AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Jeg har ei vennine som vi hadde mye til felles, vi er fantastiske venner. Etter hun begynte og spille så har hun så og si stoppet å skrive med meg.. Jeg sender henne et par flotte bilder som jeg vet hun liker og svarer aldri på de heller. Dette har foregått en god stund nå. Det er alltid jeg som må skrive. Hva vil du kalle venner som dette? Anonymkode: 913e8...189
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Spille hva? Yatzy Anonymkode: 5bc45...1f2 1
Mezzosoprena Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Yatzy Anonymkode: 5bc45...1f2 Og poenget ditt var???
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Ut fra overskriften trodde jeg du hadde møtt ei venninne på gata, og hun stoppet og snakket med deg - lurte virkelig på hva som var problemet. Hun har sluttet å snakke med deg. Anonymkode: 258ff...4a4 8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ut fra overskriften trodde jeg du hadde møtt ei venninne på gata, og hun stoppet og snakket med deg - lurte virkelig på hva som var problemet. Hun har sluttet å snakke med deg. Anonymkode: 258ff...4a4 Samme trodde jeg. Anonymkode: b9724...2f3 6
strynejenta Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har ei vennine som vi hadde mye til felles, vi er fantastiske venner. Etter hun begynte og spille så har hun så og si stoppet å skrive med meg.. Jeg sender henne et par flotte bilder som jeg vet hun liker og svarer aldri på de heller. Dette har foregått en god stund nå. Det er alltid jeg som må skrive. Hva vil du kalle venner som dette? Anonymkode: 913e8...189 Spillet er vel mer interresant enn deg 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Dette er det jeg har skrevet til denne personen nå In the past now i have noticed that you barely ever type to me anymore, i feel like i get pushed away from you every day. You never take initiative to write to me, or send me a message and ask how i am doing. I feel that i am not as important to you in your life anymore. I feel like a wind that gets blown away. I understand you have got new friends over the internet and games, but your real friends are not as important as them anymore? I am just tired of keep trying to take initiative to write to you, when you never do it back to me, i am always the one that keep trying to keep this friendship alive. And you have known me for so long, and you always know that i have been there for you when you need me. But i have noticed in the past that you rather talk to your internet friends that barely knows you, then your real friend that really cares about you that would do anything to make you feel better. I cant keep this friendship alive when i am the only one trying, i am sorry but our friendship is over. vi begge er norske men vi bruker alltid å skrive engelsk til værandre. Var dette for grovt å skrive? Anonymkode: 913e8...189
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er det jeg har skrevet til denne personen nå In the past now i have noticed that you barely ever type to me anymore, i feel like i get pushed away from you every day. You never take initiative to write to me, or send me a message and ask how i am doing. I feel that i am not as important to you in your life anymore. I feel like a wind that gets blown away. I understand you have got new friends over the internet and games, but your real friends are not as important as them anymore? I am just tired of keep trying to take initiative to write to you, when you never do it back to me, i am always the one that keep trying to keep this friendship alive. And you have known me for so long, and you always know that i have been there for you when you need me. But i have noticed in the past that you rather talk to your internet friends that barely knows you, then your real friend that really cares about you that would do anything to make you feel better. I cant keep this friendship alive when i am the only one trying, i am sorry but our friendship is over. vi begge er norske men vi bruker alltid å skrive engelsk til værandre. Var dette for grovt å skrive? Anonymkode: 913e8...189 En klok tekst, synes jeg. Anonymkode: 2088b...9f8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 Og for og lage en historie lang til kort: Vi har vært veldig gode venner i 4 år, vi har møtt hverandre veldig mye, vi har snakket mye og delet utroligt mye de siste 4 årene. Dette er ikke noe spontant jeg gjør men noe jeg har tenkt lenge på. Men jeg er så lei av å prøve å holde kontakt med noen som ikke gidder å bry seg Anonymkode: 913e8...189
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 Hvorfor skriver dere på engelsk til hverandre når begge er norske? Trodde for øvrig i likhet med flere her ut fra tittelen at en venninne hadde stoppet deg på gata og begynt å snakke med deg... Anonymkode: 35a0c...353 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor skriver dere på engelsk til hverandre når begge er norske? Trodde for øvrig i likhet med flere her ut fra tittelen at en venninne hadde stoppet deg på gata og begynt å snakke med deg... Anonymkode: 35a0c...353 Fordi vi begge liker engelsk og vi liker og skrive det mere en engelsk, vet ikke hvorfor men det er sånn det ble gjennom de årene. Ser at jeg formulerte tittelen litt feil her, og det beklager jeg for. Skulle egentlig stå "Ei god vennine av meg, som har stoppet opp å skrive med meg fullstendig" Anonymkode: 913e8...189
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 Hva spiller hun? Fortnite? Munnspill? Fotball? Hun har vel bedre ting å ta seg til da når hun ikke svarer. Anonymkode: 828e2...38c 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #15 Skrevet 24. januar 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hva spiller hun? Fortnite? Munnspill? Fotball? Hun har vel bedre ting å ta seg til da når hun ikke svarer. Anonymkode: 828e2...38c Nei, hun har ikke det. Alt hun gjør er og sitte på pcen og spille, jeg kjenner hun det er alt hun gjør daglig. Fra kl 3 om dagen til kl 7 om morgenen, samme spillet. Alle har tid til og spør hvordan det går. Jeg jobber 7 timer i dagen, har hobbier og enda klarer jeg og si hei til mine venner. Anonymkode: 913e8...189 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #16 Skrevet 24. januar 2021 52 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi vi begge liker engelsk og vi liker og skrive det mere en engelsk, vet ikke hvorfor men det er sånn det ble gjennom de årene. Ser at jeg formulerte tittelen litt feil her, og det beklager jeg for. Skulle egentlig stå "Ei god vennine av meg, som har stoppet opp å skrive med meg fullstendig" Anonymkode: 913e8...189 Du har flere og/å feil som gjør innleggene dine vanskelige å lese. Anonymkode: bbeeb...691 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #17 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, hun har ikke det. Alt hun gjør er og sitte på pcen og spille, jeg kjenner hun det er alt hun gjør daglig. Fra kl 3 om dagen til kl 7 om morgenen, samme spillet. Alle har tid til og spør hvordan det går. Jeg jobber 7 timer i dagen, har hobbier og enda klarer jeg og si hei til mine venner. Anonymkode: 913e8...189 Hvis du bare jobber syv timer pr dag, så har du jo all verdens tid til å si hei til venner. 😅 Anonymkode: 80272...92a 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #18 Skrevet 24. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis du bare jobber syv timer pr dag, så har du jo all verdens tid til å si hei til venner. 😅 Anonymkode: 80272...92a Og det samme har man om man sitter og spiller hele dagen. Jeg har vært gamer i hele livet mitt utenom ifjor da jeg startet og jobbe, og ikke skrive et par ganger til vennene du har, har man alle tid til. Uansett hvor opptatt man er. Anonymkode: 913e8...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå