Cr@sh Skrevet 19. april 2006 #421 Del Skrevet 19. april 2006 Hellu! Håper alt er bra med deg og dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. april 2006 #422 Del Skrevet 21. april 2006 GOOOD HELG!!! Håper du og magen har det bare bra! Gleder meg til neste oppdatering.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. april 2006 #423 Del Skrevet 25. april 2006 Bare passer på at du ikke skal forsvinne på side 2 sånn at jeg glemmer av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. april 2006 #424 Del Skrevet 28. april 2006 GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #425 Del Skrevet 1. mai 2006 32 UKER! Jeg begynner å bli ganske klar for at junior skal komme ut av magen! Selvfølgelig ikke før tiden, men h*n trenger ikke å vente til lenge etter termin heller Gleder meg til å få tilbake kroppen min, og ha fokus på andre ting en kropp, kropp, kropp. Jeg føler meg ganske tung nå (selv om jeg bare har gått opp 8 kg), og har fremdeles en del vondt i ryggen. Humøret er litt opp og ned. Men stort sett er dette faktisk en fin tid Vi har kontakt med junior hver dag, og er stadig like fasinert over forskjellige spark og bevegelser. Alle rundt oss gleder seg med oss. I dag skal jeg gå meg en tur og skrive litt mer på oppgaven min, før vi skal på middag hos noen venner i kveld. Takk til Skytte og Cr@sh som sørger for at dagboka mi ikke forsvinner helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 #426 Del Skrevet 1. mai 2006 32 uker! Tiden går fort! Fint at du har det bra... men jeg skjønner godt at du gleder deg til å f kroppen din tilbake igjen... Ligge på magen å sove for eksempel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mai 2006 #427 Del Skrevet 1. mai 2006 Heisann! Så koselig å høre fra deg. Nå nærmer det seg virkelig! 32 uker da gitt... synes ikke det er lenge siden vi testet positivt jeg! :grine2: Skjønner godt hva du mener ang. kropp og sånt. Føler meg kjempestor og tung selv! Men snart blir vi kvitt magene våre vettu! Ha det fint så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #428 Del Skrevet 1. mai 2006 Heia!! Koselig å høre fra deg!Og GRATTIS MED 32 UKER!! Enig med deg,gleder meg til å rulle meg rundt i senga Men det er jo koselig som bare det da å ha en fiiin mage som inneholder våre små gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 2. mai 2006 #429 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei Fru B! Gratulerer med 32 fullgåtte uker! Tiden går jo så utrolig fort, og før vi vet ordet av det har vi et lite nurk i armene våre! Heldig er du som bare har lagt på deg 8 kg. Tørr ikke tenke på hvor mye jeg veier når jeg blir i uke 32. Er allerede 11,5 kg pluss.. Men det er vel litt av sjarmen med å være gravid. Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #430 Del Skrevet 4. mai 2006 GOOOOD HELG!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. mai 2006 #431 Del Skrevet 8. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #432 Del Skrevet 11. mai 2006 33 uker! Junior sparker så hyggelig i magen; lurer på hva h*n tenker på når h*n romsterer rundt der inne? Jeg har trodd en ukes tid at hodet har festet seg, men i dag vet jeg jammen ikke lenger. Synes jeg kjenner armer og bein både her og der Neste legebesøk er 16. mai, så jeg finner vel ut av det da. Formen er fin, men de siste dagenes varme har vært utfordrende. Det blir så usannsynlig varmt på lesesalen! Heldigvis har jeg mulighet til å sitte en del hjemme, men konsentrasjonen er liksom ikke like god her Oppgaveinnlevering er på mandag ( ) og da er jeg ferdig med 2/3 av semesteret!!! Innimellom lesing og skriving har jeg (med god hjelp av mannen) rukket å beplante verandaen med både bringebær, urter, blomster, tomater og jordbær! Det er blitt så fint Vi hadde forøvrig en morsom diskusjon om blomstene og biene, og fant ut at ingen av oss er helt sikre på hvordan bringebær bestøves... Men vi vet tydeligvis hvordan det foregår på det menneskelige plan Takk for besøkene, Skytte, La Traviata, Fru Blå og Cr@ash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #433 Del Skrevet 11. mai 2006 Blomster og bier er mystiske greier! Er du virkelig bare to dager før meg i løypa altså? Dette blir spennende! Kanskje vi føder på likt!! Her i gården har vesla lagt seg med hodet ned, men ikke festa seg. Brage festa seg 3 uker før fødselen han. Høres fint ut med masse planter på verandaen! Ha det bra så lenge, lykke til med oppgaven din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2006 #434 Del Skrevet 12. mai 2006 Heia!! Så koselig med en rapport! Og grattis med 2/3 ferdig da Men huff..varm lesesal ja..du må melde deg inn i isspiserklubben vår og kjøle deg ned! Åh,så koselig med alt det på verandaen da!*drømme* Tipper det blir fint utover sommeren! Ha ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mai 2006 #435 Del Skrevet 15. mai 2006 Nå er det snart juni du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mai 2006 #436 Del Skrevet 17. mai 2006 HA EN FIN 17.MAI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #437 Del Skrevet 18. mai 2006 Er du virkelig bare to dager før meg i løypa altså? Dette blir spennende! Kanskje vi føder på likt!! ← Vel, den telleren min her inne på forumet går nok litt for sakte. I følge legen min er jeg nå 34+3. Men det kan uansett godt hende at vi føder samtidig! Og det er ikke lenge til heller Så koselig med en rapport! Og grattis med 2/3 ferdig da Men huff..varm lesesal ja..du må melde deg inn i isspiserklubben vår og kjøle deg ned! ← Ja, nå er oppgavene levert! Det føles veldig bra Og isspiserklubben er jeg nok allerede medlem av Nå er det snart juni du!!! ← Jeg vet! Disse siste ukene har gått utrolig fort! Jeg grugleder meg veldig til fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #438 Del Skrevet 18. mai 2006 34 + 3 Rapport fra legebesøk 16. mai: Blodtrykk: 106/60 (veldig fornøyd med det) Hb: 10,4 (men kvalifiserer tydeligvis ikke til jerntilskudd) Urin: neg Ødem: 0-1 (merker lite til det selv...) Leie: hodet ned, men det har ikke festet seg Fl./min: 140 Med andre ord er alt normalt, og ingenting er jo bedre enn det Neste jordmorbesøk er 6. juni og neste legebesøk 14. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. mai 2006 #439 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei på deg! Så fine tall fra legekontrollen da! Men ifølge jordmoren min så skal man ta jerntilskudd hvis man har under 10,5 i Hb... Så rart! :klø: Nå nærmer det seg for oss begge, det er så rart å tenke på! Håper de siste ukene går fort unna. Grattis med oppgaveinnlevering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #440 Del Skrevet 18. mai 2006 Så fine tall fra legekontrollen da! Men ifølge jordmoren min så skal man ta jerntilskudd hvis man har under 10,5 i Hb... Så rart! :klø: ← Ja, jeg synes nok også at en Hb på 10,4 er litt for lavt. Men jeg har en lege som mener at den beste medisin mot alle plager er å sove... Jeg kan ofte være enig i det, man skal ikke ta piller bare fordi det er det enkleste, men det får da være grenser! Uansett; jeg får heller prøve å være litt bevisst med hva jeg spiser, så jeg fyller opp jernbehovet mitt på den måten Ellers har jeg visst begynt å være kvalm igjen Bare om morgenen da, og det varer max to timer og jeg kaster ikke opp, men det er uansett ikke noe gøy... Jeg minnes de to grufulle månedene jeg hadde i starten, og må innrømme at jeg får litt panikk Legen mente det kunne ha en sammenheng med at jeg har stresset litt for mye i det siste (pga oppgaveinnlevering), og jeg måtte love å ta det mer med ro nå. Eksamen er om to uker, og jeg får bare ta det som det kommer. Nå skal jeg male ferdig biene på kommoden til junior (vannbasert maling!), før jeg gjør litt godt gammeldags husarbeid Det regner og regner, men her inne er det riktig så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg