Mikasa Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 For to uker siden brukte jeg kun en sånn cc krem, men hver dag på vei til jobb så gråt jeg. Uka etter brukte jeg ingenting og da gråt jeg ikke på vei til jobb. Er jeg allergisk eller har sensitiv hud eller øyne tror dere? Blir jo mest spekulering, men er nysjerrig på andres tanker. Andre som gråter av sminke? Har dere funnet noe dere ikke gråter av?
jabx Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Gråt? Altså at du blir følelsesmessig overveldet og må få det ut med tårer? 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 jabx skrev (1 time siden): Gråt? Altså at du blir følelsesmessig overveldet og må få det ut med tårer? 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 58e8d...ff1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Mikasa skrev (8 timer siden): For to uker siden brukte jeg kun en sånn cc krem, men hver dag på vei til jobb så gråt jeg. Uka etter brukte jeg ingenting og da gråt jeg ikke på vei til jobb. Er jeg allergisk eller har sensitiv hud eller øyne tror dere? Blir jo mest spekulering, men er nysjerrig på andres tanker. Andre som gråter av sminke? Har dere funnet noe dere ikke gråter av? Om jeg bruker feil mascara eller får feil krem for nære øynene (solkrem f.eks.) renner tårene konstant, uten at det egentlig kjennes spesielt ubehagelig. Jeg husker jeg var fryktelig irritert fordi jeg elsket mascarakostene til MaxFactor, men jeg ble ikke kvitt tårene før jeg gikk over til et annet merke. Nå bruker jeg mascara fra Bare Minerals eller Babor, og det tåler jeg godt. Anonymkode: 5a155...064
Million Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 (endret) Hvis du med "gråt" bare mener at tårene renner uten at du faktisk griner, så er det ganske normalt å få tårer i øynene av kald luft og vind. Det er vinter ute, og jeg får da alltid tårer i øynene f.eks. på vei til butikken (jeg går, kjører ikke). Må tørke dem vekk. Dette skjer når de blåser. Det kan ha vært forskjellig vær og vind, så noen ganger får du tårer i øynene og andre ganger ikke. Endret 24. januar 2021 av Million
Mezzosoprena Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Mikasa skrev (10 timer siden): For to uker siden brukte jeg kun en sånn cc krem, men hver dag på vei til jobb så gråt jeg. Uka etter brukte jeg ingenting og da gråt jeg ikke på vei til jobb. Er jeg allergisk eller har sensitiv hud eller øyne tror dere? Blir jo mest spekulering, men er nysjerrig på andres tanker. Andre som gråter av sminke? Har dere funnet noe dere ikke gråter av? Du gråt selvfølgelig ikke - gråt er en reaksjoner på noe følelsesmessig. At det renner tårer fra øynene, har ingenting med følelser og gråting å gjøre, det er fysiske reaksjoner på f.eks. sminke. Og for å svare på spørsmålet ditt: jeg får ofte såre og rennende øyne av sminke og kremer - og har funnet ut at Shiseido-serien er fin for sensitive øyne.
Mikasa Skrevet 25. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2021 Hah, bedrevitere. Jokes on you. Jeg blir veldig følsom når jeg kjenner sminken og begynner å gråte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå