AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Et litt generelt spørsmål, men setter pris på utdypende svar relatert saklig til spørsmålet: Er det faktisk mulig at en straight mann bor i en leilighet sammen med to homofile menn uten at den straighte mannen involveres i å "hjelpe" en av dem med noe oralt seksuelt? Eller er det høyest risiko for at mannen kan ha vært involvert i å få eller motta oral sex? Anonymkode: 16cc4...f08
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Nei. Bare om han får lyst. Anonymkode: e7946...f66
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Nei. Har du ikke hørt at homofili er smittsomt?? Anonymkode: 2a922...ed6 14
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Et litt generelt spørsmål, men setter pris på utdypende svar relatert saklig til spørsmålet: Er det faktisk mulig at en straight mann bor i en leilighet sammen med to homofile menn uten at den straighte mannen involveres i å "hjelpe" en av dem med noe oralt seksuelt? Eller er det høyest risiko for at mannen kan ha vært involvert i å få eller motta oral sex? Anonymkode: 16cc4...f08 Homoseksualitet smitter jo som corona, så en mann kan umulig beholde sin egen hetro seksualitet om han bor med noen homofile 🙄🙄🙄🙄 Altså helt seriøst, såklart kan en hetro mann bo med 2 homofile uten at noe som helst skjer. Anonymkode: 4c3ee...5fc 9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Nei, nei. Det vil bli for mye Village People, søte små buketter med hilsen fra blomster Finn, veganmat, motemagasiner fra Milano og interiør design. Til slutt vil han bli mektig imponert og klarer ikke å du seg og gir seg over til det andre laget. Eller kanskje ikke....Det er liksom ikke sånn det funker Anonymkode: 1b5af...ded 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Et litt generelt spørsmål, men setter pris på utdypende svar relatert saklig til spørsmålet: Er det faktisk mulig at en straight mann bor i en leilighet sammen med to homofile menn uten at den straighte mannen involveres i å "hjelpe" en av dem med noe oralt seksuelt? Eller er det høyest risiko for at mannen kan ha vært involvert i å få eller motta oral sex? Anonymkode: 16cc4...f08 Er «kan en mann forbli straight selv om han bor sammen med to homofile» et generelt spørsmål? Tror kanskje du både bruker ord du ikke helt forstår og setter sammen ord og setninger litt feil her. Dèt, i tillegg til at du spør om noe som forhåpentlig de aller fleste vet ikke er tilfelle, får meg til å lure på om kanskje er et barn? Homofili er medfødt, det er overhodet ingen måte en mann kan bli homofil av å bo sammen med homofile. Anonymkode: 23e64...bc5 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Hmm gjelder dette damer og? Jeg henger med omtrent bare lesbiske damer, må jeg bare innse at jeg er blitt lesbisk nå? Anonymkode: 66a2c...3f3 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 Nei, det er ikke noen fare for at han blir homofil. Større sannsynlighet er det for at de to homoene han bor sammen med vil tilby ham seksuelle tjenester. Fordi, du skjønner det at homoer tenner på absolutt alle andre menn 🤦♀️ Anonymkode: 04980...f64 5
altflyter Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Selvsagt ikke. To dager med et homofilt par så er du homofil selv. Det var derfor «behandlingene» hvor folk skulle frelses fra homofili fungerte så godt. Legning har alt med miljø å gjøre.. Neida. Det eneste som tilsynelatende er særs smittsomt er dumskap. Syntes smitten er ute av kontroll for tiden. 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 Det er mange i homsemiljøet som er straight. Alt for mange 😛 Anonymkode: fc89c...675 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 Blir en homofil mann heterofil av å bo med to heterofile menn? Av alle idiotiske spørsmål. Anonymkode: 39b0a...7e6 4
Chantielle Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
Chantielle Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 Ryddet for latterliggjøring. Chantielle mod.
Lurert Skrevet 25. januar 2021 #14 Skrevet 25. januar 2021 Kan man forbi hankjønn selv om man bor kun med hunkjønn? 3
Vinterjenta Skrevet 26. januar 2021 #15 Skrevet 26. januar 2021 Tenker vi kaller dette toxic masculinity, og homofobi jeg. 1
Maleficenta Skrevet 26. januar 2021 #16 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 0.25): Et litt generelt spørsmål, men setter pris på utdypende svar relatert saklig til spørsmålet: Er det faktisk mulig at en straight mann bor i en leilighet sammen med to homofile menn uten at den straighte mannen involveres i å "hjelpe" en av dem med noe oralt seksuelt? Eller er det høyest risiko for at mannen kan ha vært involvert i å få eller motta oral sex? Anonymkode: 16cc4...f08 Seriøst? Man BLIR ikke homofil. Det er noe man er. Det er heller ikke smittsomt. Så ja det er mulig ja
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #17 Skrevet 26. januar 2021 Et litt morsomt spørsmål, som jeg fortjener seriøst svar: Et viktig poeng er jo hvorvidt de to homofile er interessert i den hetero tredjepersonen. Det er jo ikke sagt noe om hvorvidt de to homoene er et par eller om de er single. Hvis de er et par er de trolig opptatt av hverandre og ikke av den tredje. Hvis de er single vil de trolig være mest interessert i å sjekke opp hverandre slik at de kan bli et par. Mine antakelser. Det som forstyrrer dette er kjemi, attraktivitet og smak. To single homofile er ikke nødvendigvis tiltrukket av hverandre bare fordi de deler legning. Hvis homo A ikke tiltrekkes av homo B, men synes at hetero C er smashing, blir det kaotisk. Men jeg tipper de to homofile i en slik situasjon (som single) vil benytte anledningen til å bli kjent med hverandre. Jeg tror ikke en hetero person "blir" homo eller bi bare fordi han lever sammen med homofile. Men jeg tror at en biseksuell side av ham vil kunne bli synligere, dersom han ble utsatt for et homoerotisk miljø eller fikk slike tilnærmelser. Her er det igjen avgjørende at hetero C synes at homo A eller homo B (eller begge) er tiltrekkende. Jeg tilhører forøvrig dem som mener at svært, svært mange mennesker har en biseksuell side - som riktignok kan variere i størrelse. Endelig vil leiligheten, dvs. hvordan de bor, ha betydning. Dette kombinert med hvordan de lever i leiligheten. Omgås de mye sosialt? Deler de fellesarealer (trolig, siden det er en leilighet). Vil de omgås slik at det er mulig å merke "vibber", mulig å sende og motta signaler etc. etc. Umulig å si noe om. Oppsummert: Attraksjon og kjemi er viktig, kombinert med tilstedeværelsen av en biseksuell side. Anonymkode: a3ef6...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå