AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Hei Jeg har akkurat kjøpt meg ny (brukt) bil. Jeg er superfornøyd, men er litt usikker fordi det er akkurat samme bilmodell, årsmodell og nerke som hjemmesykepleien der jeg bor har. Jeg jobber selv i hjemmesykepleien i den kommunen, og det var derfor jeg valgte å kjøpe SAMME bil, fordi jeg likte den så godt. Det er i tillegg samme farge, samme årsmodell.. Skulle helst hatt annen farge, men den kan man ikke velge med bruktbil. Synes dere dette er rart? Føler meg litt rar når jeg kjører til jobb i min privatbil, og så kjører jeg samme bil (ikke min selvfølgelig, men kommunen sin) i jobbsammenheng. Anonymkode: cd937...b51
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei Jeg har akkurat kjøpt meg ny (brukt) bil. Jeg er superfornøyd, men er litt usikker fordi det er akkurat samme bilmodell, årsmodell og nerke som hjemmesykepleien der jeg bor har. Jeg jobber selv i hjemmesykepleien i den kommunen, og det var derfor jeg valgte å kjøpe SAMME bil, fordi jeg likte den så godt. Det er i tillegg samme farge, samme årsmodell.. Skulle helst hatt annen farge, men den kan man ikke velge med bruktbil. Synes dere dette er rart? Føler meg litt rar når jeg kjører til jobb i min privatbil, og så kjører jeg samme bil (ikke min selvfølgelig, men kommunen sin) i jobbsammenheng. Anonymkode: cd937...b51 Skal derimot sies at dette er en populær bil som jeg har sett mange private personer har. Dog i andre farger. Anonymkode: cd937...b51
Pringle Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Kanskje litt som da jeg gikk i hvit bukse, og følte at alle rundt meg trodde jeg var, eller lot som jeg var, sykepleier, på vei til eller fra jobb. Altså bare noe som foregår inni ditt hode? 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Nei hvorfor skulle det være rart? Anonymkode: a7bba...546 1
Vampira Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Nei, det tror jeg er mest noe du føler på selv. Ser ingenting å reagere på ved det. Det er bare en bil, og du kjører ikke rundt med kommunelogo på privatbilen din.🙂 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Altså... utrolig hva folk bekymrer seg over, og lurer på hva andre tenker om... Anonymkode: 0d5b3...ea3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 18.49): Altså... utrolig hva folk bekymrer seg over, og lurer på hva andre tenker om... Anonymkode: 0d5b3...ea3 Ts her. Ja, det kan du si... Kommer fra egen usikkerthet tror jeg. Anonymkode: cd937...b51
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 Nå måtte jeg faktisk le litt 😅 Ikke vondt ment altså, jeg bare skjønner ikke at dette kunne være et problem. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at folk synes du er rar bare fordi du kjører samme bil som du disponerer på jobb. Anonymkode: 62a74...090 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 En av fordelene med å låne utstyr i jobben er jo nettopp at du kanskje oppdager et nytt merke eller modell som du trives godt med. Da er det bedre å gå for det, enn å måtte lete etter en annen modell du håper du kan trives like godt med . Eller hva? Jeg kjøpte samme type symaskin som vi har på jobb fordi jeg synes den var god å bruke. Det viser seg at det bare er en fordel, for jeg blir veldig flink til feilsøking og reparasjon på akkurat den maskina😅 Kjør rundt i samme bil med god samvittighet, du! Anonymkode: 49f1e...265 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #10 Skrevet 31. januar 2021 Jeg har også sølvgrå Fiesta (går utifra at det er denne du refererer til), og er superfornøyd med den. Vær fornøyd med bilen din, det er en grunn til at den er så populær! Dette er noe kun du tenker over inne i ditt hode. Anonymkode: ba71e...f7e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også sølvgrå Fiesta (går utifra at det er denne du refererer til), og er superfornøyd med den. Vær fornøyd med bilen din, det er en grunn til at den er så populær! Dette er noe kun du tenker over inne i ditt hode. Anonymkode: ba71e...f7e Det er ikke en Fiesta nei! Anonymkode: cd937...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå