Gå til innhold

Har eksen din angret/kommet tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Har sånn kjærlighetssorg etter min eks forlot meg for 3-4 mnd siden. I mine øyne hadde vi et flott forhold - mye humor, mye sex, prioriterte hverandre men var også sammen med venner, snille med hverandre, ingen/sjelden krangel. Bodde sammen i 1,5 år. Skulle flytte til større bolig og plutselig gjorde han det slutt. Helt ut av det blå for meg. Han visste ikke om han «følte nok for er helt liv». (?) Han gråt og gråt og snakket om hvor bra jeg var samtidig som han dumpet meg. Jeg er SÅ knust. Skulle ønsket han angret. 

Noen som har opplevd det/noe lignende? Har dere funnet tilbake? 

Skjønner ikke hva som ble galt :( 

Anonymkode: 70c8f...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det han mener, er at det var hyggelig å ha sex og bo litt sammen, men han tror han kan få bedre kjæreste enn deg. Men han håper du ikke er altfor sint på ham. Han tenker på ryktet sitt eller kanskje å komme tilbake for litt Coronasex iblant. Vi er mange som har vært der. Man føler seg lurt. Men det er jo bedre før enn etter hus og barn. 

Det beste er å finne en bedre kjæreste etterpå. 

Anonymkode: 6d5bc...6ea

Skrevet

Det er veldig mange tråder om samme teamet om dagen, så jeg foreslår at du blar litt og leser i de trådene. :)

Anonymkode: f9ea1...fa1

Skrevet

Flere har angret, men jeg tar ikke imot noen det har blitt slutt med tidligere. Kan dog møtes å ha sex, men kun det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

han tror han kan få bedre kjæreste enn deg.

Dette. 

Anonymkode: 88450...bbe

Skrevet

Han prøvde veldig over flere år, men det var helt uaktuelt. 

Anonymkode: a7e35...c1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det han mener, er at det var hyggelig å ha sex og bo litt sammen, men han tror han kan få bedre kjæreste enn deg. Men han håper du ikke er altfor sint på ham. Han tenker på ryktet sitt eller kanskje å komme tilbake for litt Coronasex iblant. Vi er mange som har vært der. Man føler seg lurt. Men det er jo bedre før enn etter hus og barn. 

Det beste er å finne en bedre kjæreste etterpå. 

For et merkelig svar. Det er ikke slik at jeg trenger noen «reality check» og ikke vet at han har forlatt meg og vil videre nå. Det er jo denne avvisningen og fortvilelsen jeg står i hver dag. Så jeg lurte bare på om noen hadde opplevd noe lignende og så hadde det tatt en ny/annen vri. Ikke så rart å lure på det vel? Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For et merkelig svar. Det er ikke slik at jeg trenger noen «reality check» og ikke vet at han har forlatt meg og vil videre nå. Det er jo denne avvisningen og fortvilelsen jeg står i hver dag. Så jeg lurte bare på om noen hadde opplevd noe lignende og så hadde det tatt en ny/annen vri. Ikke så rart å lure på det vel? Ts

Poenget er, du vil ikke ha tilbake en som har avvist deg. De kommer ofte tilbake, nemlig. Gjerne kun for sex og oppmerksomhet. Eventuelt også for et dårlig forhold. Unntak finnes, men realistisk er det bedre å finne en ny.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men det var jeg som gikk fra ham, fordi han var lat og selvopptatt, og bare påsto at jeg maste når jeg forsøkte å ta det opp. 

Han trodde nok ikke at jeg kom til å gå fra ham. Så ikke at det jeg forsøkte å formidle (ikke bare maste meningsløst om) var viktige ting som ødela forhold og følelser. 

Da jeg gikk påsto han at det var så godt å bli kvitt meg og maset mitt, men det gikk ikke så lang tid før han forsøkte å få meg tilbake. 

Jeg var imidlertid lei hele ham, og trodde ikke på at han hadde innsett hvor dårlig partner han hadde vært, veldig lenge. Jeg ville ikke snakke med ham engang. 

Etter rundt 7 måneder sto han slukkøret på døra, og ba om å få snakke med meg. Forsto av samtalen da at han virkelig hadde gått noen gode runder med seg selv, og hadde innsett at bruddet fullt og helt lå på ham. 

Han fikk en ny sjanse, og den har han tatt godt vare på. 

Anonymkode: f6dad...b55

• Liker 3
  • 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 13.11):

Hei 

Har sånn kjærlighetssorg etter min eks forlot meg for 3-4 mnd siden. I mine øyne hadde vi et flott forhold - mye humor, mye sex, prioriterte hverandre men var også sammen med venner, snille med hverandre, ingen/sjelden krangel. Bodde sammen i 1,5 år. Skulle flytte til større bolig og plutselig gjorde han det slutt. Helt ut av det blå for meg. Han visste ikke om han «følte nok for er helt liv». (?) Han gråt og gråt og snakket om hvor bra jeg var samtidig som han dumpet meg. Jeg er SÅ knust. Skulle ønsket han angret. 

Noen som har opplevd det/noe lignende? Har dere funnet tilbake? 

Skjønner ikke hva som ble galt :( 

Hvordan gikk det med dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...