AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #61 Del Skrevet 29. september 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Dytter litt på en gammel tråd. Satt og kjedet meg litt i dag. Begynte å se på dette. Jeg er født i krepsen, men har månetegn i skytten og ascendent i tyren. Skal nå prøve å google meg frem til hva i alle dager det betyr 😆 Anonymkode: 552ae...6ab Okei... så bladd meg gjennom en del.. kjenner at jeg personlighetsmessig har en god blanding av skytten og krepsen. Kjenner meg veldig igjen når jeg leste at Skytten ofte er venn med barna sine 😂 Anonymkode: 552ae...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #62 Del Skrevet 29. september 2021 Der var min I hvert fall, men klarer ikke å lese den. Anonymkode: 552ae...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #63 Del Skrevet 29. september 2021 Har både ascendant og soltegn i vekten, blir nok oppfattet som genuin. Månen i jomfru jorder meg litt, mem kan samtidig gjøre at jrg har tendens til å overanalysere og tenke følelser fremfor å bare føle. Anonymkode: 77f5e...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #64 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Der var min I hvert fall, men klarer ikke å lese den. Anonymkode: 552ae...6ab Du har ascendant i tyr, sol i kreps, merkur i kreps, mars og venus i løve og måne i skytten. Positivt å ha merkur og soltegn i samme. Soltegn er hvem du er og merkur kommunikasjon, lett å kommunisere ut det du ønsker vil jeg tro. Anonymkode: 77f5e...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #65 Del Skrevet 29. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du har ascendant i tyr, sol i kreps, merkur i kreps, mars og venus i løve og måne i skytten. Positivt å ha merkur og soltegn i samme. Soltegn er hvem du er og merkur kommunikasjon, lett å kommunisere ut det du ønsker vil jeg tro. Anonymkode: 77f5e...3c9 Og hva betyr det? 😂 Jeg er en veldig følsom person, og det tar tid før jeg blir kjent med folk. Når jeg derimot er trygg og føler at jeg "har" personen så er jeg veldig ærlig og har lett for å kommunisere ut det jeg ønsker. Jeg er ikke så flink til å omstille meg til nye mennesker og nye rutiner, så trenger litt tid på det. ❤️ Anonymkode: 552ae...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #66 Del Skrevet 29. september 2021 Krepser er kjent for å være følsomme og lojale. Tipser deg å søke de ulike opp på youtube, mange som snakker om astrologi der. Hanna elsewhere har en del bra. Anonymkode: 77f5e...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #67 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du har ascendant i tyr, sol i kreps, merkur i kreps, mars og venus i løve og måne i skytten. Positivt å ha merkur og soltegn i samme. Soltegn er hvem du er og merkur kommunikasjon, lett å kommunisere ut det du ønsker vil jeg tro. Anonymkode: 77f5e...3c9 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Og hva betyr det? 😂 Jeg er en veldig følsom person, og det tar tid før jeg blir kjent med folk. Når jeg derimot er trygg og føler at jeg "har" personen så er jeg veldig ærlig og har lett for å kommunisere ut det jeg ønsker. Jeg er ikke så flink til å omstille meg til nye mennesker og nye rutiner, så trenger litt tid på det. ❤️ Anonymkode: 552ae...6ab Jeg tror også at Krepsen gjør deg til et familiemenneske, at familie er viktig for deg - og at familien er harmonisk og glad. At du har både mars og venus i løven sier meg at du vil falle for og se etter egenskaper i en partner som du har selv. At du i kjærlighet er lidenskapelig og varm og elskelig. Og det er det du passer sammen med også. Merkur i Krepsen sier nok også litt om at du er omsorgsfull og varm i måten du kommuniserer på. (moren min er Kreps og hun er den mest omsorgsfulle og gode personen jeg vet om) Anonymkode: c8fa6...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 29. september 2021 #68 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Krepser er kjent for å være følsomme og lojale. Tipser deg å søke de ulike opp på youtube, mange som snakker om astrologi der. Hanna elsewhere har en del bra. Anonymkode: 77f5e...3c9 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror også at Krepsen gjør deg til et familiemenneske, at familie er viktig for deg - og at familien er harmonisk og glad. At du har både mars og venus i løven sier meg at du vil falle for og se etter egenskaper i en partner som du har selv. At du i kjærlighet er lidenskapelig og varm og elskelig. Og det er det du passer sammen med også. Merkur i Krepsen sier nok også litt om at du er omsorgsfull og varm i måten du kommuniserer på. (moren min er Kreps og hun er den mest omsorgsfulle og gode personen jeg vet om) Anonymkode: c8fa6...888 Krepser er herlige. Av vanntegnene er nok krepsen den mest omsorgsfulle og mest empatiske. Alltid hjerterom. Jeg har møtt mannlige krepser som ikke er familiekjære, men som har kjærlighet til andre rundt seg. De kvinnelige krepsene er noe for seg selv. Samtidig kan krepsen være ganske dramatisk, men det kan være fordi den er så følsom. Bagateller blir plutselig enorme. Alle vanntegn er litt drama queens innerst inne, men fisken og skorpionen kan rasjonalisere og reflektere på egenhånd. Jeg opplever at krepsen trenger drahjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #69 Del Skrevet 29. september 2021 Jeg er kreps som og er mitt soltegn..? Og min ascendant er i tyr... Noen som vet hva dette betyr? 😄 Anonymkode: feeb0...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #70 Del Skrevet 29. september 2021 Takk for svar alle sammen. Har måtte sette meg ned og gruble litt på hvordan jeg er som person. Syns dette er spennende Det som traff mest er nok at jeg er veldig følsom som person og bagateller kan bli store. Anonymkode: 552ae...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #71 Del Skrevet 29. september 2021 On 1/30/2021 at 7:48 PM, AnonymBruker said: For å få få plottet ascendanten og månetegnet må du vite fødselstidspunktet ditt (klokkeslett). Dette finner du ved å logge inn med BankID på helsenorge.no ( se helseregister) - dersom du er født etter 1967 i hvertfall). Deretter kan du gå inn på en astrologiside og få plottet astrokartet ditt; astro.com er f.eks. gratis. Anonymkode: 53ba0...882 Jeg er født i 1986 og det står ikke der, men vet tidspunktet likevel (trodde folk flest visste det) Anonymkode: 03f0d...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #72 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er født i 1986 og det står ikke der, men vet tidspunktet likevel (trodde folk flest visste det) Anonymkode: 03f0d...6f2 Ikke alle mødre som husker riktig tid. Jeg gikk hele livet fram til jeg var voksen og trodde at jeg var født halv elleve på kvelden, det hadde moren min sagt hele tiden. jeg plottet inn og regnet og regnet igjen, men fikk ASC i Krepsen som jeg ikke syns passer på meg i det hele tatt, så jeg mente at astrologi er tullete allikevel. Så snakket moren min og jeg om fødslene til mine søsken og da var hun litt mer rotete, var ikke helt sikker på om det var halv sju eller halv åtte... eller halv tolv eller halv ett osv osv Så da sjekket jeg fordi jeg var i tvil om at hun skulle være så himla sikker på meg, men usikker på de andre. Og da viser det seg at jeg er født en time tidligere enn det moren min sa. Og da byttet ASC til Tvillingene og det passer mer på meg. Jeg syns det var ganske artig faktisk. (Det er ikke sånn at alle tegn er generelle og passer på alle... ) Det verste var at jeg gjorde samme feilen overfor min egen datter. Jeg var sikker på et klokkeslett på kvelden og det var det jeg gikk etter i flere år. Til jeg fikk se i oversikten på helsenorge at det er en time tidligere enn jeg trodde. Og jeg var så overbevist om at jeg hadde rett at jeg holdt på ringe til sykehuset for å få dem til å rette det opp. Men, det er nok meg som husket feil. Og så er det ikke alle som er interessert nok til å gå og tenke på det heller. Tror ikke mine to eldste vet når de er født på dagen fordi det ikke er interessant for dem. Anonymkode: c8fa6...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #73 Del Skrevet 29. september 2021 Sol: Løve Ascendant: Skorpion Måne: Tyr Mars og venus: jomfruen Noen som kan fortelle meg om meg selv? 😄 Anonymkode: 3eff4...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #74 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sol: Løve Ascendant: Skorpion Måne: Tyr Mars og venus: jomfruen Noen som kan fortelle meg om meg selv? 😄 Anonymkode: 3eff4...61e Min første tanke var at "åh, en sånn kjæreste vil jeg ha" *ler* Blir du veldig intellektuelt verbal når du argumenterer? Bare en tanke jeg fikk pga Mars i Jomfruen, men jeg kan ta helt feil. Du er en spennende person. Løven er ildfull og Skorpionen er intens og litt "farlig" og med månen i Tyren så blir du stabil og sensuell. Anonymkode: c8fa6...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 30. september 2021 #75 Del Skrevet 30. september 2021 Jeg har i det minste fått med meg at jeg er en vær med accendanten i skorpionen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #76 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min første tanke var at "åh, en sånn kjæreste vil jeg ha" *ler* Blir du veldig intellektuelt verbal når du argumenterer? Bare en tanke jeg fikk pga Mars i Jomfruen, men jeg kan ta helt feil. Du er en spennende person. Løven er ildfull og Skorpionen er intens og litt "farlig" og med månen i Tyren så blir du stabil og sensuell. Anonymkode: c8fa6...888 Når jeg gidder å diskutere, ja 😆 Vil nok si at jeg er stabil, mindre ildfull eller spennende. Eller, kanskje jeg må spørre mannen 🤣 Anonymkode: 3eff4...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #77 Del Skrevet 30. september 2021 Fisk med Vektascendant og Skyttemåne, jippiyeah🥳 Vennligsinnet, flyktig og idealistisk kvinnevesen med smilehull, slitte fjellsko og lett rosa brilleglass * neier * Anonymkode: 6a3d1...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #78 Del Skrevet 30. september 2021 Noen som har lyst å prøve seg på en tolkning her? Dette sier meg ingenting, og jeg visste ikke at det fantes noe annet enn stjernetegn Tror overhode ikke på astrologi, og mener det ikke kan være noe annet enn tull og vås at sol, måne og planeter skal ha noe som helst med personlighet å gjøre. Så det hadde vært litt interessant å se om noen som ikke aner hvem jeg er klarer å treffe spikeren på hodet. Anonymkode: d1518...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #79 Del Skrevet 30. september 2021 Sol i jomfuen. Månen i væren, Ascendant i løven. Mars, venus og merkur i vekten. Har ikke den fjerneste anelse om hva det sier om meg Anonymkode: 8d630...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #80 Del Skrevet 30. september 2021 Min sønn har både sol, måne og ascendant i skorpionen. Hva innebærer det? Anonymkode: 3eff4...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå