Gå til innhold

Hva er det rareste du har funnet i mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det rareste jeg har vitnet iallefall er, jeg min far og en kompis av han spiste toro meksikans gryte når jeg var 12 år gammel jeg er nå 25. Kompisen til min far fant en mennesketann i sin porsjon 😮 vi visste ikke om det var fra kjøttdeigen eller toro pakningen så dem sendte dem aldri en mail ang det siden dem ikke visste hvor det kom i fra.... Jeg tenker da det må ha vært en ulykke på en av fabtrikkene og noen har  fått slått ut tennene i et veldig kraftig slag og at den tanna da har flydd flere 10 meter og havnet oppi maskineriet/samlebånet, og at ulykken  hadde skjedd så langt i fra maskineriet så har dem ikke tenkt over at en tann kan ha flydd over 10 meter og havnet oppi der av alle plasser. det var ikke en fortann heller ikke en gjeskel men en av dem midt imellom. Så det er da min rare konklusjon haha!

og da jeg var 17 så spise jeg di yoghurtnøttene fra nøttefabrikken i løsvekt, jeg husker jeg tygget en av dem i to og ut kravlet det to svarte innsekter som man kan finne i plantejord noen bittesmå svarte som springer kjempefort! jeg fant dem aldri igjenn siden dem kravlet på et tykt svart teppe... jeg håper det var en hallusinasjon.... det er da det rareste JEG har opplevd/ funnet.... 😆🤢

Hva er det rareste DU har funnet matpakninger/ mat??

Anonymkode: 3ca27...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nål i en svinefilet. 

Skrevet

Kausisk soda i en brusflaske. 

Anonymkode: 7b309...10d

Skrevet

Glassbiter i Fjordland kjøttboller. Negl i en ferdig-lasagne. 

Anonymkode: 58049...f9c

Gjest Brunette89
Skrevet

En liten ryggrad(!!!!) i en boks med ferdigrenskede reker , en feit møll i en pose med babyspinat, en stor beinbit i wienerpølse , menneskehår i fryste rundstykker, bille inne i en potet , trepinne i Sørlandschips....... listen er alt for lang , stoler ikke på noe lengre 😆😆

Gjest Brunette89
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kausisk soda i en brusflaske. 

Hæ????? Hvordan viste du det var det ? Er jo livsfarlig ! 

Skrevet

Innholdet i en grillpølse var pakket inn i plast. Jeg tok en bit og fikk litt plast i munnen og da jeg dro i plasten så kom alt innholdet ut pakket inn i plast. Funnet en makk i bunnen av en pose ostepop. 

Skrevet

Jeg vet ikke.

Jeg jobbet i dagligvare, og satt i kassa. En fyr kom med en chipspose, og sa at her var det noe rart, og spurte om vi skulle åpne den. Jeg kjente på posen. Den var myk... og det var noe stort oppi som IKKE var chips. Jeg valgte å IKKE åpne den, og ga han en ny pose 😐 

Anonymkode: bd053...6ed

Skrevet
Brunette89 skrev (12 minutter siden):

Hæ????? Hvordan viste du det var det ? Er jo livsfarlig ! 

Fordi produsenten sin analyse viste at det var det det var. Heldigvis var det ingen som rakk å drikke mye, min far tok en slurk og spyttet den rett ut og skylte munnen. Det gikk utrolig nok helt fint. 

Gjest Smeltemann
Skrevet

Flue i bringebærsyltetøy, lå rett under lokket.

Skrevet

En underlig "fisk" i rekeposen jeg kjøpte, aner ikke hva det var, den var liten og så litt skummel ut. Ellers har jeg funnet sånne buster fra kost i brød, de var svarte, stive og ganske lange, det var uappetittlig.  

Anonymkode: 108e1...071

Skrevet

Ikke så rart egentlig, men ekkelt. En stor snegle som lå inni et blomkålhode. 

Skrevet

Da jeg var liten (5-6 år) skulle vi spise grandiosa, men jeg satt noe som minnet veldig om fiskebein i halsen. Jeg ble ikke trodd, og hadde det der i flere dager før jeg klarte å dytte det ned slik at jeg klarte å svelge det (klarte ikke få den opp). Ettersom jeg alltid trodde det var fiskebein, klarte jeg ikke spise pizza eller fisk før i voksen alder. Fisk er jeg fremdeles skeptisk til, jeg er livredd for å få fiskebein i halsen. Hva det faktisk var, er jo vanskelig å si. Kanskje en plastbit. 

For et årstid siden skulle vi ha sushi. Vi kjøpte fra et dyrt sted for ei gangs skyld, da den hadde fått gode anmeldelser. Det var en med laks og avokado, men jeg beit i noe steinhardt... Ja, stein, riktig. En typisk stein som brukes i grus lå godt pakket inn i sushien. Om sushien var falt på gulvet og enkelt tatt opp igjen eller om steinen ble plassert der med vilje, vet jeg ikke... Aldri om jeg spiser derfra igjen. 

Vi bestilte pizza fra en lokal pizzabaker. Kjempegod pizza vi har spist flere ganger. Vi bestilte såpass sent at vi fikk levert pizzaen omkring et kvarter før stengetid. Vi kjente sjåføren, så vi slo av en prat. Han sa at vi var siste kundene, så han fikk gå litt før tida i dag (ingen kan bestille etter et visst klokkeslett før stengetid). Vi spiste pizzaen i god tro da plutselig fikk noe iskaldt og seigt i munnen, og smaken av rått kjøtt... Det var en RÅ biffbit som må ha blitt slengt på etter steking. Den var kjøleskapkald. Kjempeekkelt. Snakka med sjåføren (fordi vi kjente han) og han sa at de hadde hatt vikar i noen dager... Vikaren var ikke vikar veldig lenge, nei. 

Vi kjøpte ferdiggrillet kylling fra Mega for et enkelt og deilig måltid. I "nakken" fra kyllingen, altså i halsen dens/svelget, fant vi ufordøyde maiskorn. Nam.... Vi spiser ikke ferdiggrilla kylling mer.

Anonymkode: 79a19...736

• Liker 1
Skrevet

I India fikk jeg en kokt kakerlakk i maten. På en kebabsjappe et stort glasskår i salaten. 

Anonymkode: db621...9ed

Skrevet

Jeg kjente at denne tråden ikke var noe for meg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...