AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Jeg er en mann midt i 40-åra som har innsett at tiden for prostatakontroll nærmer seg. Utfordringen min er at jeg aldri har hatt noe som har gått inn i rumpa. Jeg har tenkt litt på å be kona om å prøvekjøre, men jeg vet ikke helt om jeg skal be om det som en del av sex, eller om jeg skal ta det utenom. Innspill Kjenner på at det blir litt feil å seksualisere en prostatakontroll, men samtidig har jeg jo hørt at stimulanse av prostata skal gi seksuell nytelse, og sånn sett hører litt hjemme der. Men når vi er inne på det; er det noen teknikker som anbefales om man gjør det for nytelse? Stillinger? Fingerteknikker? Anonymkode: cb02d...cb2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Har du fått begge dine egne hender kappet av? Hva med å bli kjent med egen kropp før du ber alle andre grafse løs på den? Anonymkode: 76364...ec4 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har du fått begge dine egne hender kappet av? Hva med å bli kjent med egen kropp før du ber alle andre grafse løs på den? Anonymkode: 76364...ec4 Noen her med erfaring med å undersøke sin egen prostata? Anonymkode: cb02d...cb2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Spør du på seksualforumet fordi du vil forberede deg mentalt på en medisinsk undersøkelse? Da er du kanskje kommet på feil sted. Du kan ikke undersøke din egen prostata, for du vet ikke hva du skal kjenne etter. Om du vil prøve ut egen seksualitet kan du gjerne starte selv, om kona ikke har lyst. Med en finger eller en liten plugg. Anonymkode: 85e8f...757
Fioljenta Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Prostata kan gi masse nytelse til en mann. Min mann elsker det. Vanligvis stimulerer jeg fra utsiden, altså området mellom pungen og anus. Jeg har samlet en del tips både om prostata og teknikker. Om det hjelper til å forberede deg mentalt til en kontroll, ser jeg ikke bort fra. Men det blir liksom noe helt, helt annet. 💜
Voksenmann40+ Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 1. Legen er ikke ute etter å stimulere deg. 2. Som flere nevner kan du prøve på deg selv først. 3. Å sjekke det som skal sjekkes er viktigere enn alt det andre. 4. En erfaren lege gjør undersøkelsen så fort at du ikke merker det. Dessuten kjenner du nesten ingen ting, hverken ubehag eller tilfredsstillelse. Har hatt denne sjekken 2 ganger, og rakk knapt å trekke ned buksa før jeg kunne trekke den på igjen!
Chantielle Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Ryddet for brukerdebatt,samt svar til dette. Chantielle mod.
Gjest Alterego666 Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men når vi er inne på det; er det noen teknikker som anbefales om man gjør det for nytelse? Stillinger? Fingerteknikker? Er du ute etter helseinfo, eller tips til prostatamassasje?
blaffen Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Noen her med erfaring med å undersøke sin egen prostata? Anonymkode: cb02d...cb2 Det hender jeg gjør det på meg selv. Tar det i dusjen, etter at jeg har skylt kroppen tar jeg en klatt balsam på pekefingeren, setter meg på huk, sprer knærne og fører hånda forbi balla og smører balsam i rumpehullet. Så fører jeg fingeren forsiktig inn til jeg finner prostata. Jeg har lest at den har form og konsistens som øyeeplet og skal være glatt og fin uten noen uregelmessigheter og den beskrivelsen passer godt med hva jeg finner. Så føler jeg litt rundt på 'kula' til jeg går lei og trekker ut fingeren. Det hender det følger med litt brunt på neglen men det er ikke noe problem siden jeg allerede er i dusjen og bare kan vaske det av. Dessuten er nok ikke balsam helt ideellt som glidemiddel men jeg kommer *aldri* til å plassere en tube glidekrem i dusjen jeg deler med resten av familien. Så får det heller være at jeg av og til kan merke en mild svie fra balsamen, eller at det føles litt klissete i rumpa etterpå(er det sånn det føles etter at noen har kommet i rumpa di?) Jeg er litt usikker på den medisinske nytteverdien. Selv om jeg altså finner min egen prostata aner jeg jo ikke om jeg kjenner langt nok ut eller hardt nok til å oppdage uregelmessigheter. Bedre enn ingenting antar jeg.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå