AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Jeg er gravid i uke 35. Har de siste dagene opplevd en annerledes form for bevegelse i magen. Føles nesten ut som babyen har mer plass. Det er forsatt liv, men savner at babyen strekker seg ut så jeg må holde pusten for eksempel. Kan det være hodet har festet seg, eller burde jeg være bekymret? Anonymkode: 6e036...79e
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Jeg merket ikke noen forskjell når hodet var festet, hodet var festet på kontroll 36+5 her. Så lenge du kjenner bevegelse, så er det bra nok. Du trenger nok ikke å være bekymret. Anonymkode: c4778...bed 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg merket ikke noen forskjell når hodet var festet, hodet var festet på kontroll 36+5 her. Så lenge du kjenner bevegelse, så er det bra nok. Du trenger nok ikke å være bekymret. Anonymkode: c4778...bed Takk for svar. Noen som har opplevd endring i bevegelsemønster rundt denne tiden? Syns alt er mer kaotisk nå.. Anonymkode: 6e036...79e
Henschi Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Noen som har opplevd endring i bevegelsemønster rundt denne tiden? Syns alt er mer kaotisk nå.. Anonymkode: 6e036...79e Jeg er 34 uker på vei. Forskjellen er vel at jeg kjenner mer bevegelse enn typ spark, men det er jo fordi hun begynner å bli stor og trenger mer plass. Ellers er hun like aktiv som normalt 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå