AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Har lyst til å ta hundemassør-utdanningen ved NHT. Mest for å behandle egne hunder, men kan jeg ha det som bigeskjeft hadde jo det vært moro óg. Noen som har vært borti den skolen, og kan anbefale den? (evt ikke anbefale?) Noen her som jobber som hundemassør, er det noe å tjene på det? Anonymkode: 07e56...09f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Jeg har tatt flere hesterelaterte kurs for hjemmebruk der og vurderer å gå hestemassør og leddmobilisering. Jeg er svært fornøyd med undervisningen, anbefales! Ang å jobbe som hundemassør er nok det noe du må forvente å ha som liten deltidsjobb, ettersom dette ikke er like populært som hestemassør. De fleste hesteeiere har jevnlig massør eller behandler på hestene sine, jeg kjenner et fåtall hundeeiere som gjør det samme med hundene sine. Anonymkode: 75e4d...d21 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Hvis det er noe du ønsker å ha kunder på er det nok best å kombinere med veterinærtjenester. De jeg kjenner som tilbyr hundemassasje er mest veterinærer/dyrepleier på klinikk som kan tilby i forbindelse med rehabilitering, skadeforebygging osv. Alternativt hvis man driver hundebutikk eller hundefrisør og vil tilby noe ekstra. Anonymkode: 8d104...a7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå