AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Hallo! Lurer på hva dere tenker om tapas i bryllup. Har budsjettbryllup og ser at det er grei nok pris, pluss at jeg egentlig tenkte buffet så det blir litt uformelt, vi slipper servitør, og alle finner noe de liker. Vi er under tjue stykker til sammen, og jeg vet at alle liker tapas. Det jeg lurer på når jeg er inne og kikker på diverse cateringsider er: 1. Hver "porsjon" koster ca 400,- og jeg lurer på om jeg skal gange dette med antall gjester og anta at alle blir mette? 2. Eller bør jeg kjøpe halvparten av disse og halvparten av noe annet (vanlig koldtbord?) slik at det blir mer å velge i? 3. De serverer det vel på en buffet-vennlig måte? Og kommer de samtidig som gjestene er der, eller før? Hvordan gjøres det, rent praktisk? Anonymkode: 4f8a3...d61
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 PS. Det kommer et par barn som ikke liker tapas, tenkte kanskje pølser til dem? Anonymkode: 4f8a3...d61
Brunello Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Hør med catering selskapet. De vet hva dere trenger. Tror du får bra tapas om du legger i 400,- pr. gjest. Mange barn liker tapas. Det er jo bare småretter. Du velger selv hva slags. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Jeg ville ikke gått for halvparten tapas, halvparten koldtbord. Det bør være nok av hver ting til at alle kan forsyne seg av det. Det er kjipt om alle har lyst på tapasrettene, men så er det ikke nok til alle, så de som kommer sist i køen må "ta til takke" med koldtbord. Tapas og koldtbord og buffet synes jeg er helt topp, og mye større sjanse for at alle får noe de liker enn om man serverer typ treretteres. Jeg ville bestilt til et par personer ekstra, men det er litt med erfaring fra egen (veldig storspiste!) familie 😛 Anonymkode: 2ab58...fbb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå