Gå til innhold

Sommeren med Filippa

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Takk for hilsner, alle sammen!

La Traviata: Formen er veldig opp og ned. De siste dagene har jeg vært forferdelig sliten og trøtt. Vurderer en liten sykemelding på jobben for å klare å gjennomføre eksamen og oppgaveinnleveringer. Ellers må jeg jo si at magen din virkelig har vokst :overrasket: Jeg er ikke i nærheten en gang :ler:

Lille Ballerina: :klem:

Fru Blå: ja, de er stolte allerede! Fikk mail fra pappa i dag hvor det stod "jeg gleder meg" :)

Leanora: 6+2 i dag! Huj som det går :ler: Det kan jo umulig være lett for mamman din å ikke si noe! Mamma holder på å gå i frø av sprekkeferdighet, men hun kan i alle fall diskutere det med de der hjemme ;)Jeg tar en master i statsvitenskap, men ikke si det til noen... Og du?

Skytte: Det er nok noe spesielt med det første barnebarnet, ja! Jeg føler i alle fall at knøttet i magen er så velkommen som noe barn kan bli :) Og så håper jeg at dere kommer etter snart :Nikke: Har dere startet med utredninger og sånn?

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen til deg!

Innom med en fredagsklem til deg, og en liten lett klem til spiren :klem: Jeg er i trillende godt humør! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Skal til samtale og gu den 17. denne mnd...Gruer meg litt, men det må vel gå bra. Aner jo ikke hva gyn kommer til å spørre om eller om det er annet enn en vanlig gu...Hadde vært noe å kommet etter nå ja...Men tenker ikke så voldsomt mye på det for tiden egentlig. Har jo vært prøvere i 14mndr nå så...Så har vi jo mye annet og gjøre også da! Men hvis jeg får et gull i magen kommer det til å bli størst i verden for fler enn meg tror jeg....!

Ha ei fortsatt fin,gravid helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 + 6

Straks sju uker og fremdeles går alt bra med det lille knøttet i magen :klappe: Formen min er det så som så med, og det blir dermed mindre tid her inne... Unnskyld til alle dere som jeg ikke har rukket innom :sjenert:

Det er verst om morgenen, da er jeg så sulten at jeg er kvalm, og må presse i meg mat for å komme over det verste. Så går det litt sånn opp og ned fram til etter lunsj, og først da føler jeg at kroppen er i balanse. Med andre ord er ettermiddagen og kvelden en drøm ;)

Men mannen min passer godt på meg, og jeg vet jo at det ikke kommer til å være sånn som dette i ni måneder :)

Lille Ballerina og Hulderjenta: hyggelig at dere stikker innom :klem:

Skytte: ønsker deg masse lykke til med alt som skal skje framover, det blir sikkert litt tøft, men veldig spennende også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru B! :klem:

Hey hey, snart 7 uker! :hoppe:

Jeg sliter med mye av det samme som deg om morgenen, så jeg vet hvor pyton det er... :kvalm:

Vanskelig å få i seg mat, men uten mat går det i hvert fall ikke! For meg bedrer det seg utover dagen heldigvis. Hva med deg?

Håper du får en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Så fort tiden går! Så langt allerede! Ikke bra med kvalme da...Men det er sikkert verdt det når du sitter der med lille gullet i armene :)

Bra at mannen passer på deg da!

Håper du blir bedre i formen og at du får ei fin uke og ei riktig god helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Se det, snart 7 uker på vei og vel så det! :hoppe:

Dagene flyr virkelig...selv om jeg skjønner at de kan føles lange når man henger over doskåla mer enn man ønsker!

Håper du ikke er/blir for plaget av denne fæle kvalmen! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsener, alle sammen! Det er så godt å vite at dere følger med på meg fra tid til annen :klem:

De siste dagene har vært helt j*lige :frustrert: Jeg er kvalm fra tidlig morgen til ettermiddag/kveld. I går hadde jeg tre timer hvor det var mulig å gjøre noe som helst fornuftig, og det var fra 21 - 00 :sur:

Jeg kaster ikke opp, men er så kvalm at jeg blir helt paralysert. Det eneste som funker er å ligge HELT stille i senga og se i taket. Må innrømme at jeg synes litt synd på meg selv.

Men så må jeg jo bare huske på at det er en grunn til alt dette, og den grunnen er jo veldig hyggelig da :babysmokk:

*sliten Fru B kryper stille tilbake til senga igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tasser inn på soverommet og gir deg en god klem* Håper du føler deg bedre snart, og husk at det nok snart er over. Tipper den lille inni deg ligger i fniser når mamma er kvalm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tasser inn på soverommet og gir deg en god klem* Håper du føler deg bedre snart, og husk at det nok snart er over. Tipper den lille inni deg ligger i fniser når mamma er kvalm  ;)

Jeg tror det er en skikkelig rampegutt, så jeg ser heller for meg at han ligger og fiser :ler:

Formen er litt bedre i dag, heldigvis!

Tenk at vi snart er to måneder på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru B og nurket i magen! :klem:

Så kjedelig at du er så kvalm da :troest:

Det er ikke mye gøy, men det går over og det er jo som du sier en veldig hyggelig grunn til det! Det blir veldig sunne og sterke barn av den kvalmen...

Ta vare på deg selv, og klapp magen fra meg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Heisann! Er et par dager siden jeg sjekka innom deg... Leit å høre om kvalmen da.. Men det er vel glemt den dagen den lille ligger på magen din...

Ha en flott lørdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Huff så kjedelig å høre om kvalmen... :tristbla:

Får bare håpe at den forsvinner snart. Og i mellomtiden sender jeg masse varme,kvalmefrie tanker og en haug med :klem:

Håper du får ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg :kose:

Så var det oss to da som sliter litt for tiden :tristbla: Men det må jo være verdens nydeligste sak vi sliter for :hjerter: selv om det er lett å glemme av innimellom....

Hvordan går det med jobben din og studiene opp i det hele da? Må si at du har mye å henge fingrene i i den formen du er i. Jeg trenger iallefall ikke å møte opp blid og fornøyd på en jobb tidlig om morgenen. Her er det bare mitt eget speilbilde og pc'en som får gjennomgå :ler: Men jeg har jo fått noen kommentarer av barnehagepersonalet til supergutt om jeg er trøtt eller syk etc... :sjenert:

Ønsker deg riktig så god bedring, kjære deg :klem:

(og jeg sender ingenting over av det jeg har, det skal jeg holde for meg selv :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...