iss Skrevet 23. desember 2005 #281 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil med dette få ønske deg en STRÅLENDE GOD JUL!! OG ET FRYKTELIG GODT NYTT ÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. desember 2005 #282 Del Skrevet 24. desember 2005 En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse God jul helt fra nordnorge Kanskje kommer nissen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 25. desember 2005 Forfatter #283 Del Skrevet 25. desember 2005 Kjære KG-venner! Tusen takk for hyggelige julehilsener Så snilt av dere å stikke innom meg, selv om jeg har vært litt "ute" i det siste... Ble lagt inn på sykehus i forrige uke, var dehydrert og underærnert. Fikk intravenøst i fire dager før jeg kunne dra hjem igjen. Det var ingen morsom opplevelse, men tydeligvis veldig nødvendig. Nå har vi det mye bedre alle sammen, både mannen, jeg og knøttet i magen. Vi fikk forresten en overraskende ultralyd klokken fire om natten da jeg ble lagt inn, for å sjekke at alt stod bra til med bebisen (jeg var så redd at dere vil ikke tro det)! Og der danset ett lite barn perfekt rundt i magen min og legen trodde kanskje det kunne være en gutt (selv om han ikke ville bli sitert på det, som han sa). Sukk, det var helt fantastisk :grine2: Hverdagen er i ferd med å stabilisere seg. Jeg er mye mindre kvalm, jeg spiser (selv om det fremdeles er veldig vanskelig) og er generelt mye mer oppegående. Blir fremdeles fort sliten, så vi prøver å kutte litt ned på alle juleaktivitetene. Var hos mannens familie i går og skal til min familie i dag, og så rømmer vi byen 2. juledag. Drar til fjells og skal kose oss med late dager alene på hytta God jul til dere alle! Jeg rekker nok ikke innom dagbøkene deres ennå, men jeg følger jo litt med på hvordan dere har det likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. desember 2005 #284 Del Skrevet 27. desember 2005 Næmmen vennen da! Nå ble jeg jammen skremt her... Men godt å se at du ble bedre og at lille spiren har det bare bra! Og de late dagene alene på hytta hørtes helt himmelsk ut...*sukk* Kos dere masse masse og ta vare på hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. desember 2005 #285 Del Skrevet 27. desember 2005 Å stakkars vennen våres da... Godt at ting er bedre nå. Det der hørtes jammen ikke noe gøy ut! Håper formen din bedrer seg nå framover! Og så gøy å få se den lille bebisen på UL da! Nå vet dere at det bare er én der inne! Ha det bra så lenge og kos dere på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. desember 2005 #286 Del Skrevet 28. desember 2005 Huffda! Det kan ikke ha vært noe særlig å måtte bli lagt inn slik på sykehuset! Håper alt står bra til med deg og den lille og at du får kreftene dine tilbake! Håper dere får en koselig tid på hytta! Ønsker deg en god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #287 Del Skrevet 30. desember 2005 14 + 2 Tusen takk for omtanke og gode ord, Skytte, La Traviata og Fru Blå! Ja, vi har absolutt hatt en tøff start på svangerskapet, men nå prøver vi å se framover. Jeg har det veldig mye bedre; jeg er nesten ikke kvalm lenger, det går fint å spise og jeg blir ikke like fort sliten. Og det beste med alt er at nå har jeg masse krefter til å glede meg over å være gravid Satser på å fortsette studiene igjen i januar, det skal bli bra, selv om jeg må ta hele semesteret om igjen. Det vil si, jeg må ikke, men alternativet er eksamen om to uker og oppgaveinnlevering rett etterpå. Så da velger jeg heller å ta det med ro - jeg har tross alt aldri vært på etterskudd med studiene tidligere. Ellers fikk vi innkalling til ordinær ultralyd i dag, så det blir neste store milepæl. Vi skal ikke før i slutten av januar, altså begynnelsen av uke 19, men i og med at vi allerede har smugtittet litt så er det ikke sånn hast Tilslutt: takk for følget i 2005 og godt nytt år! Store til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. desember 2005 #288 Del Skrevet 30. desember 2005 Kjære deg Så deilig å høre at alt har ordnet seg Fikk en skikkelig støkk her jeg Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. desember 2005 #289 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg vil ønske deg og dine et kjempeflott nytt år i 2006!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. desember 2005 #290 Del Skrevet 31. desember 2005 Happy New Year! Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer! Mange klemmer fra Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. januar 2006 #291 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTT ÅR!!!! Hvordan går det med deg? Godt å lese at det går bra å spise og at energien og studieplaner er tilbake! Håper det holder seg slik nå! Selv begynner jeg å skjønne hva folk har snakket om da de var helt fri for energi....! Blir spennende med ordinær UL også!! Kan nesten ikke vente jeg!! Håper du titter innom snart igjen! Og at 2006 blir et herlig år for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. januar 2006 #292 Del Skrevet 2. januar 2006 Hadde ikke fått med meg at du hadde vært på sykehus, jeg! Godt å høre at det går bedre nå. Høres ut som en god plan å utsette studiene litt! GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #293 Del Skrevet 3. januar 2006 Straks 15 uker! Lille Ballerina: takk for hilsener Jeg føler absolutt på meg at 2006 blir et godt år! La Traviata: for en flott signatur du har laget deg! Misunnelig på den magen altså Skytte: jeg er overlykkelig over at energien har kommet tilbake - gled deg Peony: ja, jeg har endelig forstått at det viktigste nå er det lille livet inni meg - studiene forsvinner ingen steder I dag skal jeg til hudpleie - fikk et gavekort av mamma'n min til jul! Gleder meg veldig, for den siste tiden har ikke huden vært særlig medvillig. Tror ikke jeg gjør så mye annerledes enn jeg pleier, så jeg skylder på graviditetshormonene Ellers er jeg utrolig fornøyd med å være mer meg selv enn jeg har vært på veldig, veldig lenge. I går og i dag har jeg fikset praktiske ting i forhold til semesteret på universitetet. Har også bestilt time hos jordmor, sånn at jeg kan gå annenhver gang til lege og jordmor. Skal til legen min den 10. januar, og jeg er spent på hva hun mener om at jeg ble lagt inn kun et par dager etter at jeg var der sist gang Håper hun har fått papirene fra sykehuset. Klør veldig på magen og har fått den "fine" streken som strekker seg opp mot navlen. Gleder meg veldig til å kjenne de første sparkene der inne fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #294 Del Skrevet 6. januar 2006 Heia du! Syns det er så godt å lese at du er bedre nå! Og fint å vite at energien kommer tilbake! Gleder meg til det gitt! Hudpleie er godt ja! Har også et gavekort jeg må bruke. Huden er ikke helt på nett nei...Kviser er noe jeg aldri har hatt. Så begynte de å komme ei stund etter jeg slutta på pillen,og nå har de visst kommet for å bli Men det er jo en liten pris å betale da! Er bare glad for lillegull jeg! Tenk så langt du er kommet allerede! Syns slett ikke det er lenge siden vi drev å hoppa og kryssa for hverandre...Tiden flyr! Håper du får ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #295 Del Skrevet 9. januar 2006 Skytte: ja, tiden går fort nå! På onsdag er jeg fire måneder på vei, og det er jo nesten halvveis! Hvor ble ukene av? Hudpleie hjalp forresten veldig! Har nesten ikke hatt noen nye kviseutbrudd etter at jeg var der. Så det anbefales! I helga var vi på hyttetur med noen venner. I og med at formen har vært såpass god i det siste, var jeg ikke i tvil om jeg skulle bli med. Det gikk stort sett fint, litt sliten innimellom, men det er jeg jo hjemme også. I går hadde derimot kroppen tydeligvis fått nok, så da var det kvalme og oppkast annenhver time Ikke så gøy å sitte i bilen i fire timer da... Æsj og uff. Men jeg har sovet godt i natt og tar det fullstendig med ro i dag. Og det hjelper! Spiser forsiktig og drikker mye. Jeg skal ikke på noe sykehus igjen - basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 #296 Del Skrevet 9. januar 2006 Heisann du! Så bra at dere har hatt ei fin helg! Bortsett fra hjemreisen da..huff,huff det hørtes ikke spes kos ut nei... Men bra at du er bedre nå! Godt du tar vare på deg og bare slapper av! Vi vil ha deg her vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. januar 2006 #297 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei fru Biscuit! Huffameg, den bilturen der må ha vært forferdelig. Ta godt vare på deg selv nå, vi vil ikke ha deg på sykehus igjen! Når skal dere på UL forresten? Det er spennende, selv om dere jo har fått en liten ultralyd allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #298 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) 16 uker! Ja, jeg har tatt godt vare på meg selv de siste dagene og formen er mye bedre nå Takk for omtanken, Skytte og La Traviata I går var jeg til svangerskapskontroll igjen (mannen kunne ikke være med denne gangen). Og jeg fikk høre hjertelyden Det var helt fantastisk! Hører svisj-svisj-svisj ennå Mannen ble selvfølgelig kjempemisunnelig... Men nå er det ikke lenge til ultralyd (31. januar), og da blir det jo enda mer action! Masse å glede seg til, med andre ord Magen har vokst mye i det siste, og nå ser jeg gravid ut om morgenen også (ikke bare sånn oppblåst om kvelden). Det er veldig gøy. Jeg investerte i en mammabukse og en omslagsjakke i går, veldig fine begge to. God onsdag til dere som stikker innom! Endret 11. januar 2006 av Fru Biscuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. januar 2006 #299 Del Skrevet 11. januar 2006 Så koselig! Og vi skal på UL samme uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. januar 2006 #300 Del Skrevet 11. januar 2006 Heia du! Er så koselig å høre at alt er bra! Godt at du tar vare på deg selv og den lille! Så bra at du fikk høre hjertelyden!! Er så mange som har gjort det i det siste og jeg blir så nysgjerrig!!! Det må være helt fantastisk! Høre at det faktisk er en annen person inni seg selv Litt sprøtt ja! Håper jeg finner noen mammaklær el lignende i helga for her presser det på...! Og det er ikke godt...! Ha en finfin gravid dag og grattis med 16 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg