Gå til innhold

Matlei, dårlig appetitt og går ned i vekt, trenger tips!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en svært aktiv livsstil og er mye på farten, men de siste fire månedene har jeg hatt dårlig appetitt og den har ikke blitt bedre selvom jeg forsøker å kjøpe mat som jeg vanligvis liker, det er bare lite mat som frister, men det har heldigivs ikke gått utover hverdagen enda, for jeg har mye energi og holder på sånn som jeg gjorde før, men jeg begynner å bli litt ukomfortabel med hvor tynn jeg har blitt, litt for tynn for min egen smak. Har alltid vært slank og hatt BMI i nedre grensen av normalskalaen, men nå er jeg BMI på 17 og jeg ønsker ikke å være så tynn, men vekten går sakte med sikkert nedover siden appetitten er dårlig. Noen som har gode tips på hva jeg kan gjøre for å få bedre appetitt? Jeg er vanligvis glad i mat og spiser det jeg har lyst på. 

Anonymkode: 2151e...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et godt tips for å få i seg mer energi og næringsstoffer kan være å innta i flytende form, som f.eks. smoothie. Ha i ingredienser som banan, nøttesmør, frø, korn, avocado osv. Det er min redning i perioder jeg har dårlig matlyst 🙂 En favoritt nå er med plantebasert melk, blåbær, banan, mandelsmør, chiafrø, havregryn, kanel og dadler.  

Anonymkode: 50332...de4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...