Gå til innhold

Er mannen deres like uhygenisk? Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en mann på 31 år. Han er høyt utdannet, bodd i kollektiv, har fin og trygg familie, søsken, bodd alene og 4 korte forkold før meg. 

Vi har vært sammen i 2,5 år og jeg blir stadig overrasket over mye ekle ting han gjør 😩 kjenner dette frustrerer meg mye og gjør at jeg synes det er ganske usexy. 

Eksempler er: 

— han pleier å nyse inn i skulderen på genseren sin, noe som ofte ender med snørr på genseren, da må jeg påpeke at æsj, legg den til vask. 

- han har ikke noe problem med å ikke bruke deo, og vi ender alltid opp med å diskutere når jeg tar det opp. Han sier at det sjeldent lukter svette, og jeg prøver å forklare at hadde du brukt deo ville du aldri lukta svette, og det er uansett ingen som tørr å si det, så det betyr ikke at ingen lukter det. 

-han kan fint ligge å klø seg i ræva mens han sover, og bytter ikke sengetøy etterpå selvom han har liggi å tatt i det hele natta etterpå. 

- han peller buser og kan gni det på klær. 

- han har ofte bremsespor i boxere. Jeg sier at dette er ganske unormalt og jævlig ekkelt. 

- han fjerter sinnsykt mye pga magevondt, men gjør det ofte etter dusj, med klær, og bare mens han sitter i sofaen. Jeg skjønner at det må ut og at man ikke alltid orker å gå på dass, men man hører at han sitter å presser det ut. 

- han tar seg i skrittet, og rett på tlf, pc, fjernkontroll eller meg. Har påpekt at det er ekkelt og at han burde vaske hender. 

- han tørker ofte nesa i håndkler, eller på klærne sine om han klør eller har snørr. 

Assa dette er jo helt forferdelig ekkelt. Har sagt ifra mange ganger og jeg ser han blir lei seg av at jeg basically sier at han er en gris, men synes noen burde si det til han. Er tross alt en voksen mann. Gjør menna deres dette? Er det jeg som er sær her? Jeg er ikke fisefin. Jeg er typisk guttejente, gjør meg ingenting å være møkkete på klæra eller gå med noen dager møkkete hår, men dette synes jeg er for mye.... 

Anonymkode: 928be...95a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå opp 

• Liker 13
Skrevet

Æsj for en gris. 

Anonymkode: 22ef5...5a0

• Liker 20
Skrevet

Ikke normalt nei. Han er en gris.

• Liker 17
Skrevet

Oi ja, mesteparten av det der hadde jeg reagert på. Mannen min er ikke sånn. 

Anonymkode: 9c0c7...fac

• Liker 12
Skrevet
Galdhøpiggen skrev (2 minutter siden):

Slå opp 

Har vurdert det i 8 mnd. Men han er jævlig snill, gjør alt han skal hjemme, og er en fantastisk kjæreste utenom dette, men merker at det hjelper snart ikke å være snill om man er ekkel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vurdert det i 8 mnd. Men han er jævlig snill, gjør alt han skal hjemme, og er en fantastisk kjæreste utenom dette, men merker at det hjelper snart ikke å være snill om man er ekkel. 

Tenner du faktisk på han når han er sånn? 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finnes mange snille menn der ute, så hvis du synes han er for ekkel så synes jeg du bør slå opp med han, spesielt når han ikke bryr seg når du sier ifra, da er han i mine øyne ikke så snill 

• Liker 7
Skrevet

Forferdelig ekkelt. Det hadde nok vært dalende form på sexlivet om samboeren min begynte sånn. Eksen min mente at det var nok med tre tørk etter han hadde bæsja og gadd ikke engang å se på papiret, noe som resulterte i kronisk bremsespor. Han tørket/ristet heller ikke penis skikkelig etter å ha tissa, så han hadde ofte tisseflekker på bokseren etter dobesøk også. Utover dette hadde han ingen ekle uvaner, men det ble likevel kroken på døra. Fysj så ekkelt det var!

Anonymkode: 1f329...a6c

• Liker 9
Skrevet

Det urovekkende her er at han ikke justerer seg når ting som normale mennesker hadde oppfattet som flaut må påpekes av sin aller nærmeste. Det betyr at toget har gått for endring og at alt dette bare vil utvikle seg videre i spiralen av ekle uvaner.

Anonymkode: 692b9...835

• Liker 20
Skrevet

Jeg kjenner ingen menn som gjør sånt, jeg kjenner ikke en gang barn som gjør sånt. 

Anonymkode: 0066e...c68

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenner du faktisk på han når han er sånn? 

Nei absolutt ikke. Blir helt avtent. Må gå noen dager før jeg kan synes han er tiltrekkende igjen da. 

• Liker 1
Skrevet

Ts her: 

Jeg har sagt det sikkert 10 ganger. Og bare et blikk er nok til at han skal se hva jeg tenker, men han sier bare unnskyld og at han ikke tenker seg om, også sier jeg nei det er jo derfor jeg sier det igjen og igjen sånn at du kanskje tenker litt da. Jeg synes det er bekymringsfullt at en voksen mann ikke finner det ekkelt. Han ser poenget mitt og sier ja sorry det var unødvendig, men skjer igjen og igjen. 

Spurte om noen andre har sagt ifra og han sa at moren har påpekt det før. Jeg synes det er trist for oss begge at jeg mister lysten på han, men kan ikke noe annet enn å si det til han, så det forhåpentligvis blir bra! Æsj altså! Dette er en mann som er sykepleier og er absolutt kjent med hygiene, så det kommer ikke av uvitenhet. Tror det er latskap og dårlig selvtillit. 🤮

• Liker 4
Skrevet

Nei æsj. Ikke engang 3 åringen gjør dette. Det eneste som er eklere enn det der er det faktum at du har vært sammen med ham i 2,5 år og ligger med dette ekle svinet. Det får meg til å tenke at du ikke er særlig mye renere.

Anonymkode: 6b683...040

• Liker 5
Skrevet

Dette er skikkelig ekkelt! 
Dessverre ha jeg møtt menn før, så jeg vet at dette ikke akkurat er unormalt.
Men det er ikke helt normalt heller, dette er er veldig enkel hygiene, tenk om du skulle få barn med denne grisen?
Nei, finn noen som ikke er så sykt ekle, de finnes de og.

Anonymkode: ac814...c29

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke dette er sååå ille...

Anonymkode: 6fb26...0d6

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei æsj. Ikke engang 3 åringen gjør dette. Det eneste som er eklere enn det der er det faktum at du har vært sammen med ham i 2,5 år og ligger med dette ekle svinet. Det får meg til å tenke at du ikke er særlig mye renere.

Anonymkode: 6b683...040

Vi knuller I dusjen, så får ikke blitt stort renere 🤣 mne skjønner poenget ditt. Hadde jeg ikke reagert ville jeg vært like ille 😜

Skrevet

Hoste i genseren er jo lurt (selv om flekker må tørkes vekk).

Fising og at det kan komme litt urin/avføring i trusa er normalt. 

Resten er uvaner. Virker egentlig merkelig om han er sykepleier og ikke vasker hendene oftere. 

Anonymkode: beec9...d33

• Liker 5
Skrevet

Synst i grunn menn burde vaske seg FØR de tar på tissen 😆 Den er jo ikke sauset inn i bæsj og urin, den er jo ganske rein der den finnes, godt innpakket i buksa.. Såfremt man dusjer regelmessig. Mobilen er mer ekkel. 

Anonymkode: bfb81...0ad

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

-han kan fint ligge å klø seg i ræva mens han sover, og bytter ikke sengetøy etterpå selvom han har liggi å tatt i det hele natta 

Er du sikker på at du ikke klør deg i ræva mens du sover? 

Anonymkode: 81985...bdf

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...