Knirke Skrevet 12. mai 2023 #21 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) 1 minutt siden, Badebuksa2.0 said: Saimen? Altså Simon? Ikke gjør det vanskeligere enn det er Simen uttales på samme måte som ordet for sperm. Vil man sitt eget barn vel kaller man det Simon. Endret 12. mai 2023 av Knirke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 #22 Del Skrevet 12. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (1 minutt siden): Saimen? Altså Simon? Ikke gjør det vanskeligere enn det er Skjønte forresten hva du mente, men man trenger ikke å gjøre det til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 #23 Del Skrevet 12. mai 2023 Knirke skrev (Akkurat nå): Simen uttales på samme måte som ordet for sperm. Jeg vet. Men ikke hvis man velger å uttale det som Simon. Du skulle visst hvor idiotisk mitt navn høres ut på engelsk. Men jeg er ikke engelsk og kunne ikke brydd meg mindre. Nordmenn er norske og trenger ikke å ta hensyn til hvordan engelsktalende uttaler navnet, eller hvordan folk i øvrige land uttaler navnet. Kan hende ditt navn betyr noe stygt på urdu 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå