AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Del Skrevet 24. januar 2021 Nå blir jeg litt gal.. Jeg er en person som blir gravid bare noen ser på meg, altså veldig lett. Jeg har to barn og fem graviditeter bak meg. Til vanlig har jeg en syklus på 28 dager. Nå har vi sluttet på prevensjon for to måneder siden. Og jeg forventer ikke at det klaffer første og andre gang, ei heller tredje og fjerde. Men når mensen kommer 8 dager før tiden blir jeg litt målløs.. Vi har som vanlig mye samleie, og jeg var gravid sist i august (endte i sa). Så startet jeg på pillen for noen måneder for å hente meg selv inn igjen.. Kroppen min har alltid respondert bra på pilla, og ikke hatt noe kluss i syklusen tiden etter. Er det noen som har opplevd det? Hvordan gikk det for deg? Anonymkode: 08c17...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 24. januar 2021 #2 Del Skrevet 24. januar 2021 Mine sykluser har vært ustabile,korte og uten eggløsning etter ppilleslutt før, kanskje du bare trenger litt tid for å få det i gang? Om du har 28-dagers syklus på p piller har ikke noe å si siden dette er styrte sykluser med hemmet eggløsning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå