AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Skrevet 24. januar 2021 Ja, jeg har lyst og starte opp en nettbutikk og hjernen kverner døgnet rundt etter kreative idéer til type nettbutikk. Jeg regner med de fleste ikke vil dele egne idéer, men hvis det er en type nettbutikk som ville slått an i Norge, hva tror du det ville vært? Anonymkode: 303e1...5bb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #2 Skrevet 24. januar 2021 Jeg tviler på at noen er villig til å dele ut ideer gratis. 😆 Anonymkode: f8ee9...96a 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 Jeg skal aldri åpne nettbutikk og vet ikke om dette slår an, men jeg kunne tenkt meg en nettbutikk med brukte møbler. Som kan sendes dit jeg bor. Gjerne litt store ting, lintøyskap osv. Anonymkode: d79b2...965
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Du bør drive med noe du har kunnskap og interesse for. Bygge opp bedrifter enten det er på nett eller på fysiske lokasjoner er hardt. Derfor bør det være noe du brenner for slik at man kommer seg opp om morgenen selvom du ikke tjener en krone det neste året. jeg eier selv fem bedrifter som omsetter for alt fra 2-6 mill per firma. (Ikke nettbutikker). Jeg og min partner har akkurat startet 3 nye bedrifter nå som er nettbutikker/netthandel. Vi driver med ting vi kan en del jobb og vi har allerede jobbet i to år med forarbeid før vi har startet. Vi satser ordentlig og har nå egne produksjonsteam og kontaktpersoner på fabrikkene vi bruker. I forkant har vi besøkt fabrikkene og tatt i mot ekstremt mange vareprøver. Nå har vi akkurat kommet i gang med to av nettbutikkene og den siste kjøres i gang nå innen kort tid. Kjør på med det du har kunnskap om, så blir veien litt enklere 😊 lykke til😄 Anonymkode: 2b33c...679 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du bør drive med noe du har kunnskap og interesse for. Bygge opp bedrifter enten det er på nett eller på fysiske lokasjoner er hardt. Derfor bør det være noe du brenner for slik at man kommer seg opp om morgenen selvom du ikke tjener en krone det neste året. jeg eier selv fem bedrifter som omsetter for alt fra 2-6 mill per firma. (Ikke nettbutikker). Jeg og min partner har akkurat startet 3 nye bedrifter nå som er nettbutikker/netthandel. Vi driver med ting vi kan en del jobb og vi har allerede jobbet i to år med forarbeid før vi har startet. Vi satser ordentlig og har nå egne produksjonsteam og kontaktpersoner på fabrikkene vi bruker. I forkant har vi besøkt fabrikkene og tatt i mot ekstremt mange vareprøver. Nå har vi akkurat kommet i gang med to av nettbutikkene og den siste kjøres i gang nå innen kort tid. Kjør på med det du har kunnskap om, så blir veien litt enklere 😊 lykke til😄 Anonymkode: 2b33c...679 Som vi kan en del om* skulle det stå, og ikke «jobb»😊! Anonymkode: 2b33c...679
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 En nettbutikk hvor kunder kan «skreddersy» og designe sine egne klær, sko f.eks. De fleste har nok sett for seg det perfekte klesplagg i hodet sitt, men finner det aldri i butikker. Det vil nok være dyrt i drift, men vil tippe mange er villige til å betale litt for noe de virkelig vil ha, og som ingen andre har 😊 Meg selv inkludert, men jeg kommer aldri til å starte nettbutikk så vær så god for idéen 🤣 Anonymkode: 77c4a...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå