Gå til innhold

Stakkars Niklas xen til Linni💔

candykiss

Anbefalte innlegg

Han virker så sympatisk og snill❤️ Brudd med Linni også mistet han faren sin rett før jul. Så på storyen hans der folk kam stille han spørsmål om ting og tang, å der kommer det frem at bestekompisen hans og Linni har noe på gang. Fy søren stakkars gutt😢 Å hun der Linni kan virkelig bare ta seg en bolle, du ordner deg ikke med bestekompisen til eksen din! Den  «happy happy jeg ønsker alle godt å jeg er så omsorgsfull og snill» holdningen hennes ble brått snudd hos meg når jeg leste hva som hadde hendt. Snakk om å virkelig  sparke en som allerede ligger nede, er kun en knapp måned siden han mistet faren sin.. Jeg likte Linni før, men nå får jeg bare totalt avsmak av hele dama🤮Falsk til tusen...

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100% enig , stakkars gutt når hun bare er en dritt mot han. Syns ikke noenting om henne lengre .

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker veldig fin, tror han er snill. Men gutt er han ikke. Han er 24 år, han er en ung mann. Ikke gutt. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

Utrulig dårlig stil å legge seg etter bestekompisen til eks'en 😱 Hun er jo en mamma i midten av 30-årene også, ikke ei russejente som man kan forvente at driter seg litt ut. Men Linni og Niklas gjorde det vel slutt 8-9 ganger i løpet av de 4 (?) årene de var sammen, det var nok rimelig stormfullt hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (31 minutter siden):

Nå er ikke kompisen til Niklas, noe bedre da...

Nei selfølgelig ikke, er bare det at imaget til Linni er jo tvers igjennom fake delux når hun hele tiden leker snill og god på snap å happy happy peace and love osv. Et ekte og genuint snillt og oppegående menneske gjør ikke slikt hun har gjort. Hele hun er jo bare en fasade av hvordan hun ønsker og fremstå. Om det er «ekte kjærlighet» mellom dem eller hva, så driter du i å roter deg borti enkelt og greit.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det dere skriver, er dette egentlig sant eller noe eksen til Linn slenger for å sverte henne? Jeg har opplevd ufattelige svertekampanjer av ekser selv og syntes det er vondt å tenke på at ting de har sagt kan ha blitt svelget rått sånn som her. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni la ut et eller annet på storyen sin i går at hun synes det var sjokkerende at noen spredde falske rykter om dem, og at denne fyren var bare en kompis. Men i følge Niklas har jo kompisen innrømmet at det var følelser i bildet. Jeg og fikk et helt annet syn på Linni etter dette 😩 det der fortjente han ikke fra noen av dem 😞

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poyse skrev (27 minutter siden):

Morten Botten

Nei nei det er ikke han. Husker ikke navnet nå men hun var med han å barna å feiret nyttår .  Tror han heter Morten men ikke botten

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger dere vite hvem kompisen er? Han er da ikke en offentlig person er han det?

Lamål å synke på å kommentere noens utseende da....

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (14 timer siden):

La oss holde oss saklige og ikke gå til angrep på hvordan andre ser ut. Dette var forferdelig stygt sagt. 

Hun har jo Botox, fillers, falske pupper. You name it. Er jo ikke akkurat en hemmelighet det? Det er jo synlig for alle som ikke er blinde. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nussepus skrev (3 minutter siden):

Hun har jo Botox, fillers, falske pupper. You name it. Er jo ikke akkurat en hemmelighet det? Det er jo synlig for alle som ikke er blinde. 

Ja, hva så? Hennes kropp, hennes valg. Jeg bryr meg katta om hva andre gjør med utseende sitt og ikke dømmer jeg dem utifra det heller. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (15 timer siden):

Linni la ut et eller annet på storyen sin i går at hun synes det var sjokkerende at noen spredde falske rykter om dem, og at denne fyren var bare en kompis. Men i følge Niklas har jo kompisen innrømmet at det var følelser i bildet. Jeg og fikk et helt annet syn på Linni etter dette 😩 det der fortjente han ikke fra noen av dem 😞

Men om det virkelig stemmer at denne kompisen har følelser for Linni, betyr jo ikke det at de har noe på gang. Og hvilke følelser er det egentlig snakk om? Man må også være forsiktig med å gå ut i fra at det en person sier er sannheten, det er alltid minst to sider av en sak. Så det kan jo godt tenkes at Niklas tror han forteller sannheten (jeg går jo ut i fra at han ikke bevisst lyver i sine sosiale medier), men for Linni og kompisen kan situasjonen være en helt annen enn hva Niklas tror.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni er en sånn dame kompisen min sammenligner med aper; slipper ikke greina før hun har fått tak i en ny. Sånn har hun alltid vært. Har hun noen gang vært singel? Nei, hun bare bytter kjæreste. Må ha noen som kan varte henne opp, virker det som. 

Endret av naivsuper
skrivefeil
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
NewStart87 skrev (2 timer siden):

Ja, hva så? Hennes kropp, hennes valg. Jeg bryr meg katta om hva andre gjør med utseende sitt og ikke dømmer jeg dem utifra det heller. 

Da er du mye flinkere enn meg. Når jeg ser enorme silikonpupper i trange topper, oppblåste restylanelepper og 2 cm lange løsvipper så må jeg ærlig innrømme at det aller, aller siste jeg forventer er at personen har en doktorgrad - eller noe intellektuelt å komme med i det hele tatt. Tenk å bruke så mye penger på å se så blåst ut, tenker jeg. Det må jeg bare ærlig innrømme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...