Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Innom med en liten :klem:

Takk og :klem: tilbake!

Så godt å høre fra deg! Og morsomt at bebisen skaffer seg oppmerksomhet i tide og utide :ler:

Håper bollene ble gode! :klem:

Bollene ble veldig gode og forsvant urovekkende fort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 + 1

Er redd for at krabaten har begynt å utvikle et ganske så upraktisk søvnmønster. Tre netter på rad har jeg nå våknet i fire-fem-tiden av intenst sparking høyt oppe i magen. Det er jo veldig hyggelig at h*n trener og har det bra, men midt på natten? :overrasket: Da vil jeg jo sove! :sove:

Ellers er jeg mildt sagt drittlei av denne snøen :frustrert: I går og i dag har jeg valgt å holde meg hjemme, det er kaos både på t-banen og på veiene. Heldigvis kan jeg like gjerne lese hjemme - en av fordelene med å være student :)

I morgen reiser mannen og jeg på hytta og blir borte til over helga. Gleder meg til peiskos, skiturer og stillhet :Nikke:

Tidlige ønsker om en god helg til dere som stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vilter liten en i magen kan være slitsomt natterstid, ja... :Nikke: Husker det fra forrige svangerskapet mitt...

Ønsker dere en riktig god tur på hytta! Kos dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært på hytta siden forrige helg eller?! Håper alt er bra!

Og at du får ei fin helg! :klem:

He he - neida, vi kom hjem på mandag! Jeg har bare vært litt slapp med å oppdatere her inne :sjenert: Alt er bra og jeg utnytter den gode formen for alt den er verdt! Det vil si mye lesing og oppgaveskriving.

Vi hadde en deilig helg på hytta og kom hjem seint på mandag, etter å ha vært innom både IKEA og et møte på "veien" hjem. Vi bestemte oss endelig for å kjøpe stellekommode (trodde vi kunne bruke en gammel kommode vi har) + at vi har begynt å hamstre inn en del andre ting&tang også. Vi er nødt til å ta utgiftene litt etterhvert.

Men uansett - mandag kveld. Vi hadde kjørt i tre timer fra hytta, brukt altfor lang tid på IKEA, sittet i vonde stoler på møtet og dumme meg bar altfor mye opp fra bilen. Så da fikk jeg en skikkelig kjip kynner. Ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig :tristbla: Måtte bare legge meg rett ut. Brukte lang tid på å roe ned kroppen og bekymret meg litt for krabaten. Så sånne kynnere skal jeg prøve å unngå i fremtiden...

Ellers har det begynt å "lekke" av brystene mine :overrasket: Egentlig ganske komisk :ler: Noen ganger kommer det en vannaktig væske og andre ganger noe gult som kan se ut som råmelk! Mannen er kjempefasinert og jeg føler meg enda mer som en eksperimentboks :ler: Tenkte jeg skulle snakke med legen min om det når jeg skal dit til uka.

Korsryggen er litt opp og ned. Prøver å gjøre noen enkle øvelser hver dag, i tillegg til at jeg svømmer et par ganger i uka. Virker som om det holder ubehagelighetene litt i sjakk.

I morgen begynner vi med litt forsiktig oppussing av barnerommet, det vi si; vi skal bare legge nytt gulv, men det er jo nok styr å flytte alt ut og inn igjen. Heldigvis skal en kamerat av oss hjelpe til, så jeg slipper all løftingen :)

Dette ble langt og kanskje litt rotete, men nå er dagboken i hvertfall oppdatert! :klem: til dere som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bra at du utnytter den gode formen!! Enig at man må spre utgiftene litt,... For det mye en skal ha :overrasket:

Ha en fin fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja!!! Det var godt å se deg igjen gitt!!

Oioi som du styra på da...Ikke gjøre sånn mer nei!! Lurer på når jeg kommer til å få kynnere? Får alle det?

Bra at dere får hjelp av en kompis til gulvleggingen ja! Du skal bare være dronning nå vettu ;)

Sa du dyrt ja?! Det er lurt å få litt n og litt da,for hjelpes det koster med alle sånne små babysaker!! Men trøster meg med at det ikke blir like dyrt å få nr to :ler:

Ha ei superfin uke nå!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og hilser på og legger igjen spor.

spennende å høre at du kjenner så mye liv utenpå magen også, jeg ligger en måned etter deg, og er ganske så utålmodig på vegne av mannen, som også vil kjenne noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...