Murmelmy Skrevet 25. juni 2006 #481 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg mistet nettopp en maske og vet ikke hvordan jeg skal finne den igjen... ← HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 26. juni 2006 Takk, minnimy og Murmelmy! Var på sykehuset sånn i 23-tiden, og alt stod bra til med junior Dro hjem igjen med beskjed om å prøve å sove/slappe av. Det funka til sånn omtrent halv tre. Etter det har jeg hatt mer eller mindre regelmessige "tak" i ryggen. De varer ikke så lenge, men det er vel begynnelsen på noe mer. Nå har jeg gitt opp å ligge i senga, det virker som om det gjør ryggen verre. Så nå tusler jeg rundt i leiligheten, småspiser litt, puster når "takene" kommer og lekker fostervann som en sil Mannen har fått lov til å sove litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. juni 2006 #483 Del Skrevet 26. juni 2006 Her har det skjedd ting siden sist! Så spennende dette er, fru Biscuit! Håper du får en fin fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2006 #484 Del Skrevet 26. juni 2006 Nå har du sikkert blitt mamma eller er det snart!!! Hjelpe meg så morsomt!!! Alle jeg "kjenner" føder som bare rakkern nå om dagen!!Det er så morsomt!!! HURRA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #485 Del Skrevet 26. juni 2006 Ojojoj!!! Tenk at du kanskje er blitt mamma nå! Så moro! Jeg blir helt jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 26. juni 2006 #486 Del Skrevet 26. juni 2006 Å Guuud Så spennende!!! Blir passelig misunnelig jeg enda det bare er noen dager siden jeg selv var i ilden. Det er jo bare så spennende og en fantastisk opplevelse Tenker på deg og lykke lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 26. juni 2006 Her går det fryktelig langsomt framover, folkens... Har hatt smårier mer eller mindre siden klokka tre i natt, men de kommer og går og er veldig uregelmessige. Heldigvis har vi uansett en avtale med sykehuset klokka 20 for å sjekke at junior har det bra. Så får vi ta det derfra. Takk for at dere tenker på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 26. juni 2006 #488 Del Skrevet 26. juni 2006 Håper du får samlet kreftene innimellom Lykke til med det veldig nært forestående! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2006 #489 Del Skrevet 26. juni 2006 Oi der var du ja!! Skal se han bare ligger og koser seg og varmer opp! Håper du ike kommer fra sykehuset igjen nå da,at ting begynner å gå fortere! Heier på deg vi vettu! Sender deg masse fødevibber og gode tanker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. juni 2006 #490 Del Skrevet 26. juni 2006 Lykke til, det blir spennende å følge med her! Har du noen som sladrer for deg da? Hvis ikke kan jeg godt gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #491 Del Skrevet 26. juni 2006 Ojoj... kjempespennende! Håper det blir fødsel i natt da... Masse masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juni 2006 #492 Del Skrevet 26. juni 2006 Håper du ikke kom deg hjem fra sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. juni 2006 #493 Del Skrevet 27. juni 2006 Ble du værende der?? Er så spent jeg nå!!! Her fyker jo ungene ut en etter en! Klarer ikke følge med lengre snart! LYKKE TIL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 27. juni 2006 #494 Del Skrevet 27. juni 2006 åhhhh det har sikkert skjedd noe nå......håper jeg....... spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #495 Del Skrevet 28. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juni 2006 #496 Del Skrevet 28. juni 2006 Nå har du vel sikkert blitt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 29. juni 2006 #497 Del Skrevet 29. juni 2006 ååå jeg er så spent Antar at du har verdens skjønneste prins hos deg nå Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juni 2006 #498 Del Skrevet 30. juni 2006 Bare innom for å ønske deg ei kjempefin helg! Håper å få se deg snart.....og høre om alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #499 Del Skrevet 1. juli 2006 Verdens nydeligste Filippa ble født tirsdag morgen klokka 04.24! Vi storkoser oss med den lille klumpen og nyter å være en familie på tre Kommer tilbake med mer juicy stuff etterhvert Nå er det tid for amming - igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 1. juli 2006 #500 Del Skrevet 1. juli 2006 Så herlig å lese Gratulerer kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg