AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Kjæresten min. I starten gjorde han hva som helst for å vinne meg og satt meg på den høyeste tronen av alle.. Ga meg de aller fineste komplimentene jeg og følte han virkelig elsket meg. At jeg var den aller fineste i hele verden. Men nå etter noen år. Så føler jeg at han skal bestemme mer og mer. Hvis jeg klager over noe eller sier noe han anser som galt kommer han med nedsettende kommentarer eller sier ting som at jeg ikke er giftemateriale om jeg gjør sånt. Det kan være en kommentar eller en mening jeg også hadde da vi ble kjent.. Men han skal på mange vis endre meg. Andre ganger kan han være veldig kjærlig, og komme med komplimenter. Men det er langt mellom hver gang nå. Hvis jeg kommenterer noe han gjør klarer han alltid å snu det mot meg, men jeg klarer aldri det samme når han er nedlatende mot meg eller truer med å slå opp hvis jeg ikke gjør enkelte ting. Jeg kan si det samme som han tidligere har sagt til meg uten å si unnskyld, men det er kun når jeg gjør det at det er alvorlig. Alt sammen gjør meg veldig forvirret. Det er selvfølgelig masse ting jeg ikke kan skrive her. Men akkurat nå har jeg vondt i hodet. Jeg vet ikke lenger om hva jeg føler er rett. Jeg vet ikke hva som er sant og ikke sant lenger. Han lyver meg opp i ansiktet, men jeg er løgneren. Alt er alltid min skyld. Alt er så forvirrende. Jeg gråter meg i søvn og jeg føler meg helt gal. For jeg vet ikke om jeg innbiller meg ting. Det er liksom "flink jente" blandet med korrigeringer. Og jeg bare venter på flink jente bemerkningen. Men den kommer sjeldnere og sjeldnere... Anonymkode: 15b3a...14a
Pysa Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Du kan velge. Bli, og dette blir verre og verre. Eller gå, og finn en mann som elsker deg for den du er. Spør deg selv hvilket liv du vil ha. 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Han driver med hersketeknikk og gjør alt han kan for å kue deg. Hadde aldri funnet meg i sånt og mitt tips er at du rett og slett gjør det slutt. Han er farlig, blir enda verre om noen år.
Maleficenta Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjæresten min. I starten gjorde han hva som helst for å vinne meg og satt meg på den høyeste tronen av alle.. Ga meg de aller fineste komplimentene jeg og følte han virkelig elsket meg. At jeg var den aller fineste i hele verden. Men nå etter noen år. Så føler jeg at han skal bestemme mer og mer. Hvis jeg klager over noe eller sier noe han anser som galt kommer han med nedsettende kommentarer eller sier ting som at jeg ikke er giftemateriale om jeg gjør sånt. Det kan være en kommentar eller en mening jeg også hadde da vi ble kjent.. Men han skal på mange vis endre meg. Andre ganger kan han være veldig kjærlig, og komme med komplimenter. Men det er langt mellom hver gang nå. Hvis jeg kommenterer noe han gjør klarer han alltid å snu det mot meg, men jeg klarer aldri det samme når han er nedlatende mot meg eller truer med å slå opp hvis jeg ikke gjør enkelte ting. Jeg kan si det samme som han tidligere har sagt til meg uten å si unnskyld, men det er kun når jeg gjør det at det er alvorlig. Alt sammen gjør meg veldig forvirret. Det er selvfølgelig masse ting jeg ikke kan skrive her. Men akkurat nå har jeg vondt i hodet. Jeg vet ikke lenger om hva jeg føler er rett. Jeg vet ikke hva som er sant og ikke sant lenger. Han lyver meg opp i ansiktet, men jeg er løgneren. Alt er alltid min skyld. Alt er så forvirrende. Jeg gråter meg i søvn og jeg føler meg helt gal. For jeg vet ikke om jeg innbiller meg ting. Det er liksom "flink jente" blandet med korrigeringer. Og jeg bare venter på flink jente bemerkningen. Men den kommer sjeldnere og sjeldnere... Anonymkode: 15b3a...14a Dump! 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Kjære deg!❤ Dette kommer til å ødelegge deg! Ikke la han gjøre det. Får deg til å tvile på deg selv, det er skadelig. Og det kommer ikke til å bli bedre, bare verre. Du fortjener en mann som bidrar til å bygge deg opp, ikke én som river deg ned bit for bit. Kom deg unna han! Anonymkode: 25a96...5da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå