Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært så mange festivaler og kulturdager i sommer med flust av konserter land og strand rundt, så jeg lurer på hva som er din beste konsertopplevelse i sommer.

Selv har vi desverre vært på feil sted til feil tid når det gjelder konserter, så det beste jeg kan varte opp med er Kaptein Sabeltann-forestillingen i dyreparken. Men det var veldig bra da, selv om jeg på ingen måte regner det for å være konsert. Det er mye jeg hadde hatt lyst å ha med meg av konserter i sommer, men det får bli en annen gang.

Så var det din konsertopplevelse da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hm... Stefan Sundstrøm fikk jeg bl.a. med meg. Ganske tidlig på sommeren.

Flott fyr!

Ellers gleder jeg meg til alle konsertene som kommer nå utover høsten, når verden fungerer normalt igjen etter sommerferien, og konsertplassene kommer med høstprogrammet!

Fineste "kulturdager" elelr hva jeg skal kalle det, var kanskje Skagenfestivalen i Danmark. Strålende sol, billig øl, båtliv og mange musikanter. KOS :)

Endret av soleil~noir
Gjest Sesselja
Skrevet

Jeg har ikke vært på festival. Fineste (vel, eneste...) konsertopplevelsen var med Oslo Filharmonien tidlig på sommeren.

Gjest prestekrage
Skrevet

Uten tvil U2 konserten på valle!! Topper vel ikke bare som sommerens store konsert opplevelse, men som tidenes!!!

Skrevet

Black Sabbath i Spektrum og Valentourettes på Roserock!

Gjest messengerboy
Skrevet

var på en liten sammenkomst med Åge Aleksandersen for litt siden. Utrolig bra liv rundt denne, og en Fantastisk bra konsert for den som setter pris på god gammel norsk rock. Og hadde jeg hatt den rette og danset med da "dains me dæ" ble spilt, hadde dette vært en ennå mer perfekt opplevelse for meg. MEN, konsertopplevelser er noe som sitter lenge i, og opplevelsen lever lenge inni en "gammel rocker" :)

Skrevet
Uten tvil U2 konserten på valle!! Topper vel ikke bare som sommerens store konsert opplevelse, men som tidenes!!!

JEPP! JEPP! :klappe: U2 på Valle var KONGE!

Gjest Nitha - ikke innlogget
Skrevet
JEPP! JEPP!  :klappe: U2 på Valle var KONGE!

Tegner meg her.

Fru Nitha

Skrevet

Har ikke vært på noen konsert, men gikk en tur rundt konsertområdet da Postgirobygget hadde konsert i Askim nå helga... Var gøy det da :)

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Det vrenger seg i sjelen min, men jeg innrømmer likevel at konserten med Vamp og Kringkastingsorkesteret totalt sett var en større opplevelse enn REM på Ullevaal - selv om dét også var en kanonkonsert.

Skrevet

I sommer har jeg fått med meg så mye bra at det er kjempevanskelig å velge den beste opplevelsen. Må likevel si REM på Ullevål og U2 på Valle Hovin, det er stort å endelig ha fått sett disse bandene live. Men mest morsomt hadde jeg det nok på Lenny Kravitz-konserten.

Skrevet

Franz Ferdinand!!! På Øya på lørdag. Det var helt rått! Ble nesten trampet ned og kvalt, men verdt det!

Skrevet
Franz Ferdinand!!! På Øya på lørdag. Det var helt rått! Ble nesten trampet ned og kvalt, men verdt det!

Helt enig! Super konsert. Aftenposten hadde skjønt det og gav en sekser :klappe:

Ble hverken trampet ned eller kvalt, og "han fulle" gikk heldigvis sin vei (sikkert for å spy...)!

Skrevet

Chick Corea og noe så morsomt som Hoppalong Knut :hoppe: på Kongsberg jazzfestival :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...