: 771bf...681 Han har spurt. Jeg sa Tinder. Han spurte ikke mer. Men burde jeg ha sagt mer? Takk for det fine innlegget ditt. TS Anonymkode: cac65...a82 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #20 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Si som sant er at dere har datet og hvis dere ikke har gjort det engang så har dere rotet. Da er du ærlig uten å gå i detalj. Ingen trenger detaljer om slikt. Anonymkode: 33bc9...32c Dette var lurt. Ts Anonymkode: cac65...a82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå