AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Dette gjelder en venninne av meg. Hun ble sammen med en mann som var gift og har to barn. Han gikk fra kona, og de ble sammen. Og det har vært mye drama og konflikt fra dag 1.. Ekskona er sint på de begge, barna vil ikke på samvær hvis hun er hjemme. Storfamilien er ikke superstøttende. De to har hatt mssse krangler om ekskona, barna, huskjøp etc. Jeg er veldig i tvil om dette vil overleve, fordi det er så mye som går i mot dem. Dette vil jeg ikke si til henne, men kan forhold som starter med utroskap gå bra...? Anonymkode: e5c41...a43
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Nei. Han usetter venninna di for det samme om noen år. Han har i seg evnen til å lyve, bedra og utsette sin nærmeste for svik i stedet for å slå opp, en sånn fyr er ikke noe å satse på. Anonymkode: d9713...021 16
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 De burde gått stilere i dørene. Barna burde fått mulighet til samvær uten henne den første tida. Anonymkode: dad74...7f0 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Statistikken sier nei, det går ikke bra. Men unntak finnes selvsagt. Siden de allerede krangler såpass mye, vil jeg nok si at dette forholdet er dødsdømt. Anonymkode: bc120...41f 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette gjelder en venninne av meg. Hun ble sammen med en mann som var gift og har to barn. Han gikk fra kona, og de ble sammen. Og det har vært mye drama og konflikt fra dag 1.. Ekskona er sint på de begge, barna vil ikke på samvær hvis hun er hjemme. Storfamilien er ikke superstøttende. De to har hatt mssse krangler om ekskona, barna, huskjøp etc. Jeg er veldig i tvil om dette vil overleve, fordi det er så mye som går i mot dem. Dette vil jeg ikke si til henne, men kan forhold som starter med utroskap gå bra...? Anonymkode: e5c41...a43 Jeg er nok i ett tilfelle ekskona som blir beskyldt for å være sint. Sannheten er at jeg ikke kunne brydd meg mindre om verken eksmannen eller hans nye kjæreste. Jeg tenker de fortjener hverandre, og jeg noe mye bedre enn min eksmann. Men problemet til ekskona er nok barna og deres mistrivsel med nytt forhold så raskt. Det evner ikke min eksmann og kjæresten selv etter lang tid og forstå. Det samme gjelder det offentlige. Men ekskona kan man i dette tilfelle trolig bare legge dødt! Anonymkode: f7a27...865 11
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Ja, det kan absolutt gå bra. At andre utenfra ikke liker at de er sammen, er det viktigste at de to har det bra. Det at barna hans ikke ønsker å være der når hun er hjemme, byr jo på ett problem. Barna er det viktigste opp i alt. Men en sur eks kone, og øvrig familie ville jeg ikke brydd meg om. Anonymkode: aada3...7dc
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 Det er nok ofte veldig mye styr i starten, særlig med barn involvert, og når den andre vet om eller mistenker utroskapen. Så man må være forberedt på at her skal man gjennom ild og vann før det blir ordentlig bra, det blir ikke noen deilige hvetebrødsdager i starten av forholdet - det kan år før man kan puste ut og bare være et normalt par uten drama og kaos og vonde følelser i mixen. Man må virkelig ha et sterkt bånd. Jeg kjenner faktisk flere par som startet med utroskap. Vi tullet litt på tidligere jobben min om at det var der forhold dro for å dø, for det var ganske mange som fant sin hjertes utkårede der - selv om de allerede hadde en hjemme fra før.. Tror de fleste jeg kjenner/kjenner til har holdt faktisk, så langt jeg vet. Det ene paret jeg kjenner best er virkelig ment for hverandre og har det helt fantastisk sammen. De er også det paret som hadde det vanskeligst i starten, så hvordan det starter må ikke nødvendigvis bety at det er sånn det ender opp. De gikk i parterapi, det kan jo være en ide når man starter på en vanskelig måte. I to av parene vet jeg mannen er utro da, så historien gjentar seg der. Ikke nødvendigvis at de dumper kone nummer to for elskerinnen igjen (men hvem vet), men de er utro igjen iallfall. Så det har vel ikke gått helt bra kan man vel si 😛 Anonymkode: 10176...e7d 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Jeg og kjæresten min startet på den måten. Enda sammen og har det veldig fint, 2 år etter Anonymkode: ed74e...36f
WhiteSwan Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 🤦🏻♀️ Nei. Man skal respektere hverandre
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg og kjæresten min startet på den måten. Enda sammen og har det veldig fint, 2 år etter Anonymkode: ed74e...36f He he. 2 år etter ja... det er jo ingenting. Han var kanskje sammen med sin kone litt lenger enn det eller? Anonymkode: bc120...41f 14
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): He he. 2 år etter ja... det er jo ingenting. Han var kanskje sammen med sin kone litt lenger enn det eller? Anonymkode: bc120...41f Var jeg som var i et forhold. I løpet av mine 8 år med han har jeg likevel aldri hatt det bedre enn nå. Det finnes faktisk folk som blir alt for lenge i destruktive forhold. Anonymkode: ed74e...36f 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var jeg som var i et forhold. I løpet av mine 8 år med han har jeg likevel aldri hatt det bedre enn nå. Det finnes faktisk folk som blir alt for lenge i destruktive forhold. Anonymkode: ed74e...36f Men mannen er da åpenbart ikke fremmed for å innlede forhold han ikke bør da... Lykke til, tipper du blir byttet ut du også etter hvert. Forhold blir destruktive fordi man ikke jobber med det. Man finner seg ikke nye før man har informert partner om at man ser på andre fordi man ikke har det bra i forholdet. Høres veldig enkelt ut løsningen du valgte. Anonymkode: f7a27...865 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Var jeg som var i et forhold. I løpet av mine 8 år med han har jeg likevel aldri hatt det bedre enn nå. Det finnes faktisk folk som blir alt for lenge i destruktive forhold. Anonymkode: ed74e...36f Men du kunne ikke avsluttet det dårlige forholdet før du hadde noe annet å dra til? Anonymkode: c3edd...62a 8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #15 Skrevet 24. januar 2021 Vet om to stk som var i hvert sitt lengre forhold. Så var de på reise sammen med en stor gjeng i hobby/idrett. På turen så fant de hverandre og innen to uker var de samboere. Begge kjærestene deres fikk bare en kort beskjed om at det var brudd. 2 år inn i forholdet var de gift og hadde et barn sammen. De er vel sammen på 4 året nå, mener jeg og det virker som den store kjærligheten. Forskjellen er jo at de ikke hadde barn fra før av. Anonymkode: c3edd...62a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #16 Skrevet 24. januar 2021 Ja, absolutt. Jeg forlot min tidligere kone for min nåværende kone. Det er det beste som har hendt meg. 16 år senere og like forelsket. Anonymkode: 80602...7d1 3
Gjest Alterego666 Skrevet 24. januar 2021 #18 Skrevet 24. januar 2021 Kan et forhold som starter med utroskap gå bra? Generelt svar: Selvsagt. Alle forhold er unike, og ingen kan si at det IKKE kan gå bra. Spesifikt svar om venninnes forhold: Umulig å si, men ut fra TS` beskrivelse er dette allerede et forhold hvor det vanskelig for alle involverte å trives.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #19 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men mannen er da åpenbart ikke fremmed for å innlede forhold han ikke bør da... Lykke til, tipper du blir byttet ut du også etter hvert. Forhold blir destruktive fordi man ikke jobber med det. Man finner seg ikke nye før man har informert partner om at man ser på andre fordi man ikke har det bra i forholdet. Høres veldig enkelt ut løsningen du valgte. Anonymkode: f7a27...865 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Men du kunne ikke avsluttet det dårlige forholdet før du hadde noe annet å dra til? Anonymkode: c3edd...62a Dere virker å ha løsningen på alle problemer. Fint at dere tenker at alle situasjoner er like og at det alltid bare er en måte å gjøre det på. Dersom dere selv er blitt bedratt så bør dere gjerne finne en måte å slutte å være bitre på. Anonymkode: ed74e...36f 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #20 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere virker å ha løsningen på alle problemer. Fint at dere tenker at alle situasjoner er like og at det alltid bare er en måte å gjøre det på. Dersom dere selv er blitt bedratt så bør dere gjerne finne en måte å slutte å være bitre på. Anonymkode: ed74e...36f Blitt bedratt jeg med øverste kommentar, og er vell egentlig det beste som har skjedd meg. Ser mye var min feil i det forholdet, men tenker allikevel at man avslutter det man har før man går videre. Jeg hadde nok helt sikkert gått selv på et senere tidspunkt. Men tok hensyn til små barn og hvor de var i livet. Så absolutt ikke bitter 😊 Bare mer lykkelig enn noen gang jeg 😊 Anonymkode: f7a27...865 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå