Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joralf har hjulpet mange, uten å ta betalt. Men han er ikke ufeilbarig og allmektig. Alle kan t a feil.

Anonymkode: 2f89f...abc

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjelder å leve i trua.

Anonymkode: a3924...3e9

Jeg påpeker bare fakta. Det står ikke i denne artikkelen at han sier at Trump blir skutt mens han er president. Det står bare at han blir skutt. Om han faktisk blir skutt, må vi vente og se til han dør

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Trist å tenke på hvor mange nordmenn Snåsamammen har bedratt over flere generasjoner. 
Helt klart en av Norgeshistoriens største og mest kyniske kjeltringer. 

Anonymkode: 42211...9d9

Hvordan er han en kynisk kjeltring som har bedratt nordmenn? Han har jo gjort dette arbeidet gratis. Tror du han hadde giddet at så mange folk valfartet til han, eller tok kontakt på andre måter, uten noe som helst grunn?

Anonymkode: d4775...eb2

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, Pink-action said:

En president blir beskyttet til evig tid. Selv etter han går av. Skattebetalerene betaler for sikkerheten til alle de tidligere presidentene. Tittelen president får de også beholde

Ikke hvis han blir dømt i riksrett.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 1.54):

Hvordan er han en kynisk kjeltring som har bedratt nordmenn? Han har jo gjort dette arbeidet gratis. Tror du han hadde giddet at så mange folk valfartet til han, eller tok kontakt på andre måter, uten noe som helst grunn?

Joralf Gjerstad har mottatt haugevis av donasjoner av folk som har vært hos han. Selv om han ikke har operert med faste priser for konsultasjonene sine, så har han fått sitt.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 20.29):

Joralf har hjulpet mange, uten å ta betalt. Men han er ikke ufeilbarig og allmektig. Alle kan t a feil.

Anonymkode: 2f89f...abc

Han har hjulpet mange, ser jeg. Det pussige er at jeg aldri har sett noen stå frem med en konkret lidelse som han har kurert.

Mannen har tjent godt på dette, i form av massevis av gaver og donasjoner fra folk.

Det er akkurat det samme som da Märtha var så ivrig på å fortelle om alle englefjærene som dukket opp. Det var massevis av fjær. Så spurte forskere om de kunne få levert noen fjær til analyse. Etter dette ble det påfallende stille.

Anonymkode: d85f4...8ca

• Liker 5
Skrevet
Hannah80 skrev (På 27.1.2021 den 4.30):

Joralf Gjerstad har mottatt haugevis av donasjoner av folk som har vært hos han. Selv om han ikke har operert med faste priser for konsultasjonene sine, så har han fått sitt.

Ja, det er jo et fritt valg å donere penger. Er jo bare å gå ut i fra at de som donerer penger er fornøyd med jobben han har gjort. Jeg gir jo for eksempel tips til servitører som jeg syns yter god service. De er jo ikke kyniske kjeltringer som bedrar meg av den grunn. 

• Liker 2
Skrevet
On 1/27/2021 at 4:30 AM, Hannah80 said:

Dette går ikke under kjeltring! Jeg har utført helt andre (lovlige) tjenester med lav pris og fått masse tips, gitt de samme tjeneste gratis til venner og familie men fått betalt likevel, det er ikke svindling når andre gir deg pengene på den måten. Antar de som ga pengene til Joralf har opplevd helbredelse og ville gi noe tilbake.

Anonymkode: 210ab...218

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 5.39):

Han har hjulpet mange, ser jeg. Det pussige er at jeg aldri har sett noen stå frem med en konkret lidelse som han har kurert.

Mannen har tjent godt på dette, i form av massevis av gaver og donasjoner fra folk.

Det er akkurat det samme som da Märtha var så ivrig på å fortelle om alle englefjærene som dukket opp. Det var massevis av fjær. Så spurte forskere om de kunne få levert noen fjær til analyse. Etter dette ble det påfallende stille.

Anonymkode: d85f4...8ca

Sto ikke Martha under et tre eller noe da, er vel en fugl som krasja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 18.09):

90 år gamle Joralf Gjerstad, bedre kjent som «Snåsamannen», har sett med bekymring på amerikanernes valg av president. 

Nå kommer han med en oppsiktsvekkende spådom i lokalavisen.

– De kommer til å ta han. Trump blir skutt, sier Gjerstad fra rommet sitt på Snåsa sykehjem, til Namdalsavisa.

https://www.p5.no/snasamannen--trump-kommer-til-a-bli-skutt/artikkel/687398/

Det sier Simpsons også

• Liker 2
Skrevet

Trump's egne Proud Boys presset seg med makt inn i Kongressbygningen med kamprop om å få hengt Trumps egen visepresident, Pence. De folka der kan j...i fort snu seg mot Trump og komme for å ta ham også når de oppdager at de har blitt ført bak lyset av en narsissist.

Anonymkode: 88895...12e

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde ikke snåsamannen var synsk jeg, bare healer?

Anonymkode: 2f285...752

• Liker 1
Skrevet

For alt vi vet ble Trump skutt og de har erstattet han med en annen. Ingen her kan være sikre på at mannen bak den oransje malingen er den samme som ble valgt til president i 2016. 

Anonymkode: 96f5f...88a

Skrevet
Hannah80 skrev (På 27.1.2021 den 4.30):

Dette var jo frivillig av folk da

Anonymkode: 14b24...69c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 18.09):

Det kan da fortsatt skje.

Anonymkode: 4beb8...403

Jepp. 

AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 18.24):

Prøv å snu og vreng så mye du vil. Snåsern tok feil

Anonymkode: 70aa6...0f2

Har tanken slått deg at syke venstreekstremister kan tilte dersom han blir gjenvalgt i 2024? Jeg tror til og med "the old hag- Pelosi" ville skutt Trump dersom han kommer tilbake til makten. 

Trump er ikke ferdig, mark my words. Husk at jeg skrev dette når vi kommer uti november 2023. Han kommer til å bli gjeninnsatt.

Endret av Den Sagnsomsuste
Skrevet
Den Sagnsomsuste skrev (9 timer siden):

Jepp. 

Har tanken slått deg at syke venstreekstremister kan tilte dersom han blir gjenvalgt i 2024? Jeg tror til og med "the old hag- Pelosi" ville skutt Trump dersom han kommer tilbake til makten. 

Trump er ikke ferdig, mark my words. Husk at jeg skrev dette når vi kommer uti november 2023. Han kommer til å bli gjeninnsatt.

Republikanerne kommer ikke til å nominere ham igjen, der er han persona non grata og alle bruer brent. Han må starte sitt eget parti, men han får ikke nok stemmer på det til å vinne noe som helst valg. Han hadde sjansen sin og rota det til. Han er FERDIG. Godt gjort å få eget parti til å ikke ville ta i ham engang.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Republikanerne kommer ikke til å nominere ham igjen, der er han persona non grata og alle bruer brent. Han må starte sitt eget parti, men han får ikke nok stemmer på det til å vinne noe som helst valg. Han hadde sjansen sin og rota det til. Han er FERDIG. Godt gjort å få eget parti til å ikke ville ta i ham engang.

Så du tror republikanerne takker nei til 35% av velgermassen sin...? Nei, han kommer til å bli nominert av opportunister som ser han som en nyttig klatrevegg i partiet. Støtten Trump har på grasrota er for høy til å kaste ham ut slik du insinuerer. 

Det er ikke uten grunn at republikaner etter republikaner trekker seg fra riksrettssaken (aka vil ikke stemme mot Trump). Dersom de vender seg mot Trump har Trump lovet å støtte utfordrere til disse kongressmennene/ kvinnene i deres respektive hjemstater. Det er politisk selvmord å vende deg mot Trump i områder sterkt preget av Trumpere. 

Ressonomentet ditt er dessverre litt naivt. Dessuten bedriver Biden så mye idiotisk politikk at valgkampen 2023 nærmest vinner seg selv for Trump (dersom han gidder å stille igjen). 

Endret av Den Sagnsomsuste
Skrevet (endret)

Tenk så kjedelig det hadde vært om vi visste hva framtiden bringer. Eller tenk så urettferdig det hadde vært om noen visste det og andre ikke?

Vi kan spekulere i hva som trolig kan skje, men: 

Heldigvis kan vi fastslå med med abnorm selvtillit og utrolige høye kneløft, at INGEN vet hva fremtiden bringer. Heldigvis. 

Endret av MortenMinstelønn
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

For alt vi vet ble Trump skutt og de har erstattet han med en annen. Ingen her kan være sikre på at mannen bak den oransje malingen er den samme som ble valgt til president i 2016. 

Anonymkode: 96f5f...88a

Vi ligger på det nivået altså.

• Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...