AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Jeg har bachelor i business administration fra BI og jobber for et verdenskjent byrå. Men hun sitter der og snakker om oss to som at "alle kan ikke ha høy utdanning, samfunnet trenger alle" blabla. Hun er selv førskolelærer. Selv om hun ikke akkuratt har høy utdanning så blir det for dumt å shame min utdanning.. huff 🙎🏻♀️ Anonymkode: 429ed...887 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er selv førskolelærer. Selv om hun ikke akkuratt har høy utdanning så blir det for dumt å shame min utdanning.. huff 🙎🏻♀️ Anonymkode: 429ed...887 Oh the irony... Hvorfor er din bachelor høyere enn hennes? Anonymkode: 2d9ed...b38 147
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oh the irony... Hvorfor er din bachelor høyere enn hennes? Anonymkode: 2d9ed...b38 Ikke det ts sier. Slik jeg forsto det sier ts at de er på samme nivå. Anonymkode: 9dfb2...fe8 16
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har bachelor i business administration fra BI og jobber for et verdenskjent byrå. Men hun sitter der og snakker om oss to som at "alle kan ikke ha høy utdanning, samfunnet trenger alle" blabla. Hun er selv førskolelærer. Selv om hun ikke akkuratt har høy utdanning så blir det for dumt å shame min utdanning.. huff 🙎🏻♀️ Anonymkode: 429ed...887 Hadde du hatt den utdannelsen, hadde du klart å formulere deg bedre. Anonymkode: 484bf...1c0 28
Nerine_ Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har bachelor i business administration fra BI og jobber for et verdenskjent byrå. Men hun sitter der og snakker om oss to som at "alle kan ikke ha høy utdanning, samfunnet trenger alle" blabla. Hun er selv førskolelærer. Selv om hun ikke akkuratt har høy utdanning så blir det for dumt å shame min utdanning.. huff 🙎🏻♀️ Anonymkode: 429ed...887 Mener du at din bachelor er høyere enn hennes? Snakker vi cm eller meter? 🤷♀️ 24
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke det ts sier. Slik jeg forsto det sier ts at de er på samme nivå. Anonymkode: 9dfb2...fe8 Nei, motsatt. Svigerinna sier de er på samme nivå (og at ingen av dem har høy utdannelse). TS sier at hennes bachelor er høy, mens svigerinna si bachelor ikke er høy. Begge har feil. En bachelor regnes som høyere utdannelse. Men TS klagde på at svigerinna ikke anerkjente TS sin høyere utdannelse, og så gjør TS det samme mot svigerinna... 🤦♀️ Anonymkode: 2d9ed...b38 79
Gjest Lama_Drama Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Bachelor er jo første graden i høyskoleutdanning, og gir ikke akkurat status. Dere er jo like gode, bare at dere ser på det med forskjellige øyne.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du hatt den utdannelsen, hadde du klart å formulere deg bedre. Anonymkode: 484bf...1c0 Tull. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Oh the irony... Hvorfor er din bachelor høyere enn hennes? Anonymkode: 2d9ed...b38 Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 Dere har fortsatt samme utdanningsnivå, så du burde hoppe av din høye hest med en gang. Anonymkode: f7023...377 174
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 Populært innlegg #10 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 ALLE har den muligheten! Kom ned fra din høye hest. Anonymkode: 2d9ed...b38 115
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tull. Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 Tull og tøys Anonymkode: c33c3...ff2 41
Populært innlegg Wilma89 Skrevet 24. januar 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tull. Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 Hun kan jo gjøre det samme. Bli styrer i barnehage. Starte sin egen barnehage osv. Ja kanskje du kan tjene litt bedre, men ellers ser jeg ingen forskjell🤷♀️ 84
Nerine_ Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tull. Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 Det kan vel svigerinnen din også? Hva er forresten mer krevende med din jobb? 33
SaraLynn Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tull. Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 Hvordan vet du at din er mer krevende? 23
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #15 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tull. Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 Det kan hun så vel! Hun kan starte egen barnehage som hun driver selv. Anonymkode: fd76b...6f8 16
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #16 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tull og tøys Anonymkode: c33c3...ff2 Feil Anonymkode: 429ed...887
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #17 Skrevet 24. januar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Tull. Min er jo en del mer krevende og mer karriere-rettet. Jeg kan jo klatre videre og bli leder. Kanskje starte min egen bedrift eller eget firma. Hun har fks ikke den muligheten. Anonymkode: 429ed...887 Snekkere har veldig gode muligheter for å starte eget firma. Er snekker høy utdanning? I mine øyne er uansett begge utdanningene lav utdanning. Ikke bare fordi begge er bachelor, men fordi studiene er enkle. Anonymkode: 7dec1...318 21
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 Populært innlegg #18 Skrevet 24. januar 2021 Og la meg gjette... Svigerinna di har studert ved en skikkelig høyskole eller et skikkelig universitet med opptakskrav. Du har betalt for å komme inn på en liksom-høyskole som ALLE kommer inn på hvis de bare er villige til å betale for det. Og så mener du at din utdannelse er bedre enn hennes?!? Anonymkode: 2d9ed...b38 100
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #19 Skrevet 24. januar 2021 SaraLynn skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du at din er mer krevende? Pensum er vanskeligere og vi jobber mye overtid og helger av og til. Også forventes det en viss etikette på jobben min. Anonymkode: 429ed...887 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #20 Skrevet 24. januar 2021 Dere har begge bachelor, ergo er utdanningsnivået deres likt. Med høyere utdanning mener hun nok Master, noe verken du eller hun har. Anonymkode: 03206...1d3 36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå