AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Del Skrevet 24. januar 2021 Hei! Bor i storby i en blokk og skal gjøre noe oppusing - sparkling og maling. Jeg skal bruke rullesparkel og det skal ta flere dager med tørking, sliping osv. Skal påføre sparkel med en rull, så lurte på hvordan skal jeg holde den ren etter at jeg er ferdi med dagens arbeid? Skal jo bruke den igjen i morgen, så den må da..skylles? Vet at det er en nono og få sparkel i sluken, men hvordan skal jeg "skylle" den rullen og sparkelspadene på mest miljøvennlig måte? Anonymkode: 81563...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr. Skrevet 24. januar 2021 #2 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Når jeg maler og er ferdig for i dag men skal fortsette i morgen så pakker jeg rulle i plast pose slik at den tørker ikke. Pakker den godt og prøver å presse mest mulig luft ut. Funker alltid. Du kan sikkert gjøre det samme med rull med sparkel på. Bruk papir for å fjerne sparkel fra spade. Når resten tørker så skraper mann alt vekk. Spade blir ikke problem. Endret 24. januar 2021 av mr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå