Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Så bra at alt er i orden!!Ja etter eksamen får du ikke gjøre noen ting!

Er dere ferdig med alt utstyret?

Ups,nå ble jeg visst henta her.....!! Snakkes!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu vennen!

Tusen takk for veldig koselig hilsen i boka mi.... :klem:

Spennende at det går så fort fram mot termin... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er i orden!!Ja etter eksamen får du ikke gjøre noen ting!

Er dere ferdig med alt utstyret?

Ups,nå ble jeg visst henta her.....!! Snakkes!! :klem:

Heisann, Skytte :vinke: Jo, jeg føler i hvert fall at det utstyret vi trenger helt i starten er på plass! Vogna er i hus (den er sååå fiiiiin), en del babytøy i størrelse mini ligger klart til bruk, og stellekommoden er ferdig satt sammen for lenge siden. Vogga ordner mamma og pappa med mens vi er på sykehuset (mamma er litt overtroisk og vil ikke at vi skal ha den i leiligheten før fødselen er vel overstått). I tillegg har vi fått låne både bæresele og vippestol av et vennepar. Så dette skal nok gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu vennen!

Tusen takk for veldig koselig hilsen i boka mi.... :klem:

Spennende at det går så fort fram mot termin... :hoppe:

Ja, jeg synes ukene suser avgårde :overrasket: Tenk, over helga er vi 36 uker allerede! Det betyr at fødelsen kan finne på å være bare to uker unna! :babysmokk: Mamma fødte før termin (7-10 dager) med både lillebror og meg, og det skal visstnok være arvelig. Men vi får se... Jeg får vel prøve å innstille meg på å gå over termin.

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 + 3

I dag våknet jeg med usannsynlig vondt i korsryggen :grine: Tydelig at jeg hadde ligget galt i løpet av natten. I følge mannen hadde jeg styra og pusta noe voldsomt :sjenert: Jeg var litt småkvalm i dag morges også, men det ordner seg bare jeg får lagt meg ned litt. Har smålest til eksamen, men det er vanskelig å holde på konsentrasjonen. Har merket at babyen har begynt å presse nedover - kanskje hodet er i ferd med å feste seg? Har hatt en del murringen i mellomgulvet i dag også.

Nok klaging! Magen og jeg har det egentlig ganske så bra :) Om under én uke er eksamen unnagjort, og da skal jeg være så utrolig fornøyd!!!

Stor :klem: til dere som titter innom! Lover å ta meg en dagbokrunde så snart jeg er ferdig med eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!

Så bra å høre at alt er i boks! Au med vondter..håper du ikke blir værre plaget med dem!

Oioioi snart er du ferdig jo! Så bra! Da kan du bare kose deg og samle krefter til den store jobben! Som jammen meg ikke er langt unna :overrasket:

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 UKER!

Ah - livet uten eksamensmas er veldig, veldig bra! :danse: Nå er det masse tid til daffing, noen siste babyforberedelser og ikke minst sosialisering! Blir alltid så asosial i eksamensperioder...

Vi har hatt en strålende pinsehelg, med piknik i Birkelunden på lørdag (Musikkens Dag i Oslo), utflukt på søndag og kafébesøk med venninne i går. Jeg er fullstendig avslappet og i feriemodus, og heldigvis ikke utålmodig på fødsel ennå. Selv om vi selvfølgelig gleder oss veldig til å hilse på junior :babysmokk:

I dag skal jeg til jordmor og er spent på om hodet har festet seg. Sparkene er i hvert fall mye høyere nå, og innimellom får junior inn noen skikkelige fulltreffere - midt i ribbeina mine :frustrert:

En av mine beste venner kommer hjem fra et halvt år i utlendighet i dag, og jeg skal hente henne på Gardermoen. Gleder meg så utrolig mye til å se henne igjen :hoppe:

:vinke: til KG-vennene mine som stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos jordmor?

Min bestevenninne kommer også fra over et halvt år i Kina snart, hun lander på Gardermoen to uker etter min termin og skal etter planen komme rett hit og bli i en uke hvis formen min er god og babyen vil ha besøk. Håper innmari på at vi får til det for jeg har savnet henne sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATTIS MED 37 UKER!!!

Nei nå er det jammen meg bra du har tatt ferie ja! Så deilig! Du må bare nyte hver dag i fulle drag!Tenk at nå skal du bli mamma snart....! Husker du hvor vi venta på at noe skulle skje?! Og vips var du gravid og vips var jeg også det :ler: Og nå skal vi snart sitte her med hvert vårt lille nurk.... :legrine:

Fantastisk!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos jordmor?

Min bestevenninne kommer også fra over et halvt år i Kina snart, hun lander på Gardermoen to uker etter min termin og skal etter planen komme rett hit og bli i en uke hvis formen min er god og babyen vil ha besøk. Håper innmari på at vi får til det for jeg har savnet henne sånn!

Heisann! Jo, det gikk fint hos jordmor :) Litt lav blodprosent, så nå har jeg begynt å ta Hemofer (jerntilskudd). Kanskje det kan gjøre meg litt mindre svimmel om morgenen! Junior ligger med hodet ned, men det har ikke festet seg ennå.

Det er fantastisk å få bestisen sin hjem igjen, så du kan bare glede deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
GRATTIS MED 37 UKER!!!

Nei nå er det jammen meg bra du har tatt ferie ja! Så deilig! Du må bare nyte hver dag i fulle drag!Tenk at nå skal du bli mamma snart....! Husker du hvor vi venta på at noe skulle skje?! Og vips var du gravid og vips var jeg også det :ler: Og nå skal vi snart sitte her med hvert vårt lille nurk.... :legrine:

Fantastisk!!!

:klem:

Jeg vet! Det har gått utrolig fort alt sammen! Merkelig å tenke på at målet snart er innen rekkevidde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu på du.

Så godt det må være at eksamen er over... :hoppe:

Nå må du bare kose deg og slappe av fram til junior melder sin ankomst... Og som du selv sier.. det kan jammen meg egentlig skje når som helst. Kjempespennende! :Hehe:

Lillegutten min har snart to-årsdag... Kanskje du får babyen din på samme dato - hvem vet... ;)

Håper formen ellers er grei... Du virker i hvert fall glad og fornøyd ut i fra det du skriver...

Er kjempedeilig å få bestisser hjem. Det er et halvt år siden min kom tilbake... og det var toppers - enda hun bare var i Trondheim... :ler:

:klem: til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom, og legger igjen et lite spor....

Ha en fin dag!

Takk, og velkommen til dagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: :klem: Jo, formen er stort sett bra og jeg er blitt ganske god på å slappe av og kose meg :sjarmor:

I dag har jeg hatt bakedag - resultat: to banankaker og 50 boller! Alt (nesten :sjenert: ) er fryst ned og venter bare på barselbesøk :ler: Jeg er jo ikke noe særlig glad i å være godt forberedt :rodme:

Gleder meg til helga, det er jo spådd strålende vær, og vi har masse hyggelige planer. Håper bare mannen er frisk nok, han har hanglet en stund nå.

De siste dagene har jeg merket meg hvordan folk jeg ikke kjenner har begynt å forholde seg til meg på en annen måte. Synes liksom jeg får flere smil, flere hyggelige kommentarer - ja, generelt mer oppmerksomhet! Og det er man jo ikke bortskjemt med når man bor i Oslo :roll: Jeg får vel bare nyte det så lenge det varer :ler:

Nå venter straks senga! Jeg vet det er tidlig, men jeg er trøtt som et bybud :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...