Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

7 + 6

Sånn! Nå har jeg vært innom forumet for supermedlemmer og vært litt sint :frustrert: Det føles godt :sjarmor:

I dag har jeg ikke vært kvalm!!! Kryss i taket og stormende jubel :klappe::hoppe::klappe:

Riktignok har jeg vært slapp og trøtt, men etter over en uke med konstant kvalme er det ingenting :ler:

La Traviata: skjønner at du ikke har det så moro om dagen du heller... Sender deg mange varme tanker og en skikkelig god :klem:

Lille Ballerina: det er så koselig at du stikker innom! Takk :)

iss: ja, jeg gleder meg så til å få en liten baby! Får klump i halsen og tårer i øynene hver gang jeg ser en barnevogn :grine2:

Skytte: takk for hilsen! Tenker på deg og den kommende undersøkelsen. Sender deg mange varme tanker og en stor :klem: Lov meg at du ikke gruer deg for mye! Dette kommer til å gå bra :Nikke:

Leanora: det går ikke så bra med de studiene, gitt... Det ser ut som om jeg blir nødt til å utsette både eksamen og oppgaveinnlevering. Ikke lett å innrømme at jeg ikke er så flink som jeg ønsker å være, men den lille i magen er jo viktigst.

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fru Biscuit! :klem:

Så utrolig bra at du ikke var kvalm i dag! :tommelsmil:

Håper det holder seg sånn!

Takk for at du støttet meg angående de gravid-tickerne... følte at det bare var meg som syntes reglene var litt vel strikte jeg!

Og nå er du snart inne i uke 8! Hopper litt for det jeg! :hoppe:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker!

Her i heimen er det slapt om dagen, altså :rodme: Jeg våkner sånn i åtte-halv ni tiden. Drar meg litt før sulten tvinger meg til å stå opp og ordne et knekkebrød (som oftest uten pålegg). Så sitter jeg i senga og leser hele avisen og plutselig er klokka blitt ti. Vanligvis har jeg da vært gjennom et par kvalmetokter og finner det fornuftig å stå opp (for å gjøre hva?).

Så tenker jeg på eksamen og at jeg bør prøve å lese litt. Men først må jeg spise igjen. Da blir jeg kvalm og må legge meg. Sovner kanskje, før jeg må opp og spise -igjen! :roll:

Sånn går dagen til mannen kommer hjem fra jobb, lager middag til oss og drar meg ut på tur.

Forhåpentligvis blir det et sunt og friskt barn av all denne slappheten, men det er da også så godt som alt jeg produserer nå om dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at du ikke var kvalm i dag! :tommelsmil:

Håper det holder seg sånn!

Takk for at du støttet meg angående de gravid-tickerne... følte at det bare var meg som syntes reglene var litt vel strikte jeg!

Og nå er du snart inne i uke 8! Hopper litt for det jeg! :hoppe:

Ha en fin kveld! :klem:

Ja, det skulle da bare mangle om jeg ikke støttet deg! Jeg er jo helt enig :Nikke: Spørs om det kommer noe fornuftig ut av diskusjonen, i det siste innlegget nå ble jeg indirekte beskyldt for å lyve :roll: Vi får stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her har irritert meg noe innmari også! Ikke søren om jeg gidder å være supermedlem når mitt medlemsskap går ut når de skal være så sneversynte! :frustrert:

Grattis med 8 uker! Bare 1/3-del igjen av første, skumle trimester! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her har irritert meg noe innmari også! Ikke søren om jeg gidder å være supermedlem når mitt medlemsskap går ut når de skal være så sneversynte! :frustrert:

Grattis med 8 uker! Bare 1/3-del igjen av første, skumle trimester! :klem:

La merke til at du stilte opp der inne du også! Så bra! Nei, jeg vet ikke om det supermedlemskapet er så mye vits i, egentlig. Med mindre vi får det som vi vil da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei! :klem:

Er bare meg som er innom vettu. Må jo snike og se hva som skjer her :-D Hva er det som skjer med supermedlemstingen da.. Er bare litt nyskjerrig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig oppmuntring i dagboka mi! :kose:

Det trenger jeg nå for tiden.

Og hurra for 8 uker! :hoppe:

Tenk at vi snart (før jul i hvert fall!) runder 12 uker da! :tommelsmil:

Tida går egentlig ganske fort!

Ha en strålende dag! :klem:

LB: De supermedlemstingene går på at vi som er gravide hele tiden blir "arrestert" når vi prøver å ha sånne tickere/nedtellere i signaturen vår. På hele nettet finnes det nemlig ikke en eneste graviditetsticker som tilfredsstiller KG´s regler om størrelse på bilder i signaturen! Alle er liksom litt for store, f.eks. 408 x 80 ist.f. 400 x 75 som reglene sier. Og det irriterer oss litt da vet du, siden vi ble supermedlemmer bl.a. for å kunne ha bilder i signaturen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Og jammen på tide :klappe: Det nytter å stå på sitt, jenter!

Å, så søte nedtellere vi har :ler:

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker!

Her i heimen er det slapt om dagen, altså  :rodme: Jeg våkner sånn i åtte-halv ni tiden. Drar meg litt før sulten tvinger meg til å stå opp og ordne et knekkebrød (som oftest uten pålegg). Så sitter jeg i senga og leser hele avisen og plutselig er klokka blitt ti. Vanligvis har jeg da vært gjennom et par kvalmetokter og finner det fornuftig å stå opp (for å gjøre hva?).

Så tenker jeg på eksamen og at jeg bør prøve å lese litt. Men først må jeg spise igjen. Da blir jeg kvalm og må legge meg. Sovner kanskje, før jeg må opp og spise -igjen!  :roll:

Sånn går dagen til mannen kommer hjem fra jobb, lager middag til oss og drar meg ut på tur.

Forhåpentligvis blir det et sunt og friskt barn av all denne slappheten, men det er da også så godt som alt jeg produserer nå om dagen  :ler:

Du beskriver det godt altså :ler: Akkurat slik jeg var i en 2-3ukers tid her. Var skikkelig stolt om jeg hadde klart en 3-4 timer tilsammen på PC'en på oppgaven min. Det her er min 3.dag med god form på rappen :hoppe: Tror det er 2 ganger med akupunktur som har hjulpet på, så det kan være verdt å prøve.

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Innom og titter litt hos deg! Håper formen bare stiger og stiger!

Sender over noen paller energi til deg!

Ha ei fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 + 5

Lille Ballerina: :klem:

Leanora: akupunktur, sier du? Merker at jeg er litt skeptisk. Er veldig lite glad i nåler i utgangspunktet... Fikk en resept på noe kvalmestillende av legen min, men hun ville helst ikke at jeg skulle bruke dem. Så foreløpig klarer jeg meg uten.

Skytte: takk for pallene med energi! De hjalp meg gjennom hele Harry Potter filmen i går, så det funka :ler:

Har kommet meg gjennom helgen, takket være en fantastisk mann ved min side :hjerte: Vet ærlig talt ikke hva jeg skulle ha gjort uten.

Har startet dagen friskt, med oppkast og kvalme, men herfra kan det jo bare gå oppover... ;) Skal til legen i morgen, og regner med å få en sykemelding for eksamen. Et lite nederlag det der, men i den store sammenhengen spiller det jo liten rolle.

God mandag til alle som er innom!

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Hvordan går det med deg? Vært hos legen idag?

Får håpe den formen din retter på seg snart altså...Det er jo ikke spes morsomt å spy da..Selv om det er for en god sak..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen og er sykemeldt inn i evigheten... I hvertall med tilbakevirkende kraft ( :overrasket: ) og de neste to ukene. Totalt fem uker :grine:

Man kan bli deppa av mindre :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...