Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt det et populært og veldig dyrt, men hva er det egentlig og hva gjør det som andre hårprodukter ikke gjør?

Anonymkode: 36dbc...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt rå for tørt hår. Allerede etter første kur, så ser håret mye bedre ut. Jeg elsker den! Men etter at de kom med nye flasker, så tåler jeg den ikke, synd men.

Anonymkode: d2e65...a0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har skjønt det et populært og veldig dyrt, men hva er det egentlig og hva gjør det som andre hårprodukter ikke gjør?

"Olaplex flytter grensene for hva som er mulig å gjøre med et hår uten å ødelegge hårets kvalitet. For første gang noensinne kan frisørens verste mareritt, strukturskadet hår, være et minne blott. Samtidig er Olaplex en behandling hvor konsumenten selv kan behandle sitt hår, og bygge opp kvaliteten mellom hvert frisørbesøk. Med Olaplex gjenskapes hårets egne SS-bindinger, som blir brutt ned gjennom kjemiske behandlinger. Håret blir sterkere, friskere og man får et langvarig fargeresultat med vitalitet! Olaplex er fri for silikon, sulfater, DEA, aldehyder og er ALDRI testet på dyr."

I følge Lyko.no

Selv bruker jeg ikke sjampoen og balsamen, kun den kuren innimellom frisørbesøk. Hver gang jeg farger og bleker håret (noe jeg gjør hver gang jeg er med frisøren) så bruker frisøren Olaplex i fargen/blekingen. Jeg bruker Olaplex ca. en gang hver andre uke og det gjør underverker for håret, ja. 

Anonymkode: 50ba1...404

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Olaplex flytter grensene for hva som er mulig å gjøre med et hår uten å ødelegge hårets kvalitet. For første gang noensinne kan frisørens verste mareritt, strukturskadet hår, være et minne blott. Samtidig er Olaplex en behandling hvor konsumenten selv kan behandle sitt hår, og bygge opp kvaliteten mellom hvert frisørbesøk. Med Olaplex gjenskapes hårets egne SS-bindinger, som blir brutt ned gjennom kjemiske behandlinger. Håret blir sterkere, friskere og man får et langvarig fargeresultat med vitalitet! Olaplex er fri for silikon, sulfater, DEA, aldehyder og er ALDRI testet på dyr."

I følge Lyko.no

Selv bruker jeg ikke sjampoen og balsamen, kun den kuren innimellom frisørbesøk. Hver gang jeg farger og bleker håret (noe jeg gjør hver gang jeg er med frisøren) så bruker frisøren Olaplex i fargen/blekingen. Jeg bruker Olaplex ca. en gang hver andre uke og det gjør underverker for håret, ja. 

Er det bare for farget og bekket hår?

Jeg har aldri gjort noe av det og bruker sulfat og silikonfrie produkter, har det noen hensikt for meg å ta det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det bare for farget og bekket hår?

Jeg har aldri gjort noe av det og bruker sulfat og silikonfrie produkter, har det noen hensikt for meg å ta det?

Ja, det vil ikke ha noen hensikt på ubehandlet hår. Du vil få godt nok utbytte av vanlige hårkurer, Olaplex vil sannsynligvis ikke gjøre noe for deg. 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har hørt at ikke alle liker olaplex, men etter mye farging og striping så har det vært noe som har hjulpet mitt hår. 

Synes egentlig ikke at det er så dyrt siden hårkuren er drøy i bruk og jeg bruker den kanskje en gang i uka. 

Den er vel verdt et forsøk om man har farget og/eller bleket/stripet hår. 

Jeg har bare prøvd no 3 så kan ikke uttale meg om de andre produktene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...