AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Kjenner jeg blir kvalm. Noen jeg vet om har dødd, folk som jeg er nære har snakket om personen veldig stygt i _alle_ år. De møter ikke personen hyppig (kanskje 10 år siden sist ) eller er venn med personen, det er bare et fjernt familiemedlem ingen har kontakt med Nå ser jeg enkelte skrive et helt avsnitt på FB hvor da dem er i dyp sorg, fordi dem mistet deres fjerne familiemedlem. Og at det var helt forferdelig etc å får inn 100 likes og mange kondolanser Kjenner dette provoserer meg. Dette er ikke første gangen jeg ser slikt. Har flere ganger opplevd folk som prøver å få sympati for dødsfall. Det er så forbanna kvalmt Anonymkode: 0748a...d27 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Er som da Ari Behn døde det der. Var plutselig ikke en eneste kjendis som ikke hadde et vennskap og en selfie med ham. De ønsker oppmerksomhet rundt sin egen person. Forkastelig Anonymkode: 6993c...5e1 16
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Noen mennesker er «sorgsnyltere» , emosjonelle vampyrer. Det er som om det elsker det, dveler ved det og velter seg i det. Har opplevd det selv når noen nær meg har dødd. Og mens jeg selv har hatt det så vondt at jeg trodde jeg skulle gå under, så har mennesker rundt meg (som ikke kjente vedkommende godt en gang) oppført seg som de bare elsker hele situasjonen. Får ikke nok liksom. Er skikkelig teatralske og prøver hele tiden å få det til å dreie seg om seg selv. Er utrolig ekkelt, men det er absolutt et fenomen ja. Anonymkode: 64554...6d2 12
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Veldig veldig mange er slik.. plutselig er de bestevenn med avdøde og er i så dyp sorg.. melker folk som har mistet en bestemor eller nær person fortsetter å legge ut statuser jevnlig for å sanke likes. Ei jeg kjenner mistet søsteren sin for 30 år siden.. hun er veldig oppmerksomhetssyk og poster mye hver dag, mange er lei og hun får ikke så mange liker klikk hun ønsker.. da blir hun desperat og legger ut statusen om savnet etter søsteren... vipps- 200 hjerter og varme Anonymkode: f1160...994 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 Forstårbdet er frustrerende om personen har vært en drittsekk og baksnakket personen som er død, og nå sørger. Men så kan det faktisk skje at man sørger tapet over noen som er borte uansett. Jeg og moren min barnikke nære på slutten, og hun baksnakket meg til alle i fam og alle var sure på meg. Men jeg sørget for det. Forholdet man har er ikke bare det båndet man har på slutten. Mange eldre som dør er syke og forandrer personlighet. En venn av meg tok livet sitt, og selv om vi ikke var nære eller ikke hadde snakket på mange år så var jeg glad i han og jeg sørget. Sikkert mange som var sure og mente set ikke var nært nok å lage en kommentar for men da får de være sure. Jeg sørget. Anonymkode: 09c44...1eb
Vampira Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Ja, det er en del som er slik, dessverre. Patetisk og trist.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 Det er vel sånne som leter etter oppmerksomhet på alle måter. Har de en sykdom/diagnose dyrker de denne, osv. Anonymkode: aa150...1a0
SoWhat? Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 0.50): Er som da Ari Behn døde det der. Var plutselig ikke en eneste kjendis som ikke hadde et vennskap og en selfie med ham. De ønsker oppmerksomhet rundt sin egen person. Forkastelig Anonymkode: 6993c...5e1 Jeg skryter ikke mye av Jan Thomas. Litt tvert imot, selv om jeg ikke akkurat misliker han. Jeg kan bare være kritisk. Men her, i tilfellet du nevner var han en fantastisk fyr. Med stor integritet. Det skal han jammen ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå