Gå til innhold

Svigerinna mi mener at jeg ikke har høy utdanning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bachelor i business administration fra BI og jobber for et verdenskjent byrå. Men hun sitter der og snakker om oss to som at "alle kan ikke ha høy utdanning, samfunnet trenger alle" blabla. Hun er selv førskolelærer. Selv om hun ikke akkuratt har høy utdanning så blir det for dumt å shame min utdanning.. huff 🙎🏻‍♀️

Anonymkode: 429ed...887

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oh the irony... Hvorfor er din bachelor høyere enn hennes?

Anonymkode: 2d9ed...b38

Ikke det ts sier. Slik jeg forsto det sier ts at de er på samme nivå.

Anonymkode: 9dfb2...fe8

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har bachelor i business administration fra BI og jobber for et verdenskjent byrå. Men hun sitter der og snakker om oss to som at "alle kan ikke ha høy utdanning, samfunnet trenger alle" blabla. Hun er selv førskolelærer. Selv om hun ikke akkuratt har høy utdanning så blir det for dumt å shame min utdanning.. huff 🙎🏻‍♀️

Hadde du hatt den utdannelsen, hadde du klart å formulere deg bedre. 

Anonymkode: 484bf...1c0

• Liker 28
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mener du at din bachelor er høyere enn hennes? Snakker vi cm eller meter? 🤷‍♀️

• Liker 24
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Bachelor er jo første graden i høyskoleutdanning, og gir ikke akkurat status. Dere er jo like gode, bare at dere ser på det med forskjellige øyne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du hatt den utdannelsen, hadde du klart å formulere deg bedre. 

Anonymkode: 484bf...1c0

Tull.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oh the irony... Hvorfor er din bachelor høyere enn hennes?

Anonymkode: 2d9ed...b38

Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tull.

Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten.

Tull og tøys 

Anonymkode: c33c3...ff2

• Liker 41
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tull.

Det kan vel svigerinnen din også? Hva er forresten mer krevende med din jobb? 

• Liker 33
Skrevet

Tull.

Hvordan vet du at din er mer krevende? 

• Liker 23
Skrevet

Tull.

Det kan hun så vel! Hun kan starte egen barnehage som hun driver selv. 

Anonymkode: fd76b...6f8

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tull og tøys 

Anonymkode: c33c3...ff2

Feil

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tull.

Snekkere har veldig gode muligheter for å starte eget firma. Er snekker høy utdanning?

I mine øyne er uansett begge utdanningene lav utdanning. Ikke bare fordi begge er bachelor, men fordi studiene er enkle.

Anonymkode: 7dec1...318

• Liker 21
Skrevet
SaraLynn skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du at din er mer krevende? 

Pensum er vanskeligere og vi jobber mye overtid og helger av og til. Også forventes det en viss etikette på jobben min.

• Liker 1
Skrevet

Dere har begge bachelor, ergo er utdanningsnivået deres likt. Med høyere utdanning mener hun nok Master, noe verken du eller hun har.

Anonymkode: 03206...1d3

• Liker 36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...