Gå til innhold

kjønnsvorte, kvise, stikk?

Fremhevede innlegg

Gjest litt nervøs
Skrevet

For ca 6 mnd siden fikk jeg en liten klump ved siden av kjønnsleppene(ganske nær overgangen mot låret.. Det var bare denne ene.. Den var der i ca 1 1/2 mnd og så forsvant den helt av seg selv.. Det var som en hard klump som lå rett under huden.. Jeg lurte på hva dette var. Jeg hadde aldri hatt det før. Jeg hadde heller ikke hatt sex(les samleie) på laaaang tid(nesten 2 år) i forveien(var ikke så gammel forrige gang, så jeg fant ut at det var like lurt), så dersom det har smittet, må det være via hudkontakt.. :klø:

Tror jeg begynner å få noe liknende nå.. Eller så er det et myggestikk, og jeg er bare paranoid(for det ser faktisk ut som myggestikk)..

Klumpen dukket forresten opp omtrent samtidig som jeg begynte med p-piller(og fikk sopp :roll: )

Setter pris på seriøse svar.. Synes ikke dette er noe spesielt gøy eller smigrende.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger være så veldig nervøs for at det er kjønnsvorter...

For det første så tror jeg ikke kjønnsvorter forsvinner og så kommer tilbake igjen, og de ligger utenpå huden og ser litt sånn blomkål-aktige ut...

Gjest Jiha(d)
Skrevet

Kan det være hovne lymfekjertler tro? Tror de finnes der også;) Når de hovner opp betyr det at du har en eller annen form for infeksjon i kroppen. Trenger ikke være alvorlig!

Gjest litt nervøs
Skrevet

Vet ikke helt hvordan hovne lymfekjærtler er.. Det er hvertfall litt vondt dersom man presser/tar på klumpen..

Har fosåvidt også vært hos gynekolog, og har ikke fått tilbakemelding om noe unormalt "der nede", og hvis det hadde vært et virus eller noe man ser på tester ville hun vel oppdaget det?

Noen blomkålaktige saker har jeg hvertfall ikke.. :ler:

*puste lettet ut*

Skrevet

hadde det samme i fjor, den forsvant av seg selv, og har ikke hørt noe fra den siden ;p heldigvis, var livredd da jeg hadde den og spurte her inne som gjest hva det kunne være og turte ikke si noe til daværende type og sa jeg hadde ekstra lang mensen for å slippe unna å vise den! gæh

Gjest Anonym nå..
Skrevet

så det var noen som sa at kjønnsvorter ikke kan forsvinne og komme tilbake igjen... Det er ikke helt sant. Fikk påvist kjønnsvorter i dag og legen fortalte meg at de gjerne kunne gå bort av seg selv etter 6 til 12 måneder, for så å komme tilbake (gjerne år etter siste samleie).

Mine så også ut som myggstikk til å begynne med, for så å se ut som kviser. Dumme meg klemte mye på dem og nå er det helt tydelig vorter... :( ble henvist til laserbehandling og gruer meg. Hun sa at det var det smarteste, ettersom penslings-salven fungerer svært sjelden... :(

Skrevet

Hoven/tilstoppet talgkjertel? Ubehagelig, men ikke farlig. Blir den rød/varm og betent bør du kontakte lege for evt. tømming.

Gjest litt nervøs
Skrevet

Bør kanskje ta kontak med lege? Eller gynekolog? Huff er så forvirret. Og tenker på hvis det skulle vært kjønnsvorter hvor jeg skulle fått det fra. Eneste typen jeg har vært med før var jomfru(med mindre han har hold noe sjult for meg da.. :forvirret: og det er snart 2 år siden sist).

har noen bilder av hvordan vortene ser ut?

Du som har kjønnsvorder og skal til behandling. Gikk du til din vanlige fastlege? Og hadde du mange klumper i begynnelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...