Lille Ballerina Skrevet 24. oktober 2005 #181 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du får hinte så godt du kan, eller vise til innlegget mitt God kveld til deg og spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #182 Del Skrevet 25. oktober 2005 For en vanvittig dag - snø og slaps overalt I dag er jeg bare harmonisk og fornøyd gravid. Litt halsbrann, litt ømme pupper og sulten, men generelt veldig fornøyd Tror jeg har klart å legge på meg noen kilo allerede, men det orker jeg ikke å bekymre meg for. Klemte litt på mannen i stad og da sa han overrasket -oj, jeg kjenner magen, jeg! Har tenkt tvilling-tanken, pappa er nemlig tvilling, men dveler ikke ved det. I følge div kilder skal man da også være dobbelt så kvalm, og dét er jeg jo ikke i det hele tatt! I går diskuterte vi navn! Muligens litt for tidlig, men det var så koselig Ellers snakket vi mye om når vi skal fortelle det. Vi hadde egentlig tenkt til å vente helt til etter at jeg har vært hos legen, dvs uke 11, men nå lurer vi på om foreldrene våre skal få vite det litt før. Ikke ennå, selvfølgelig, men kanskje i uke 8 eller 9? Nå er mannen på kurs, så jeg har kvelden alene hjemme til å pusle litt og jobbe litt. Vi har skiftet til tjukke vinterdyner, så jeg gleder meg skikkelig til å legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. oktober 2005 #183 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så koselig du har det Det har jeg også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så koselig du har det Det har jeg også :-D ← Ja, jeg vet Jeg titter innom dagboka di hver dag, men det er ikke alltid det passer å skrive noe Skjønner at du har mange baller i lufta for tiden. Jeg har en venninne som minner meg sånn om deg! Hun er også danser, men mer moderne dans enn klassisk ballett. Uansett - takk for at du stakk innom, Lille Ballerina! Fortsatt god tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. oktober 2005 #185 Del Skrevet 25. oktober 2005 Alltid koselig å være inne hos deg Elsker å lese om hvordan du har det, og hvordan spiren din oppfører seg Koselig å vite at du er inne i boken min også. Alltid hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. oktober 2005 #186 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei fru B! Så koselig med mageklemming og navnediskusjoner! Skjønner at du gjerne vil fortelle det til de nærmeste snart! Man har jo bare lyst til å rope det ut til hele verden! Og man vet jo at familien kommer til å bli kjempeglade også! Kos deg med magen og ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 26. oktober 2005 #187 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei og hå og gratulerer med din 5.uke I løpet av denne uken skal visst hjerte begynne å banke i følge babyverden, merkelige greier hva en liten sædcelle og et stusselig egg klarer å få til altså Spennende med den tvillingtanken da, det blir iallefall ekstra spennende når jordmora skal lete etter hjertelyden første gang Ha en strålende gravid dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. oktober 2005 #188 Del Skrevet 26. oktober 2005 Heia du! Så godt å lese at du har det bra! Twins...hmm... Vi får se! Syns ikke det var tidlig å snakke om navn jeg! Det har nå vi gjort...og vi får ikke til å bli gravide engang! Er bare koselig å drømme seg vekk av og til, det trenger vi alle! Vinterdyne burde vi også investere i...Vår er ikke sååå tykk, og jeg ser for meg en svær tykk deilig dyne nå i disse snøtider.... Kos deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. oktober 2005 #189 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei på deg og grattis med 5 uker! Ønsker deg en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. oktober 2005 #190 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei på deg gravide Fru B! Vi bestemte oss for å fortelle familien at vi var gravid, når vi dro på ferie til svigers da jeg var i uke 7. Det var en nyhet som var veldig morsom å fortelle, for den ble veldig godt mottatt. Sikkert lurt å begynne å tenke på navn allerede nå, for det er ikke alltid like lett å finne ut av. Ha en fin gravid dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 #191 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei! Håper du koser deg med graviditeten og at formen fortsatt er bra! Ønsker deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. oktober 2005 #192 Del Skrevet 28. oktober 2005 Gratulere med spire! Satt nå og leste gjennom hele dagboka di, det var sååååå morsomt å følge deg!! Jippi!! Spire i magen!! Hvis jeg får tilatelse vil jeg nok følge med deg altså... Lykke til videre!!! Åh så morro med spire!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 2. november 2005 Forfatter #193 Del Skrevet 2. november 2005 6 + 0 Nå har det skjedd mye siden sist! Det største er vel at vi valgte å fortelle det til foreldrene våre i går! Det ble mye tårer og latter og strålende fornøyde besteforeldre, kan dere tro Etter en del fram og tilbake i går kveld, ble mannen og jeg enige om at det vil være vanskelig for oss dersom noe går galt nå, og at vi da vil trenge all den støtten vi kan få. Dessuten er vi veldig nære både foreldrene mine og svigers, og det begynte å bli skrekkelig vanskelig å late som om alt er normalt. Dermed kastet vi oss impulsivt i bilen, kjørte først til mine foreldre, som ikke skjønte noenting da vi plutselig stod på døra. Jeg hvisket til pappa "du skal bli bestefar" og han så på meg som om han hadde falt ned fra månen :grine2: Så kom mamma og da klarte jeg ikke å holde meg lenger, men ropte ut "jeg er gravid!!!!" De ble bare stående og stirre på oss i noe som virket som en evighet før jeg sa "reaksjon?" og da ble det grining og latter og klemming og veldig veldig koselig Det viste seg at de ikke hadde hatt den minste anelse, og det syntes jo vi var veldig gøy. Så gikk turen videre til svigers, etter hundre forsikringer til mamma om at jeg skulle gå forsiktig, kjøre forsiktig og spise sunt Svigers ble overrasket over å se oss, klokka var jo tross alt halv elleve om kvelden. Mannen klarte å holde seg lenger enn meg, og vi hadde satt oss ned i stua før han sa "gjett hvem som skal bli besteforeldre?!" De så på hverandre og skulle til å begynne å gjette!! Så mannen måtte si "dere!" Full jubalong igjen, latter og klemming og svigerfar med tårer i øynene og han ville nesten ikke slutte å klemme meg :grine2: Det var litt av en kveld, ja Det blir jo første barnebarn på begge sider, så det er klart at de er i hundre. De har fått streng beskjed om ikke å si det til noen flere ennå, og mamma ga klart uttrykk for at det kom til å bli veldig vanskelig - hun er like lite glad i hemmeligheter som meg Så nå er det sagt, og det føles veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. november 2005 #194 Del Skrevet 2. november 2005 Så herlig! :grine2: Gleder meg til jeg kan fortelle det til mine foreldre! (Og til mannens da, men det må han nok ta over telefon!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 2. november 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 2. november 2005 Å. gurimalla! Dette hadde jeg ikke fått med meg! Er du gravid? Så fantastisk :grine2: Gratulerer så utrolig mye *Fru B løper inn i dagboka til Peony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. november 2005 #196 Del Skrevet 2. november 2005 Så herlige reaksjoner fra besteforeldrene! Tenker det er stas, med første barnebarnet på begge sider og greier! Oi, du er jo 6 uker på vei alt! Er formen bra? Jeg er i overraskende god form, selv om jeg merker godt at jeg er gravid også... Ha det bra vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. november 2005 #197 Del Skrevet 2. november 2005 Herlig for dere Ser for meg reaksjonene deres.. Så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 3. november 2005 #198 Del Skrevet 3. november 2005 Det blir nok noen veldig stolte besteforeldre kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 3. november 2005 #199 Del Skrevet 3. november 2005 6+1 Ja, her går det unna Jeg synes nesten det var som i går at testen var positiv.... Kan tenke meg dere hadde det gøy da dere kjørte til foreldrene for å fortelle hemmeligheten, og ekstra stas da de ble såå glade Jeg fortalte det til mamma i går, men det var kun for hun var sååå bekymra siden jeg den siste uka har vært litt ute av form. Sa det kun for å berolige henne at ingen ting er galt Hun synes det var kjempestas og lovet å ikke si noe til pappa, slik at gutten vår kan få den ære på julaften. Pappa blir nok å skjønne det! Ser at du også studerer. Kan jeg spørre hva? Jeg og studerer, og man er rimelig priviligert at man kan ta dagene i ens eget tempo i disse dager (selv om man har hengende eksamener over hodet da), men det går nok sikkert bra;) Ønsker deg en strålende uke 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. november 2005 #200 Del Skrevet 3. november 2005 Heia!! Så koselig å lese her inne!! Kan se for meg at det ble jubel i stua ja! Koselig og godt å få fortalt det!! Jeg vil også...!! Ingen av våre foreldre er besteforeldre heller fra før så! Kos dere masse videre og ha ei super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg