Gå til innhold

Hvilken astrologisk kombinasjon er du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hysterisk morsomt.

Eller ikke... Er du 4 år?

Anonymkode: c8fa6...888

regnet med den kom ja...ha ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, jeg er ikke dum.

Jeg trodde at man vokste seg ut av bæsj, tiss og promp etter man var ferdig med barnehagen.

Satire? 

Om du skulle gjøre narr av astrologi og de som tror på det eller er nysgjerrige på det osv, så kunne du sikkert funnet på noe litt mer artig og sikkert mer modent å si enn det du kom med. 

Okei her er noe enda mer morsomt; 

Astrologi er bare stjernehimmel-rasisme.

Anonymkode: 70cea...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Okei her er noe enda mer morsomt; 

Astrologi er bare stjernehimmel-rasisme.

Anonymkode: 70cea...c74

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soltegn steinbukken, månetegn skorpion, ascendant tyr

Aner ikke hva det sier om meg, men jeg føler meg mest som en skorpion etter det jeg har lest av beskrivelsene av tegnet. Litt sær, strebersk, litt selvopptatt og kanskje ikke av de mest åpne rent emosjonelt?

Anonymkode: a9e0f...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 13.57):

Nei, jeg er ikke dum.

Jeg trodde at man vokste seg ut av bæsj, tiss og promp etter man var ferdig med barnehagen.

Satire? 

Om du skulle gjøre narr av astrologi og de som tror på det eller er nysgjerrige på det osv, så kunne du sikkert funnet på noe litt mer artig og sikkert mer modent å si enn det du kom med. 

Nivået på satiren er fortsatt ikke i nærheten av like svak som påstandene til astrologien. 

Anonymkode: db13b...dfa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sensurerer fødedato; dere vet at jeg kan finne ut av når dere er født ved å se på planetene.

Anonymkode: 18502...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette fant jeg ut da jeg var 12 år og var interessert i dette. Har solen i Vekten, månen i jomfruen og merkur i skorpionen i konjunksjon med pluto. Ascendanten er i tvillingene. Vil tro at min interesse i menneskets sinn og medisin har noe å gjøre med merkur i skorpionen så nærmt pluto, føler meg litt som en levende løgndetektor og kan bli litt besatt av enkelte ting og studere ting over lengre tid. Tvilling ascendanten og sol vekt gjør meg muligens litt mer sosial og god i kommunikasjon og å lære fremmedspråk er litt min greie. Har både månen, venus og mars i konjunksjon i jomfruen og har lest en plass at det er et typisk tegn for helse, så kan stemme på meg siden jeg jobber i helsevesenet. 

Endret av Catgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere på stjernetegn og horoskop på ekte eller er det bare for moro skyld (som når man leker med ouija brett eller "spår" med spå)?

Endret av Polyester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som vil fortelle litt om hvordan jeg er. Spesielt om måne, sol og rising tegnet..

7C87FD1F-2447-4422-9F68-E361D97949B7.jpeg

Anonymkode: 86091...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (På 1.1.2022 den 21.54):

Tror dere på stjernetegn og horoskop på ekte eller er det bare for moro skyld (som når man leker med ouija brett eller "spår" med spå)?

Horoskop er ikke det samme. I hvert fall ikke sånne horoskop man leser i aviser. Er mest for moro skyld men det er jo mye som stemmer av det jeg har lest om meg selv, noe mange andre også føler så det kan ligge noe i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Noen som vil fortelle litt om hvordan jeg er. Spesielt om måne, sol og rising tegnet..

7C87FD1F-2447-4422-9F68-E361D97949B7.jpeg

Aw, en følsom tvilling :) med ordensans (i hvert fall kan det virke sånn utad). Tvillinger er så trivelige. Men de er så mentalt aktive at de kan slite ut seg selv. Dette er mitt førsteinntrykk, da, ikke noen dyp analyse akkurat, så ikke ta det for god fisk. 

For min egen del bruker jeg appen MoonX som viser meg birth chartet mitt (når jeg har lagt inn fødselsdatoen min) og forklarer hvordan jeg er basert på planetkonsetallasjonen (jmf. tilsvarende som tabellen din her). Anbefaler! https://apps.apple.com/us/app/moon-phase-calendar-moonx/id1454249438

Anonymkode: 53ba0...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aw, en følsom tvilling :) med ordensans (i hvert fall kan det virke sånn utad). Tvillinger er så trivelige. Men de er så mentalt aktive at de kan slite ut seg selv. Dette er mitt førsteinntrykk, da, ikke noen dyp analyse akkurat, så ikke ta det for god fisk. 

For min egen del bruker jeg appen MoonX som viser meg birth chartet mitt (når jeg har lagt inn fødselsdatoen min) og forklarer hvordan jeg er basert på planetkonsetallasjonen (jmf. tilsvarende som tabellen din her). Anbefaler! https://apps.apple.com/us/app/moon-phase-calendar-moonx/id1454249438

Anonymkode: 53ba0...882

Ja, er ganske følsom. Har ikke veldig orden i ting men liker egentlig orden. Hvis jeg først rydder gjør jeg det ordentlig. Tenker veldig mye så det er ganske riktig det du sier. Kan bli litt for mye.

har brukt cafe atrology-nettsiden før og for noen dager siden lastet jeg ned co-star.. Følte ikke det stod så mye i den appen. 
Lastet ned den appen du snakket om men ser den koster penger, er den verdt det? Ser at man kan benytte seg av en gratis prøveperiode men er noe galt med kortet mitt så får ikke gjort det.. Vet du eventuelt om en gratis app eller nettside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vekten, men rising sign(ascendant) i skytten. Månetegnet mitt er væren. 

En god mix.. 

Vekten beskriver meg ikke sånn 100% da jeg egentlig er ganske introvert. Men, jeg har alltid tusenvis av perspektiver i hodet og ser alltid multiple sider av en sak. Ønsker alltid å skape harmoni i atmosfæren jeg er i, så det stemmer vel ganske bra der! Jeg tenker konstant, typisk luft tegn. 

Rising tegnet i skytten merker jeg på at jeg er eventyrlysten, tullette og ler mye. Er ikke så seriøs sånn generelt når der gjelder hverdagslige greier. 

Merker best månetegnet mitt, da det er veldig intense følelser (ildtegn), a blessing and a curse🌷Dette tegnet viser mer hva som foregår inne i meg, følelsene mine styrer meg av og til mer enn jeg ønsker. Men, til eldre jeg blir til mer takknemlig er jeg for denne delen av meg selv. Har lært meg å forstå denne siden av meg selv, å jobbe med den ikke i mot den. 

Anonymkode: d6e1c...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk inn på cafeastrology.com og lagde "natal chart" med fødselstidspunktet mitt, og herregud så mye som stemmer! Spesielt månetegn, merkur og venus... er i sjokk!

Anonymkode: 5c3c2...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...