Gå til innhold

Maskara til dagtid og til kveldstid

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet

Jeg synes ofte en del maskaraer blir "too much" på dagtid og om jeg da kjøper en ny så blir det bra på dagtid,men for kjedelig på kveldstid. Så har funnet ut at jeg tror jeg trenger en dag-maskara og en fest-maskara.

Dag-maskaraen skal kunne gi litt volum og bøy. Ikke for mye farge og overdådig resultat!

Fest-maskaren skal gi mye volum og lengde+mye farge og sitte bra! Helst en maskara som ikke tørker så fort,siden jeg ikke kommer til å bruke den såå ofte som til daglig...

Noen tips til hvilke jeg kan velge??skriv gjerne også pris

Håper på svar! Takker ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode dagmascaraer: Shiseido Distinguish (vannfast), Lancome Flextencils, Kanebo 38°

Kveldsmascaraer: YSL Volume Effet Faux Cils, Lancome Hypnose, Diorshow hvis du takler den digre børsten.

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet

Oi, mnage gode tips! Takker ;)

YSL Faux Cils, Hypnose og Diorshow-er det slike maskaraer som ikke tørker ut fort?! Vet at man bør bytte de ut etterhvert uansett,men tørker de inn fort noen av de synes du? Er jo litt dumt om den tørker fort inn når jeg ikke bruker den så mye...Hadde for eks en maskara fra Lancome som tørket inn og ble smuldrete veldig kjapt. Irriterende...

Har hørt/lest et sted tor jeg at de vannfaste tørker inn fortere? Noen som vet om det er sant....trenger jo igrunnen ingen vannfast på kveldstid.

Takker uansett for tips!Skal skjekke de ut ;)

Skrevet

Vannfaste mascaraer tørker definitivt inn fortere:( Jeg bruker vannfast pga trening og fordi jeg har øyne som lett renner av sol og vind. YSL-mascaraen tørker ikke såå fort inn, synes jeg, så lenge man behandler den fint og passer på å skru den godt igjen. En annen ting du kan bruke, er en booster/underlagsmascara. Da kan du bruke den først og deretter den vanlige mascaraen over, og vips har du kveldsmascara. Boosterne varer bortimot evig. Finnes bl a hos Lancome, Estee Lauder og Rubinstein.

Skrevet

Det kan også lønne seg å tørke av børsten med et papir nå og da. Da forhindrer du at den klumper seg.

De aller fleste mascaraer fra overnevnte merker, koster ca 200 kr.

Skrevet
Jeg synes ofte en del maskaraer blir "too much" på dagtid og om jeg da kjøper en ny så blir det bra på dagtid,men for kjedelig på kveldstid. Så har funnet ut at jeg tror jeg trenger en dag-maskara og en fest-maskara.

Dag-maskaraen skal kunne gi litt volum og bøy. Ikke for mye farge og overdådig resultat!

Fest-maskaren skal gi mye volum og lengde+mye farge og sitte bra! Helst en maskara som ikke tørker så fort,siden jeg ikke kommer til å bruke den såå ofte som til daglig...

Noen tips til hvilke jeg kan velge??skriv gjerne også pris

Håper på svar! Takker ;)

Dagmaskara: Chanel Sculpte Cils

Kveldsmaskara: Helena Rubenstein Lash Queen

Skrevet

Jeg synes MaxFactor's 2000 Calorie er perfekt til dagbruk. Naturlig resultat.

På kvelden, og til fest bruker jeg YSL Faux Cils eller Diorshow.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...