Gjest Gjest_Tari_* Skrevet 15. august 2005 #1 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har vanligvis helt normale blødninger med rødt friskt blod og omtrent ingen plager i forbindelse med menstruasjon. De 2 siste gangene begynner menstruasjonen med litt brunaktig, tørr (er jo ikke tørt, men ser tørt ut..) blødning/utflod? og jeg får smerter nederst i underlivet. Jeg har hatt denne smerten før, men da innimellom menstruasjon i tillegg føles det ømt inne i skjeden. Bør man gå til lege pga. slike forandringer i menstruasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jiha(d) Skrevet 15. august 2005 #2 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis du ikke nylig har begynt på p-piller eller ikke går på p-piller i det hele tatt og det har blitt forandring i menstruasjonen din, ville jeg anbefalt å gå til lege, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #3 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg går ikke på p-piller, har spiral som jeg satt inn i 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå