AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Jeg er ikke sikker på om denne skulle stå her eller ikke. Så Prøver å få svar her. Sprukken kondom rett før eggløsning. Så tok jeg en angrepille omtrent 12 timer senere. Tatt graviditetstest dagen jeg ventet menstrasjon som var negativ. Halv uke senere er mensen fortsatt ikke kommet. Hadde bittelitt brunlig utflod, men ingen tegn til menstrasjon. Livmortappen er så høyt oppe og bakovervendt at jeg ikke klarer å kjenne livmormunnen. Jeg har hatt harde og større bryster i to uker. Er dette bivirkninger av pillen, eller er jeg muligens gravid? Jeg vil ikke bli gravid, det blir helt krise. Takk på forhånd for svar. Anonymkode: 0b7f3...e6b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Dersom syklistene er normal, skal testen være så sikker som det går an fra den dagen man venter mensen. Angrepiller kan jo klusse syklusen veldig til, men det er jo uansett like lenge siden samleiet fant sted, så jeg vil tro du ikke er gravid, MEN ta en test igjen om noen dager for å være helt sikker. Syklusen min var ustabil i 4 mnd etter at jeg måtte ta en angrepille en gang. Anonymkode: 9e0ba...37b 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dersom syklistene er normal, skal testen være så sikker som det går an fra den dagen man venter mensen. Angrepiller kan jo klusse syklusen veldig til, men det er jo uansett like lenge siden samleiet fant sted, så jeg vil tro du ikke er gravid, MEN ta en test igjen om noen dager for å være helt sikker. Syklusen min var ustabil i 4 mnd etter at jeg måtte ta en angrepille en gang. Anonymkode: 9e0ba...37b Hei, autocorrect! Her skulle det selvfølgelig stå "syklusen". Anonymkode: 9e0ba...37b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom syklistene er normal, skal testen være så sikker som det går an fra den dagen man venter mensen. Angrepiller kan jo klusse syklusen veldig til, men det er jo uansett like lenge siden samleiet fant sted, så jeg vil tro du ikke er gravid, MEN ta en test igjen om noen dager for å være helt sikker. Syklusen min var ustabil i 4 mnd etter at jeg måtte ta en angrepille en gang. Anonymkode: 9e0ba...37b Håper du har rett🤞Hvis en til test er negativ, så bør det stemme. To negative tester, er det til å stole på? Anonymkode: 0b7f3...e6b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Angrepillen virker ved å utsette eggløsning, så det gir mening at mens også blir forsinket. (Om eggløsning derimot var i gang allerede så hjelper ikke angrepillen - men da burde du fått positiv test ved vanlig tidspunkt for forventet mens, de skal være 99% sikre da.) Om du tar en test til nå så kan du stole på resultatet. Tror heller ikke du er gravid, men ta en test så du vet sikkert. Lykke til! Anonymkode: 40a29...50c
vikilLJA Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 (endret) . Endret 27. januar 2021 av vikilLJA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå