Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, minnimy og Murmelmy! :ler:

Var på sykehuset sånn i 23-tiden, og alt stod bra til med junior :) Dro hjem igjen med beskjed om å prøve å sove/slappe av. Det funka til sånn omtrent halv tre. Etter det har jeg hatt mer eller mindre regelmessige "tak" i ryggen. De varer ikke så lenge, men det er vel begynnelsen på noe mer.

Nå har jeg gitt opp å ligge i senga, det virker som om det gjør ryggen verre. Så nå tusler jeg rundt i leiligheten, småspiser litt, puster når "takene" kommer og lekker fostervann som en sil :ler: Mannen har fått lov til å sove litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Her har det skjedd ting siden sist! Så spennende dette er, fru Biscuit!

Håper du får en fin fødsel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Nå har du sikkert blitt mamma eller er det snart!!!

Hjelpe meg så morsomt!!! Alle jeg "kjenner" føder som bare rakkern nå om dagen!!Det er så morsomt!!!

HURRA!!!!! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Guuud :hoppe:

Så spennende!!! Blir passelig misunnelig jeg enda det bare er noen dager siden jeg selv var i ilden. Det er jo bare så spennende og en fantastisk opplevelse :hjerter_rundt:

Tenker på deg og lykke lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det fryktelig langsomt framover, folkens... :forvirret: Har hatt smårier mer eller mindre siden klokka tre i natt, men de kommer og går og er veldig uregelmessige. Heldigvis har vi uansett en avtale med sykehuset klokka 20 for å sjekke at junior har det bra. Så får vi ta det derfra.

Takk for at dere tenker på meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi der var du ja!! Skal se han bare ligger og koser seg og varmer opp!

Håper du ike kommer fra sykehuset igjen nå da,at ting begynner å gå fortere!

Heier på deg vi vettu!

Sender deg masse fødevibber og gode tanker!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Lykke til, det blir spennende å følge med her!

Har du noen som sladrer for deg da?

Hvis ikke kan jeg godt gjøre det... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du værende der?? Er så spent jeg nå!!! Her fyker jo ungene ut en etter en! Klarer ikke følge med lengre snart!

LYKKE TIL!!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Verdens nydeligste :hjerte: Filippa :hjerte: ble født tirsdag morgen klokka 04.24! Vi storkoser oss med den lille klumpen og nyter å være en familie på tre :)

Kommer tilbake med mer juicy stuff etterhvert :sjarmor: Nå er det tid for amming - igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...