Gå til innhold

Tips til søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir snart en familie på fire, når minstemann blir født så er eldstemann under to år, dvs vi trenger en søskenvogn. 

Har prøvd å Google men synes det er greit å høre andres erfaringer. 

Til storebror har vi Stokke trailz som vi er kjempe fornøyde med da vi begge er ganske høye. Vi hadde en emmaljunga nxt60 som reisevogn tidligere men den ble alt for liten, føltes ut som en dukkevogn. 

så tips tas imot med åpne armer 

Anonymkode: 2b60d...543

Skrevet

Vi har ca. samme alder på våre: 2 år og en på 5 mnd. bruker Bogaboo Donkey 2, kjøpte brukt på Finn. Kjempe fornøyd, men de ulike delene er relativt smale, spesielt liggedelen, så vær obs på hvilken pose du kjøper til baby. 

Vi har også en Uppababy Vista som kan brukes som søskenvogn, men da må barna sitte «oppå hverandre» og det var ikke ønskelig for meg mtp å kunne se baby. Den eldste kan da også kun sitte vendt mot meg, og hun liker best å se fremover i vogn. 

Skrevet

Vi kjøpte brukt bogaboo donkey på finn. Den har vi vært veldig fornøyd med. Den er akkurat så liten/stor at du kommer gjennom en normal dør. God å trille. Håndtaket/skyvedelen er justerbart. Jeg er 174 og mannen 185 og vi har masse å gå på slik at skyvedelen kan justeres høyere. 

Anonymkode: 1f647...027

Skrevet
Aindrin skrev (1 time siden):

Vi har ca. samme alder på våre: 2 år og en på 5 mnd. bruker Bogaboo Donkey 2, kjøpte brukt på Finn. Kjempe fornøyd, men de ulike delene er relativt smale, spesielt liggedelen, så vær obs på hvilken pose du kjøper til baby. 

Vi har også en Uppababy Vista som kan brukes som søskenvogn, men da må barna sitte «oppå hverandre» og det var ikke ønskelig for meg mtp å kunne se baby. Den eldste kan da også kun sitte vendt mot meg, og hun liker best å se fremover i vogn. 

Takk for tips, ca hvor «liten» blir bogaboo sammenlagt? Jeg har liten bil og er ønskelig å få med vognen. 

Anonymkode: 2b60d...543

Skrevet

Vi har bugaboo donkey (kjøpt brukt på finn), og er kjempe fornøyde med det meste. Merker at det er litt slitasje da vi er den 3 familien som bruker den. Har 15 mnd mellom våre barn. Kan legges sammen ganske så liten. Var å så på flere søskenvogner og et kriterie var at vi fikk plass i baggasjerommet. Der var absolutt den som ble minst av de vi så på. Jeg er 155 og mannen 2 meter, og den reguleres enkelt til å passe til begge to. Pluss veldig greit at den kan omgjøres til enkelvogn om kun en av barna skal være med😊

Anonymkode: dbeca...59d

Skrevet

22 mnd mellom mine barn. Vi har bugaboo donkey duo og er veldig fornøyd med den! Den er enkel å slå sammen og god å trille. 
Eneste negative med vognen er at den er dyr! Men for oss er den verdt hver eneste krone siden vi bruker den flere ganger hver dag.

Anonymkode: 92374...f88

Skrevet

Emmaljunga nxt twin! 
Hadde nxt90 med første, når andre kom kjøpte vi bare et sånn twin-understell, der brukte vi bagen og sittedelen vi alt hadde. Kjøpte ekstra sittedel som brukes hvis begge vil sitte eller vi går langt, men etterhvert som eldste har blitt mer glad i å gå selv så har vi brukt bare det enkle understellet. 

Anonymkode: 28886...bbb

• 2 år senere...
Skrevet

Trenger straks søskenvogn her også. Ser mange anbefaler Bogaboo donkey duo, men den er svindyr sammenlignet med feks Yngri Tor. Noen som har innspill på valg mellom disse to? 

Anonymkode: 83d23...12c

Skrevet

Vi kjøpte også donkey duo 3 på finn. Veldig fornøyd med å kunne trille begge kidsa og kommer oss inn de aller fleste steder. Men fy søren som min vogn knirker... høres jo ut som at den kommer til å knekke sammen hver gang vi bruker den. Flere som opplever dette? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 18.22):

Trenger straks søskenvogn her også. Ser mange anbefaler Bogaboo donkey duo, men den er svindyr sammenlignet med feks Yngri Tor. Noen som har innspill på valg mellom disse to? 

Anonymkode: 83d23...12c

Har du kjøpt? Jeg ser også på disse to, men finner lite erfaringer med yngri Tor søskenvogn. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk for tfk 

Anonymkode: 43a32...17f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...